Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

k**********@h********** 26-07-2024

Via de site van Expert fijne koelkast gekocht. Nette afspraak voor de leverings datum. Kwamen afspraak goed na.Top als het nodig mocht zijn ,zeker daar bestellen.

d******************@i*********** 26-07-2024

Geen klachten over Expert an sich, maar personeel mag wel klantvriendelijker en behulpzamer.

j***********@g******** 26-07-2024

Op maandag telefonisch een koel- vriescombinatie besteld, prettig en to-the-point door de medewerkster geholpen. De bestelling is op vrijdagmiddag volgens afspraak geleverd. De draairichting van de 2 deuren moest omgedraaid worden, dat is deskundig en netjes door de bezorgers gedaan. Vervolgens is de koel-vrieskast op z'n plaats gezet, aangesloten en is er een korte uitleg gegeven over de werking en de functies. De bezorgers hebben alle verpakkingsmateriaal netjes opgeruimd en de oude koel-vrieskast mee terug genomen. Uitermate tevreden over Expert/LEC in Hengelo.

a************@h********** 26-07-2024

Op alle aspecten in TOP winkel . Bij een volgende aankoop zeker eerst naar Expert !!!!

r***********@h****** 26-07-2024

Snel en vakkundig geholpen.

Kennis van zaken.

Eerlijk advies.

Niet opdringerig.

Geven goed advies en tips over het product.

m*************@g******** 26-07-2024

Werd meteen goed ontvangen in de winkel en kreeg de aandacht en goede uitleg over het produkt dat ik wilde kopen.

Stijger 26-07-2024

Vroeg om een actie model , volgens verkoopster was dit zo. Na aankoop internet afgezocht en kwam dit product 10 procent goedkoper tegen.

Bolhuis 26-07-2024

Al onze apparaten komen van de Expert en zijn altijd goed geholpen.

Als er een storing of iets dergelijks was dan is de service zeer goed, wordt snel geholpen.

g******@h********** 26-07-2024

Vertel eerlijk de bezorgtijd. Beloof niet als eerste te leveren maar hou je aan de tijdsblokken. Fijner voor de klant als de bezorger.

Van Hasselt 26-07-2024

altijd goed om persoonlijk geholpen te worden en fijn om de oude printer te kunnen afgeven voor recycling

Lantzendorffer 26-07-2024

Het kopen van de wasmachine ging snel en er werd vakbekwaam advies gegeven. De aflevering geschiedde door een speciaal ingehuurd bedrijf. Dat verliep stroef. Echter na een telefoontje naar Expert, namen eigen mensen van de lokale vestiging de aflevering en installatie over. Binnen 15 minuten stond alles bedrijfsklaar gereed. Chapeau!

Overheul 26-07-2024

zie mijn vorig bericht, niets dan lof voor de installateur en uiteraard Expert

b**************@k********* 26-07-2024

Al diverse artikelen gekocht bij Expert. De verkopers zijn meestal aardig ,

De bezorging ging prima. Aardige jongens.

Vonk 25-07-2024

Gewoon fijn om in de winkel het product te zien en ernaar te luisteren voor je tot aanschaf overgaat. En je vragen worden beantwoord.

g********@h********** 25-07-2024

Goede service. Zeer klantvriendelijk met uitstekend uitleg over het gekochte product.

Kuipers-mentink 25-07-2024

De keuze van de soundbars was zeer ruim.

De verkoper was heel vriendelijk.

Maas 25-07-2024

Witgoed nodig? Ga naar Expert ‘s-Heerenberg en je wordt perfect geholpen en het bestelde wordt snel bezorgd en aangesloten!

Top, een aanrader!

i********@g******** 25-07-2024

Product is geplaatst door externe mensen. Helaas verliep de communicatie niet heel soepel en was er een mis verstand tussen Expert en de persoon die het product moest plaatsen waardoor wij paar dagen later onze oven kregen dan vermeld

Van Hilten 25-07-2024

Ik zocht een extra stofzuiger, die niet zo duur moest zijn omdat hij voor de slaapkamers en zolder moest zijn. Na uitgelegd te hebben waar ik hem voor wilde gebruiken en wat ik in de folder en op de website had gelezen, werd mij de verschillen duidelijk uitgelegd. Daardoor viel mijn keuze op een Inventum van net geen 90 euro. Nadat ik hem thuis had gebruikt, was mijn mening over deze stofzuiger zo heel erg positief, dat hij niet als 2e stofzuiger maar als hoofdstofzuiger gaat gebruikt worden. Een perfecte keuze dus. Want hij is nagenoeg geruisloos en de zuigkracht zo goed. Perfecte keuze van stofzuiger maar ook van winkel.

Broeders 25-07-2024

Alles oke in de winkel wordt goed geholpen maar levering mag voor mijn wat korter

Koning 25-07-2024

De stofzuiger was te zwaar om naar de auto te dragen. Dit werd meteen door een medewerker opgelost.

m***************@o********** 25-07-2024

Het persoonlijke contact was zeer goed. Het product wat ik wilde bestellen was uitverkocht maar kreeg een prima advies om een ander apparaat te kopen, goedkoper en beter.

Snelle levering en conform afspraak.

m******@c******** 25-07-2024

Ik had nog nooit wat gekocht bij Expert, maar als ik weer wat nodig heb, ga ik eerst bij hen kijken.

k****@b********* 25-07-2024

Als je kiest voor installatie , verwacht je dat deze goed geïnstalleerd wordt en niet half.

We moesten het weer helemaal opnieuw aansluiten. Vaatwasser stond erg scheef. Verder wel een prima machine en aardige medewerker

Malestein 25-07-2024

Wij hadden een te kleine koelkast besteld. (Dom)

De te kleine koelkast wordt opgehaald en omgeruild voor een

grotere.