Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hut 10-07-2024

Expert Boskoop fijne winkel met personeel waar de klant nog koning is!

Ook aflevering fijne heren die goede uitleg gaven over gebruik producht.

h******@g******** 10-07-2024

Gewoon duidelijk zijn in je wensen en verwachtingen. Er wordt goed met je meegedacht en je krijgt vrijblijvend onderbouwd advies

Knol 10-07-2024

klant vriendelijke, goede persoonlijke uitleg, prijs kwaliteit is ok , kortom een geode keus gedaan om bij expert e kopen

c**************@h******** 10-07-2024

Goede duidelijke uitleg,aanbieden van voordeligere uitvoering dan getoond.Levering volgens afspraak en vlotte afwikkeling

a**********@h********** 10-07-2024

In de winkel fijn geholpen met de aanschaf van de Samsung 77 inch OLED tv, daar perfect opgehangen en geinstalleerd door

vakkundige medewerkers.

Koning 10-07-2024

Prima, als we weer iets kapot hebben zullen we eerst bij expert Stadskanaal aankloppen.

Seldenrijk 10-07-2024

Mijn wensen geuit in de winkel, prima advies gekregen en tot aankoop overgegaan 👍

Autobedrijf De Wit 10-07-2024

ga naar Expert Asten dit is een super bedrijf en je word er correct geholpen

m**************@h********** 10-07-2024

Prima winkel met ruime keuze, deskundigheid en vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt waardoor je het thuis met gemak kan installeren

Van Stralen 10-07-2024

ASKO een zeer goed merk en de vorige wasmachine heeft het zonder problemen tot mei dit jaar volgehouden.

Tolen 10-07-2024

Ik vond het product wel een beetje duur maar omdat er weinig keus is in de afmetingen van het product heb ik toch deze keuze gemaakt.

m*********@h********** 10-07-2024

Alles was in orde! Alleen het afleveren vd telefoon zou van 13.00 tot 17.00 zijn , maar uiteindelijk waren ze er al om 14.00 uur! Heel netjes

Pijnenburg 10-07-2024

Niet moeilijk doen als het makkelijk kan. Expert helpt je graag op weg en nemen ruimschoots de tijd voor advies en uitleg

Nabben 10-07-2024

Bij dez zaak heb ik een slechte ervaring tav service. Je wordt met ter zake doende vragen doorverwezen naar consumentenservice van het betreffende merk. Moest zelfs nog vragen naar tel.nr. Heb niet het gevoel als klant gewaardeerd te worden. had net zo goed via een website het goedkoopste toestel kunnen uitzoeken en het dan maar verder uitzoeken.

h*************@h****** 10-07-2024

Afwachten hoe het verder afloopt met het herstellen van een deugdelijke aankoop

Autobedrijf Eriton Vof 10-07-2024

Wij zijn geweldig geholpen door expert Meijer in Burgum. De verkoper Vincent krijgt van ons een extra pluim voor zijn advies en professionele manier van adviseren. Grote klasse

Alan 10-07-2024

Het is heel fijn en makkelijk om een winkel als expert in Oldenzaal te hebben. Veel makkelijker dan dat je verder weg moet rijden naar een winkel en/of je bij een of ander online bedrijf je apparaten gaat bestellen.

Expert heeft een goede service en de prijs/kwaliteit is prima.

Molenaar 10-07-2024

Wil gewoon makkelijk en dichtbij een winkel hebben, zodat ik geen gebruik hoef te maken voor dat verschrikkelijke onpersoonlijke internet. Dat kan een oud mens als ik niet en ik leer het niet meer ook!

Hilberink 10-07-2024

Expert is misschien niet de goedkoopste maar bied een uitstekende service. Bezorgen gaat volgens afspraak en de service gaat altijd iets verder dan de garantie

Schram 10-07-2024

Ondanks de muffe geur tijdens ons bezoek, was de deskundigheid ( verkoper) goed.

Schoonhoven 10-07-2024

We werden goed geïnformeerd door de medewerker en hij nam alle tijd ons van advies te voorzien voor de aanschaf van een droger. De volgende dag werd deze op tijd geleverd en netjes geplaatst.

b**************@g******** 10-07-2024

Fijne winkel in Buitenveldert met vriendelijke medewerkers.

Product was niet voorhandig in de winkel waardoor de bezorging wat langer duurde, dit was jammer omdat het om een wasmachine ging en 10 dagen is dan wat lang maar we hebben het overleefd, ik kom gewoon liever in een fysieke winkel.

a*********@t********* 10-07-2024

Altijd wordt er geprobeerd aan de verzoeken van de klant te voldoen. In dit geval product voor Moederdag. Niet op voorraad. Ook niet bij de importeur. Zelfs werden er familieleden ingeschakeld om product toch nog voor Moederdag te kunnen leveren. Hulde.

h**@k*********** 10-07-2024

Prima service van Expert. Droger werd keuring naar zolder gedragen en geïnstalleerd. Uitgelegd hoe deze werkt. Oude droger meegenomen. Top.

a***********@h********** 10-07-2024

Fijne winkel, nette bezorgers. Vaker daar gekocht altijd top.

Mijn winkel.