Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Aalbers-laar 10-07-2024

Heel correct en hulpvaardig , zeer klantvriendelijk , erg tevreden

Kolthof 10-07-2024

de ervaring is altijd goed in de winkel haal er ook altijd mijn dingen die ik nodig heb prima service en klant vriendelijkheid

Westra 10-07-2024

Is bij de inleiding al aangegeven. Buitengewoon positief, wij zijn blij dat dit soort bedrijven in onze omgeving voorhanden is. Daar moeten we met elkaar voor zorgen.met name voor mensen die geen verstand van de producten hebben en niet erg handig zijn.

m*********@g******** 10-07-2024

Zeer vriendelijk ,kundig en behulpzaam personeel.

Vaak is de aanbieding er niet direct, dat is jammer.

Gunsing 10-07-2024

De bestelling werd niet bezorgd,maar door een installateur van jullie bij mij geinstalleerd dus door hem geleverd.Hij verdient van mij een 10 hoe hij het zeer snel voor elkaar heeft gekregen om de tv te installeren

j********@p******** 10-07-2024

Kundige en vriendelijke medewerker in de winkel, levering conform afspraak met uitgebreide instructie.

a************@h********** 10-07-2024

Garantie ???….tot aan de deur …profijt

Bij levering stuk .moedt het zelf

Maar

Oplossen met fabrikant ….uiteindelijk tussenpersoon en ik en winkelier tot

Oplossing

Gekomen .

Janssen 10-07-2024

Uitstekende service. Een dag na de bestelling werd de machine bezorgd en vakkundig ingebouwd, door een aardige vakman. Super!

Smits 10-07-2024

Ik koop altijd al mijn apparatuur bij Expert omdat de service, vriendelijkheid en de prijsstelling prima is. Deskundig advies aansluitend op de behoefte van mij.

Voermans 10-07-2024

Expert was het goedkoopste, zeer snel in de afhandeling en uiterst nette en vriendelijke bezorgers die alles installeerden, uitlegden en de oude vaatwasser weer mee hebben genomen. In één week vanneen stukke machine naar een draaiende nieuwe, dat vind ik top van Expert in Naaldwijk.

Brugman 10-07-2024

Prima geholpen bij de keuze van een nieuwe wasautomaat. De prijs van de gekozen Siemens wasautomaat was naar ons zin en de machine werd snel en deskundig geinstalleerd en de werking uitgelegd. Ook de oude miele werd voor ons afgevoerd.

De medewerkers van Expert Woerden bedankt voor jullie vakmanschap!

Nieboer 10-07-2024

Fijn dat er een winkel bestaat waar je zeer goed wordt geholpen en de afspraken worden nagekomen.

M Savelberg 10-07-2024

Expert Maastricht is een geweldige winkel waar de medewerkers een heel goede kennis van zaken hebben en de klanten ook nog heel goed adviseren en te woord staan. Bij Expert ben je geen nummer, maar wordt je als klant nog altijd als "koning" behandeld en dat is heel verfrissend in deze tijd.

Lievense 10-07-2024

Je wordt er goed geholpen en ze geven advies...en ze leggen ook goed uit hoe het product werkt die je gekocht heb.

i***@i******************** 10-07-2024

Ik heb heel goede ervaringen met Expert Vlaardingen. Al meerdere producten gekocht, w.o. een koelkast, Sonos soundbar, Kobo E-reader en nu laatst een Bosch wasmachine. Ben heel tevreden over de medewerkers ter plekke en ook over de service en bezorging. Zeker een aanrader!

Wouters 10-07-2024

De bezorgers waren erg vriendelijk en kundig. De persoon die mij aan de telefoon adviseerde, wist waar hij het over had en was ook zeer vriendelijk. De Bosch vaatwasser doet wat hij moet doen

s***********@d**************** 10-07-2024

Prettige winkel, waar je goed geholpen wordt. Uitstekende service met persoonlijke aandacht.

Kuijpers 10-07-2024

Ik zou zeggen mensen koop je producten bij expert en je zit altijd goed en als er een probleem is met wat je hebt gekocht zorgen meteen voor een oplossing.

Jans 10-07-2024

Artikelen die niet op voorraad zijn, duurdere prijsklasse bijvoorbeeld, worden besteld en vaak op korte termijn geleverd.

Docters 10-07-2024

goed advies over t.v. en snelle levering. Installatie door expert snel en vakkundig.

Willemsen 10-07-2024

Ik kan Expert aanbevelen vanwege deskundigheid vriendelijkheid en de bezorging is prima

d************@y******** 10-07-2024

The shop I prchased a 4 pits electric kooker from in Soest are reluctant to let me return it..they said Itś second hand now because I took it out of the box it came in..I haveńt even been able to use it because the plug does not fit our system! Rediculous!

j*******@h********** 10-07-2024

Ik raad iedereen aan om bij Expert te kopen, daar krijg je goed advies, het personeel is vriendelijk.

l************@g******** 10-07-2024

Ze waren goedkoper dan bij de media markt en werden een paar dagen later keurig bezorgd. Even wachten loont…

Doldersum 10-07-2024

Wij zijn zeer goed tevreden met alles wat Expert ons heeft geleverd. Wij zijn al jaren klant bij Expert en wij hadden altijd een zeer goede band met Teun. Deze is nu met pensioen maar we worden nog altijd zeer goed geholpen. De chauffeurs bezorgers zijn voor ons ook top mensen, alles wordt keurig op de plaats gezet en aangesloten. Expert Emmen ga zo door wij blijven jullie vaste klant.