Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Boer 09-07-2024

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Het bezorgen was super, niet neerleggen aan de voordeur, maar netjes persoonlijk afgegeven.

Kempeman 09-07-2024

Online besteld. Levering op woensdag volgens de advertentie. Na bestelling en betaling kreeg ik bericht donderdag leveren. Maar voor de rest perfect.

Denneboom De Boer 09-07-2024

De service , deskundigheid en vriendelijkheid is uitstekend. Daarom ga ik steeds terug naar Expert Rheden.

Scholten 09-07-2024

Henk goede winkel ik heb al eens wat eerder gehad was toen ook al een goed winkel nu weer alles volgens afspraak

Vernooij 09-07-2024

Expert Leersum is een fijne winkel met ruime keus en altijd op voorraad. Vriendelijke mensen die je met alles helpen en eerlijk advies geven.

Roos 09-07-2024

Hisense koelvries combinatie no frost besteld en super blij mee ongelovelijk goede no frost koelt super goed invriesen snel

Nu dezelfde besteld gekocht voor mijn dochter omdat deze Hisense no frost super goed is en wij dik tevreden zijn

a************@g******** 09-07-2024

Mijn pakket is niet aan huis bezorgd Terwijl ik de hele dag thuis was 3x verandering van levertijd ineens werd het pakket afgeleverd bij een afhaalpunt Zonder rede Ik heb geen auto en het pakket woog ruim 9 kilo ik mag zo wie zo niet tillen Ik heb het gehaald met de fiets lopend Was geen pretje

Feenstra 09-07-2024

Hebben bij expert Leeuwarden een volautomatische koffiemachine gekocht. Aangezien er een grote verscheidenheid aan machines is hebben we dankzij advies van de verkoper de juiste aan kunnen schaffen. Bedankt!!!

Van den Berg 09-07-2024

Hele goede ervaring hebben al vaak er iets gekocht nooit problemen mee gehad

Westra 09-07-2024

Hele goede ervaring Vriendelijk En je word direct geholpen Ze nemen ook de tijd

Schellekens 09-07-2024

Ervaring is goed ik zou iedereen aanraden naar deze winkel te gaan voor een aankoop.

Merkus 09-07-2024

In de winkel kijken, kiezen, kopen,

geen gezeur. Daarna vlot geleverd bij

mij thuis aan de deur. Daar wordt de

mens blij van, dat is zoals het heurt.

Fatels 09-07-2024

Hij heeft zelfs mijn droger weer netjes weer terug gezet naast de wasmachine

Graste 09-07-2024

Doe ik niet omdat ik niet voor anderen wens keuzes te maken. dat moet men zelf ervaren!

w*******@h********* 09-07-2024

Alweer zoals gebruikelijk geholpen met een vriendelijk en goed advies en een mooie aanbieding.

Voor alle producten die ik nodig heb ga ik altijd naar expert.

a********@g******** 09-07-2024

De winkel Expert in Gouda kan ik alleen maar aanbevelen. De service is uitstekend, de medewerkers deskundig, vriendelijk en behulpzaam, de producten goed. Ik koop er alles en wel al sinds 2001. Ik ga er ook in de toekomst naartoe!

e**********@g******** 09-07-2024

Klantgerichtheid en verlening uitstekende service is reden geweest om televisie bij Expert te kopen!

Castricum 09-07-2024

Vriendelijke en kundig geholpen , zal zeker aanraden . Blij met aankoop en keurig geplaatst, top !!

Feijtel 09-07-2024

Wij zijn zeer goed en vriendelijk geholpen goed advies gekregen voor we onze nieuwe aanschaf deden

Moorman 09-07-2024

Mijn ervaring is goed

Je betaalt wat meer

Maar de server is goed. Ik vind het een fijne winkel om heen te gaan.

Alberts 09-07-2024

Ben al heel lang vaste

Goede service.

Als het laater wordt dan overlegse met de klant komen laater bezorgen.

Vriendelijke groet.

Alberts..

Vliegenthart 09-07-2024

Expert heeft nog aandacht voor zijn klanten. Een goed assortiment en uitstekende service van deskundige medewerkers.

Van Der Wal 09-07-2024

zeker een aanrader. Goede service/klantvriendelijk en het plaatsen van de vaatwasser is perfect gedaan.

Hamers 09-07-2024

Fijn geholpen. Ondanks dat het product niet meer op voorraad was toch voor de actie prijs kunnen bestellen. Alles netjes geleverd en geïnstalleerd

j***********@o*************** 09-07-2024

Ben goed geholpen , alleen was mijn product niet aanwezig. Nu moet ik er nog op wachten , wordt wel bezorgd als het goed is