Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

m*********@h********** 10-07-2024

Is een winkel zoals een winkel hoort te zijn. Met verkopers die echt kennis hebben van de producten die ze verkopen, iets wat ik bij andere bekende winkels vaak mis. Wordt als winkel onterecht een beetje ‘ondergesneeuwd’ door de andere winkelketens, maar ik zal in de toekomst absoluut weer voor Expert kiezen als ik iets nodig heb.

m*******************@g******** 10-07-2024

een erg klantvriendelijk winkel personeel, en alls werd netjes aangesloten en een goede uitleg.

b******@u********* 10-07-2024

De Gigaset A270A werkt goed en nog voor een redelijke prijs ook. Je kunt er zowel externe als interne gesprekken mee voeren (handig voor mijn huis, dat verticaal is) en ook conferentiegesprekken waarbij gebruikers van alle drie de handsets en een externe beller aanwezig kunnen zijn. Het enige probleem is dat de handleiding niet altijd even duidelijk is - voor deze gebruiker althans.

Kraima 10-07-2024

Wij zijn uitstekend geholpen door de medewerkers van Expert Soest. Toen ik een vraag had over een vaatwasser zijn ze dezelfde dag, na werktijd, nog even langs gereden voor advies. Dat is het verschil waarom je bestelt bij een winkel in plaats van een online shop.

a*******@p******** 10-07-2024

Als wij een apparaat of advies nodig hebben, gaan we altijd eerst naar Expert. Vooral omdat we de mensen daar kennen en persoonlijk worden geholpen.

m******@h********** 10-07-2024

Mis de vermelding bij bestellen dat je nog iemand moet inhuren om het product aan te sluiten.

Van Wijngaarden 10-07-2024

goed en snel geholpen bij mijn aankoop ook goed advies over mijn vraag over mijn huidige wasmachine.

Soepenberg 10-07-2024

Bestelling keurig geleverd en gemonteerd. Goede service en kundig personeel.

Van Noort 10-07-2024

We hebben met groot plezier een nieuwe televisie gekocht bij Expert. De vaste adviseur gaf goed stuk advies en legde duidelijk uit wat het verschil tussen de types en merken was. Prettig om te kopen bij iemand die er verstand van heeft en je smaak ook kent.

r**********@o********** 10-07-2024

Goede service en deskundigheid heeft voor mij meer waarde dan de goedkoopste prijs

h**********@h****** 10-07-2024

De montagetijd irt de bestelling was erg lang. Zeker voor een koelkast die bijna niet zonder kunt.

Douma 10-07-2024

Fijn dat er in deze tijd nog een goede winkel/leverancier in onze regio zit. Prima service en prijzen, hoeven we niet voor naar de grote steden of internet.

a*******@g******** 10-07-2024

Fijne winkel, Expert! Hele goede, sympathieke service, zowel aan telefoon als thuis bij de installatie. Aanrader.

l***********@g******** 10-07-2024

Expert oss, vreselijk. Maken afspraken en komen het niet na. Laten je nooit weten hoelaat en wanneer ze komen. Beschadigd product. Ik zou nog wel eens een keer nadenken voor ik wat bestel bij expert

t************@g******** 10-07-2024

Blijf doorvragen als er op internet iets staat maar de winkelmedewerker weet het niet

s*************@p******** 10-07-2024

Zeer tevreden. Prima geholpen in de winkel en een zeer goede en vriendelijke monteur bij het installeren van de tv

i***@l************** 10-07-2024

Medewerkers van Expert denken met je mee. Ze kijken welk apparaat het meest geschikt is voor jouw situatie. Ook het omzetten van de order via Expert naar mijn eigen bestelling via internet, zodat Klarna betaling weer mogelijk was, hebben ze keurig verzorgd. Alle lof voor de inzet van de medewerkers van Expert!

s*************@h********** 10-07-2024

Miele mooie wasmachine voor hoge prijs. 125 edition doen niet allemaal mee in de 125 weken extra garantie. Slecht gevoel na aanschaf.

Vander Velden 10-07-2024

De verkoper was gewoon eerlijk tegen mij en heeft mij( omdat er een R.v.s. uitvoering in de

etalage stond )mij de paar (euro duurdere zwarte uitvoering) voor de rvs geleverd.

waarschijnlijk ook niet geweten hebbend van de aanbieding 2 dagen later.

Kroon 10-07-2024

Waardeloze winkel!!! Je belt eerst om niet voor niets naar de winkel te rijden. Telefoon wordt niet beantwoord en een bandje vertelt je dat de medewerkers druk zijn. Vervolgens kom je in de winkel is er geen klant te bekennen! Vervolgens vraag je naar de aanbieding die gewoon helemaal niet op voorraad is en wordt je afgescheept met een showmodel! Bellen met een andere vestiging heeft totaal geen zin, precies hetzelfde geen voorraad slechts een showmodel...

Van Ommering 10-07-2024

Was een tafelmodel koelkast maar moest 2 trappen van 13 treden omhoog ,was niet zwaar voor 2 man t word anders als het een wasmachine geweest was en de levering duurde naar mijn mening te lang ,er zat een week later pas geleverd

g***********@h****** 10-07-2024

Nette en een zeer klantvriendelijke winkel. Waar nog aandacht aan de klant wordt besteed

s*********@h********** 10-07-2024

Goed info meteen daarna een bestelling

Telefonisch contact maakt klant zekerheid

Bos 10-07-2024

wij zijn wel tevreden over onze aankoop. maar hebben de gekochte wasmachine nog niet gebruikt.

l************@h********** 10-07-2024

Fijn contact en duidelijke afspraken die zijn nagekomen. Aan ieder aan te bevelen.