Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Postma 10-07-2024

Zeer goed bedrijf .alles is super geleverd en gemonteerd en we gaan weer als we wat nodig zijn u bedrijf benaderen .zeer tevreden

j**********@u********* 10-07-2024

Tegenwoordig word er veel online gekocht maar wij gaan toch echt liever naar de fysieke winkel van expert. Lekker dichtbij, goede service, geen gezeur met pakket diensten, persoonlijk advies op maat, vriendelijk personeel, en als er iets niet op voorraad is wordt het besteld en heb je het alsnog binnen 3 dagen. TOP.

Boekelaar 10-07-2024

heb een panasonic scheerapparaat gekocht, deze moest besteld worden, duurde 1 week , nu wasmachine en droger besteld, ben benieuwd

Siesling 10-07-2024

Als je bij lokale ondernemers koopt heb je de zekerheid als er problemen voordoen dan kun je makkelijk bij hun terecht.

f******@p********** 10-07-2024

Medewerkers in Venray zijn altijd zeer behulpzaam en vriendelijk om je te helpen.

Niet opdringerig zoals in sommige andere zaken .

Wij komen er graag

Rijpma 10-07-2024

Persoonlijke hulp en advies erg op prijs gesteld.

Prettige winkel en leuke verkopers. Enthousiast en deskundig

Wijering 10-07-2024

Voor iedereen ga winkelen bij Expert

Goedkoop en veel keuze je kijkt je ogen uit de keus is reuze

Ijzerman 10-07-2024

Ga naar een specialist die weten waar zij over praten. Bij Expert kunt u zeker terecht.

Deurink 10-07-2024

Bij aflevering werd door de medewerker een probleem met de afvoer geconstateerd. Hierover heeft hij mij telefonisch geïnformeerd. Top!!

Lindsen 10-07-2024

expert is voor mij de zaak waar ik graag komt.

ik ben buitengewoon tevreden met het hele gebeuren fijne mensen,

plezierig om mee samen te werken///// petje af/////

Vermeulen 10-07-2024

Ik heb een jele goede service gehad ban hele briendelijke mensen. Raad het echt aan om naar Expert te gaan.

a************@g******** 10-07-2024

Er wordt naar je geluisterd en er wordt meegedacht.

Verkoper nam volop de tijd.

Plaatsing was keurig.

r*********@g******** 10-07-2024

Winkel ervaring was wat mager.

De bezorging en het installeren van de tv was prima. Er werd meegedacht en zelfs de ‘oude’ ophang beugel werd hergebruikt.

Nu lekker EK kijken!

Van der Heide 10-07-2024

Ondanks dat Expert ons niet had gewezen op de informatie/aankoopdatum van het product zijn wij tevreden over Expert.

Duijts 10-07-2024

Volgende keer zeker weer naar Expert Hooymans in Velddriel.

Super goed geholpen ...denken mee en zoeken voor u het beste resultaat.

s*******@h********** 10-07-2024

Positieve ervaring. Info omtrent produkt (wasdroger) zeer deskundig. Gemaakte afspraken bij aankoop correct uitgevoerd.

Kuiper 10-07-2024

Expert Zeewolde is een geweldige winkel. De service is fantastisch en de medewerkers vriendelijk en kundig. Kortom ik ga nergens anders naar toe.

Hessels 10-07-2024

Goede voorlichting van product. Genoeg voorgelicht over het merk van het product. Welke beter is . Reclame was bijna afgelopen waar er werd gevraagd of we gelijk konden betalen anders was de folder aanbieding niet meer geldig want de reclame was dan afgelopen op zaterdag want we waren er op vrijdag. Anders betalen wij het product bij aflevering. Prima geregeld allemaal.

p***********@g******** 10-07-2024

Jammer dat er nog maar weinig zulke winkels zijn.Liever expert als via webwinkel.

Grevelink 10-07-2024

Bij Expert Neede wordt je als klant nog gezien en is er altijd aandacht voor je. Ze geven goed advies en zoeken altijd naar de juiste producten die passen bij je budget.

t***********@w*********** 10-07-2024

Expert is een grote keten, maar gelukkig niet te groot, wat vaak ten koste gaat van de kwaliteit van het bedrijf. Wij gaan strijd naar deze winkel en zijn zeer tevreden.

Verbrugge 10-07-2024

Keuze van het aan te kopen product via internet. Er wordt duidelijk aangegeven in welk filiaal het product op voorraad is. Zo niet wordt het product binnen 3 werkdagen geleverd en zo nodig geïnstalleerd. Kosten voor het installeren wordt duidelijk vermeld.

Van Oijen 10-07-2024

Een filiaal van Expert hier in Nijkerk waar alles prima op orde is en geen moeite teveel om de klant te helpen

r************@u********* 10-07-2024

Uitstekend te woord gestaan en geholpen. Vriendelijk, deskundig, helemaal prima.

Norg 10-07-2024

Apparaat wordt verpakt in dichtgeplakte doos meegegeven en er wordt niet gekeken of alle onderdelen er wel zijn. Kom je thuis en mis je iets. Wat dan?. Moet je nogmaals naar de winkel met alle spullen.