Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

De Groot 17-08-2024

Expert heeft een ruime keuze tegen een keurige prijs. Allicht dat er altijd wel 'iemand' is die voordeliger kan leveren, maar het is ook fijn als je aankoop geleverd wordt en de afspraken nagekomen worden.

Franswa 17-08-2024

Alles prima verlopen. Ben al jaren klant bij Expert Drunen en hoop dit ook nog jaren lang te blijven

o*********@p******** 17-08-2024

Expert kon snel leveren en kwam de afspraken keurig op tijd na. De plaatsing aan huis verliep handig en vlot!

k**************@g******** 17-08-2024

Vriendelijke en goede service. Blij met de aanschaf van de nieuwe vrieskast.

Degen 17-08-2024

Ik ben al járen klant van Expert en ben altijd vriendelijk en goed geholpen.

Roverts 17-08-2024

Het leveren en het aansluiten en het installeren van het inductie fornuis en afzuigkap ging snel en duidelijk uitleg van het eerste keer gebruik van het inductie kookplaat fornuis top👍

h****@q******** 17-08-2024

Dikwijls gaat het om elektronische artikelen in de wat duurdere prijsklasse, dan is goede service en persoonlijk contact heel belangrijk voor ons. Expert Zelhem levert dat!

Wijnberg 17-08-2024

Voor uitgebreide en vriendelijke service gaan we al jaren naar Expert in Leersum. Aan te bevelen!

m**********@g******** 17-08-2024

Met hulp van een deskundige en de

Winkel medewerker.

Was de koop snel gedaan.

Toele 16-08-2024

Heel hartelijk, en zeer bekwaam

specifieke ervaring van producten en klantgerichte kennis. Kortom

geweldig goed.

t**********@h********** 16-08-2024

Goede serves en deskundigheid in het verkopen van de producten

En zeer vriendelijk en geduldig

m*********@l****** 16-08-2024

Ben goed geholpen in de winkel en de wasmachine kwam op de afgesproken dag en is netjes geplaatst

c*******@x******** 16-08-2024

Bij de bezorging ging het niet helemaal goed.

Bezorgd op een verkeerd adres. Veel later dan verwacht.

Na veelvuldig contact op te nemen en gebeld met de zaak is mijn bestelling bezorgd.

Dat was geen prettige ervaring.

c**************@g******** 16-08-2024

In verleden al enige producten gekocht bij Expert Huizen voordat ik een kadokaart mocht verzilveren via hen . Een favoriete winkel .

e***********@h********* 16-08-2024

Zeer goed geholpen door Expert. Na aflevering bleek de wasmachine transportschade te hebben. Binnen enkele dagen had ik een nieuwe binnen! Geen gedoe. Snel geregeld. Goede prijs en super service!

m************@g******** 16-08-2024

Vanwege het product dat ik wilde bestellen kwam ik bij expert terecht. Ik kon makkelijk en snel mijn bestelling in huis halen. Mijn vragen daarna over het product werden vlot opgelost. Zal voortaan zeker ook even op jullie website kijken een volgende keer.

l*******@p******** 16-08-2024

Goed ontvangen deskundig personeel ze denken met je mee zijn niet opdringerig geven goed advies een prettige winkel waar je rustig kunt rondkijken

a*********@p********** 16-08-2024

Weer prima ervaring met expert. Handig een winkel nog dicht in de buurt. En naast hulp bij keuze heb ik het gevoel dat als er toch iets niet goed werkt Ik terug kan gaan en dan goed geholpen wordt. Dus goede service. Vind ik belangrijk. Heb ik liever dan aller goedkoopste aanbieding

Peters 16-08-2024

Heb een Epson printer gekocht, prima service bij expert in Cuijk. Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Baas 16-08-2024

Zoals bij voorgaande bestellingen en leveringen alles tip top in orde. Service voortreffelijk

i************@g******** 16-08-2024

Zeer tevreden. Keurige bezorging van mijn spullen. Echter 1 bezorger praatte niet. De ander wel ging prima , wat vreemd kwam dat over.

Veenstra 16-08-2024

Expert is een prettige winkel met voldoende assortiment. De medewerkers zijn deskundig en de bezorging is in orde.

Bink 16-08-2024

Dankbaar dat er nog aardige kundige mensen zijn.

Zowel in de winkel als bij het aansluiten thuis.

j*******@g******** 16-08-2024

Fijne en goede advisering en overzichtelijke winkel. Wij komen altijd weer terecht bij Expert.

Kortenbach 15-08-2024

De aankoop is goed verlopen. Een koelkast en een vrieskast besteld. Deze werden na ca. 1 week bezorgd. Jammer dat er bij aflevering alleen contant betaald kon worden. Verder is alles prima verlopen, we werden goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.