Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dijkstra 10-07-2024

Ik had een koffie apparaat gekocht. Bij thuiskomst defect
De nieuwe is besteld (2week geleden.)nog niets Als klap opde vuurpijl, Sony t v ook defect, 1 jaar oud.
Maar ik blijf tevreden Overmacht.

p**********@k********* 10-07-2024

Ik bestel al jaren in de winkel of telefonisch bij Expert in Buitenveldert. Het contact verloopt altijd goed en dat geldt ook voor levering en installatie.

Bosch 10-07-2024

Wij hebben meerdere producten van Expert in Landgraaf en zijn nog steeds tevreden tot op heden.

Konings 10-07-2024

Een goede en vertrouwde zaak waar je prettig en vakkundig geadviseerd en geholpen wordt.

Aveling 10-07-2024

Dik tevreden over Expert Breda. Voor het aanschaffen van een inbouw vaatwasser kwam n zeer vriendelijke adviseur thuis de ruimte opmeten. Nav zijn advies een passende vaatwasser uitgezocht. Ook dik tevreden over de installateur. Netjes gewerkt en schoon achtergelaten .

In het verleden al diverse producten bij Expert aangeschaft.

Ik raad Expert Breda aan.

Sikkema 10-07-2024

Wederom een prima ervaring bij Expert Beilen. Ditmaal een radiator gekocht. Prima artikelen en uitstekende begeleiding van het personeel.

j*******@g******** 10-07-2024

De enige zaak die afspraken nakomt en vriendelijk personeel.
Ook het inbouwen van koelvries kast wordt door vakkundig personeel gedaan. Houd dit soort bedrijven in stand .

Muller 10-07-2024

Expert LEC is vakkundig, snel en absoluut een aanrader! Prettige sfeer in de winkel, goede adviezen bij thuislevering en -installatie. Kortom, aanrader voor iedereen!

Kooistra 10-07-2024

Heel vriendelijk en deskundig geholpen in de winkel. De bezorger dachten goed mee en na nieuwe speakers bestelt te hebben het beoogde resultaat bereikt. Via bestelling internet zouden wij dit nooit bereikt hebben. Dank jullie wel

Branderhorst-blom 10-07-2024

Koelkast ging afgelopen maandag kapot. Werd dinsdagmiddag een nieuwe bezorgd !! Echt top Verdienen het Gouden keurmerk.

Musch 10-07-2024

Goed geregelde en prima uitgevoerde uitbouw en inbouw van oude en nieuwe vaatwasser

e*****@a*********** 10-07-2024

De ervaring in de winkel (Brielle) heb ik als matig ervaren. Ik ging met een onvoldaan gevoel de winkel uit, want ik had nog geen enkel idee wat voor inbouwvaatwassers beschikbaar waren als opvolger van onze vaatwasser die de geest gegeven had. Later op de dag werd dit goed gemaakt door een bezoek van de installatiemonteur (vestiging Dirksland). Die kon na korte tijd ons huis weer verlaten met bestelling en installatieopdracht op zak, waarna de vaatwasser conform afspraak drie dagen later in no time op vakkundige en nette wijze werd geïnstalleerd.

c********@z******** 10-07-2024

Twee maanden moeten wachten op het product. Slechte/geen communicatie ten aanzien van verwachtte levering. Eerder regel dan uitzondering. Niet de eerste keer dat dit gebeurt.

Van Gool 10-07-2024

Expert Boxtel zou ik in alle opzichten kunnen aanbevelen voor aankopen.De mensen hebben kennis genoeg in huis.

b***************@h********** 10-07-2024

Al vele jaren zijn we tot grote tevredenheid klant bij Expert. Vooral de persoonlijke benadering en het meedenken in het maken van keuzes zijn de belangrijkste redenen om klant te blijven bij Expert!

Peper 10-07-2024

Je wordt heel goed geadviseerd en het personeel is goed onderlegd. Ook altijd vriendelijk. Ik koop er eigenlijk alles op wit goed gebied.

Mulling 10-07-2024

Vakkundig personeel in de winkel (‘s-Heerenberg).

Levering aan huis is binnen de afgesproken tijdvak, keurig

afgehandeld door chauffeur.

Bouwes 10-07-2024

Al vele jaren goed geholpen en goede service. Omdat ikzelf niet meer zo goed te been ben laat ik het nu aan mijn kinderen over.

h**************@k********* 10-07-2024

Goed advies in winkel. Snelle levering thuis en op afgesproken tijd bezorgd.

c*************@g******** 10-07-2024

Goede manier van de medewerker, hoe ik behandeld ben. Ook de levering op de dag dat ik wilde en ook nog zeer op tijd. Ben heel tevreden

Nijenhuis 10-07-2024

Ik ben heel goed geholpen in de winkel

En ben zeer tevreden met mijn aankoop

f**********@h********** 10-07-2024

Snelle en meer dan prima service! Vakkundig en vooral ook vriendelijk personeel!

r*******@h********** 10-07-2024

Buitengewoon plezierige en snelle hulp bij levering nieuwe wasmachine. Tussen het telefoontje dat de oude stuk was en de installatie van de nieuwe lag 2 uur.

j**********@k*********** 10-07-2024

Ik werd goed behandeld en de bezorgers waren ook vriendelijk. De wasmachine is ook keurig op zijn plaats gezet. Alles goed aangesloten.

Schaasberg 10-07-2024

Vakkundig personeel, ruim assortiment. En als het in de winkel wordt het de volgende dag gebracht en ingebouwd(vaatwasser).

Top bedrijf