Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

m*************@g******** 10-07-2024

De nieuwe inbouw oven doet het niet en nu moeten er allerlei procedures gevolgd worden. Gaat weken duren.

Gjaltema 10-07-2024

Een laptop en printer gekocht bij expert Marum. Zeer vriendelijke en deskundige medewerker. vlotte levering en alles werkt naar behoren! Dik tevreden dus.

m*************@h********** 10-07-2024

Erg fijne winkel. Goede en kundige verkopers. Nemen de tijd voor je en je wordt niks opgedrongen. Levering keurig volgens afspraak

c*******@h********** 10-07-2024

Zeer fijn geholpen. Deskundige uitleg. Thuis bezorgd en geïnstalleerd. Heel blij mee

l*******@u********* 10-07-2024

Bij twee bestelingen kon niet of niet tijdig het bestelde product geleverd worden. Hierover werd niet of niet tijdig contact opegenomen, ook de website gaf hierover geen informatie. E.e.a. bleek pas bij navraag. In de winkel werd wel een alternatief geboden. In het 2e geval aanzienlijk duurder en eigenlijk niet wat de oorspronkelijke wens was.

Driessen 10-07-2024

Prima producten. Goede en eerlijke voorlichting. Deskundige en vriendelijke medewerkers.

Ga dus naar de winkel en niet alles via internet!

Houtgraaf 10-07-2024

Goed advies bij de aankoop. Verkoper deed veel moeite om het beste product voor onze wensen uit te zoeken. Levering was ook keurig. Alle verpakking netjes meegenomen en ook een goede uitleg.

Van Zuilen 10-07-2024

Expert Meijer heeft een goede service en afspraak is afspraak, zoals het hier in Friesland gewoonte is.

v*********@g******** 10-07-2024

Donderdag defecte kookplaat.

Vrijdagmorgen wordt nieuwe kookplaat bezorgd en geplaatst.

Snel, netjes en vakkundig

h**************@h******** 10-07-2024

Nemen alle tijd voor uitleg bij een aankoop. Vaak binnen paar dagen kan er thuisbezorgd worden omdat meestal het product op voorraad is.

Metzen 10-07-2024

Bij het installeren van de koelkast bleek een legplank te laag en zou een ander kastdeel ook moeten worden aangepast maar de bezorger vond een oplossing die de aanpassing zonder te veel moeite mogelijk maakte zodat de plaatsing zonder verdere vertraging door kon gsan

Boorsma 10-07-2024

De laatste artikelen hebben wij telefonisch besteld, kregen ook goed advies per telefoon

t*******@i********* 10-07-2024

Vriendelijk personeel winkel en bezorger prijs is goed en komen mooi op tijd volgens afspraak

g**********@h****** 10-07-2024

Meerdere producten bij Expert gekocht. Iedere keer zeer goed geholpen. Fijne winkel in Twello met kundig personeel.

e*******@h****** 10-07-2024

Snel gevonden wat ik naar zocht.

Vriendelijke medewerkers, ik werd goed en kundig geholpen.

Timmer 10-07-2024

Prima advies en service. Ook bij aankoop van een minder goed passend onderdeel geen probleem met ruilen en het als nog bestellen van het juiste onderdeel.

Steeghs 10-07-2024

Expert informeerd goed geeft goed passend advies denkt oplossingsricht werkt netjes en deskundig

Vermeulen 10-07-2024

De meest geschikte koelkast was een Liebherr, echter bleek deze niet zo makkelijk verkrijgbaar. Volgens de website van expert stond er echter 1 op voorraad in Kaatsheuvel en deze stond de volgende dag bij mij thuis!

a*********@u********* 10-07-2024

Vriendelijk, kundig en adequaat. Erg fijne ervaring en service gericht. Eerste plek om te kijken als ik weer iets nodig zou hebben.

t*****@h********** 10-07-2024

Goed advies en tevens goede service. Bij zowel aankoop in winkel als thuisbezorging

Licht 10-07-2024

doen hun best om u te helpen. zijn altijd vriendelijk. Bij problemen op welk nivo ook helpen ze. Ook hier ging het weer goed

Inen 10-07-2024

Zeer meedenkend en behulpzaam.

Personeel (ook bezorgers) zijn betrokken met klanten. Mijn ervaringen met zaak in Castricum

Braamskamp 10-07-2024

Onlangs een tv en een volautomatische koffiemachine gekocht tot twee keer toe uitstekend geholpen door expert Pijnacker. Tv is naar volle tevredenheid bezorgd en opgehangen en aangesloten. We zijn snel en uitstekend geholpen.

l****@x******** 10-07-2024

Installatie perfect. Kookplaat paste niet helemaal. Gat in keukenblad door de Expert mensen passend gemaakt. Snel en efficient. Met name deze service kan ik iedereen aanbevelen.

Smits 10-07-2024

Prima en vlotte service, vriendelijke medewerkers, goede uitleg over producten.