Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Van Der Kammen 10-07-2024

We hadden in de folder een laptop gezien, was niet op voorraad in de winkel. De medewerker heeft hem toen voor ons besteld en het werd netjes thuisbezorgd.

r**********@h********** 10-07-2024

Fijne bezorging, Positieve Jonge Vent, sloot de boel binnen 5 minuten aan, en de wasmachine draaide in no-time.

Bedankt Expert.

Meij 10-07-2024

Zeer behulpzame mensen, met verstand van zaken. Prijs/kwaliteit erg goed. Heb al menig apparaat daar gekocht. Fijner als een online bestelling.

p***************@h********** 10-07-2024

Wij hebben gekozen voor expert omdat ze goede service geven en weten waar ze over praten

Van De Pas 10-07-2024

Als je geholpen wilt worden met uitleg krijg je die schijnbaar alleen tegen betaling

Lier 10-07-2024

Had een tv uitgezocht , moest ook beugel bij, ging hij eerst iemand anders helpen. Raar .kwam door andere medewerker wel weer goed.

d**********@o********** 10-07-2024

Personeel met kennis van zaken. goed advies bij keuze.

Hulp bij overzetten van telefoongegevens.

Meedenken bij plaatsen/aansluiten van TV.

In de winkel niet veel keus in merken TV.

p*******@v******************* 10-07-2024

Prima prijs kwaliteit verhouding. Maar vooral erg goede en vakkundige service bij aflevering.

h***********@l****** 10-07-2024

Expert Hardenberg.. echt top, vriendelijk. Meedenkend, behulpzaam. 1 minpuntje.. de locatie is goed, alleen parkeren is daar soms wat lastig.

Ons zul je altijd bij de expert vinden. Top.

Veenema 10-07-2024

Fantastisch geholpen en geïnformeerd in de winkel.

Bezorging en installeren prima.

Goede service.

s********@g******** 10-07-2024

Ruime keuze

Goede prijs kwaliteitverhouding

Netjes en snel geleverd

Nette bezorgers en goede uitleg bij bezorging.

Zeker aan te bevelen

w*********@g******** 10-07-2024

Alles is perfect verlopen, de tv zelf was een goede keuze, samen met mij, vader , ik vroeg wel naar een Samsung TV , met dat merk heb ik goede ervaringen

r**********@g******** 10-07-2024

Ben naar deze winkel gegaan, omdat ik eerder voor een buurvrouw als mantelzorger een wasmachine heb besteld, en zeer goed geholpen was.

n************@g******** 10-07-2024

Vooral expert in Ijmuiden wil ik van harte aanbevelen, fijne medewerkers die je met raad en daad te woord staan!

Van der Lek 10-07-2024

Wij hebben een televisie toestel gekocht. Werd keurig door twee mannen aan de muur gehangen.

Ook een stofzuiger gekocht en om de paar maanden mesjes voor scheerapparaat besteld, die altijd snel worden geleverd en via een sms aan ons wordt bericht dat ze opgehaald kunnen worden.

s***************@l****** 10-07-2024

Top service. Goede spullen netjes. Super snel bezorg. En je kan in delen betalen .

Vollebregt 10-07-2024

We waren altijd heel erg tevreden over Expert Vlaardingen. Alles altijd daar gekocht, echt alles. Verleden jaar nog een inbouw koelkast en vriezer die heel goed geplaatst is door de vriendelijke monteur. Ik heb daar toen nog op Google een mooie review over geschreven. Maar nu: we gaan een kleine verbouwing doen en hebben in september een nieuwe afzuigkap nodig. Uiteraard gingen we weer naar Expert Vlaardingen. We hadden al een afzuigkap Bij Siemens gezien die we wilde bestellen en laten plaatsen. De verkoper vroeg: kunt u hem zelf niet plaatsen want de kosten van het plaatsen kosten 149,-- euro. We vonden dit geen probleem omdat we het zelf niet kunnen. Toen ging de verkoper naar achteren waar blijkbaar de baas zat.. Hij kwam terug en zei: dat ze hem niet willen plaatsen. Ze hebben het erg druk etc etc. Het gaat nota bene om september. We zijn dus nu erg teleurgesteld in Expert Schipper Vlaardingen. Daarna zijn we naar Vogel Electroworld gegaan en hebben hem daar gekocht. En zonder problemen wordt hij zoals het hoort bij ons in september geplaatst. En de kosten voor het plaatsen zijn nog veel goedkoper ook dan bij Expert. Heel jammer want WE vonden Expert geweldig. We raden Expert zelfs aan bij anderen mensen. Maar nu even niet..

Stenekes 10-07-2024

Expert is een prima winkel, met goed personeel.

Ik zou ze aanbevelen als ik witgoed of ander apparatuur nodig ben.

l*********@o********** 10-07-2024

Voor een goede prijs een inductie kookplaat gekocht. Goed contact gehad; ze belden me zelf dat een kabel ontbrak en ik kon direct telefonisch doorgeven dat ik het onderdeel erbij wou bestellen. Monteur was kundig, sprak telefonisch af en kwam op afgesproken moment. Goede ervaring. Ik woon in Leiden en daar zit geen vestiging dus ik twijfelde maar zou hier zeker opnieuw bestellen.

Veenaas 10-07-2024

Wij kregen goed advies over een nieuwe wasmachine, zijn zeer goed geholpen. En dankzij het goede advies hebben wij de wasmachine gekocht.

g*******@c******** 10-07-2024

De door ons bestelde jalouzieen werden heel goed ingemeten en waren vrij simpel op te hangen met de adviezen van Karwei. Ik ben er iedere dag weer blij mee.

a***********@h****** 10-07-2024

Ik kan Expert iedereen aanbevelen. Informeren in de winkel uitstekend en daarna via internet bestellen prima. Wij zijn enige jaren geleden in contact gekomen met Expert en sindsdien bestellen we bijna alles via Expert. Bevalt ons uitstekend.

e************@g******** 10-07-2024

Artikel besteld maar was niet voorradig lang moeten wachten op een nieuw voorstel maar deze niet gekregen.

c************@h********** 10-07-2024

Bij Expert on-line een artikel besteld op vrijdagavond, welke dan op dinsdag bezorgd zou worden, maar ik werd op zaterdagochtend gebeld door Expert Zelhem of het artikel al diezelfde dag bezorgd kon worden en een past uur later , op het tijdstip dat door hun werd aangegeven, stond de Expert auto uit Zelhem al voor de deur!

Geweldig snelle service, complimenten!

c********@g******** 10-07-2024

De levering door Expert was prima en het product voldoet aan de verwachtingen. De bezorging door Postnl was onder de maat. Ik had aangegeven dat het pakketje bij een postagentschap bij een Primerawinkel in de buurt afgeleverd kon worden. Het pakket is toch aan huis bezorgd, terwijl ik niet thuis was.