Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Parre 10-07-2024

prima geholpen had tevoren wel me zelf ingelezen online over ons aankoop product

Boekel 10-07-2024

Jammer dat ik geen retour geld terug kreeg!!!

Ik heb een expert tegoeden gekregen.

Ik ben een 70 jaar weduwnaar

Wat moet ik met een expert tegoedbon???

Ik heb niets anders nodig!!

Willemen 10-07-2024

expert drunen geeft een goed advies en luistert naar jouw wensen. De afwikkeling van de koop en levering is prima. Goede service.

j*********@h********** 10-07-2024

Doos was veel te groot en dus heel veel luchtkussen folie. Pasten wel 5 dezelfde producten in de doos.

m*********@l****** 10-07-2024

Neem gesprekken op tijdens aankoop en reparaties dit heb ik gelukkig gedaan en koop er nooit meer iets . Al kost het 100 euro duurder bij een ander dan koop ik het daar

l***@m**************** 10-07-2024

Expert in Tiel is een mooie winkel en het personeel heeft veel aandacht voor je, ook als je iets relatief kleins koopt

j********@l****** 10-07-2024

We zijn heel met onze vrieskast. Prijs en kwaliteit is perfect, goede service.

u**********@g******** 10-07-2024

Als de spullen bezorgd worden niet zomaar in de lift plaatsen zonder de mensen op de hoogte te stellen. Bedankt

p********@h********** 10-07-2024

Heerlijk om een product op de dag van aankoop op te kunnen halen in de winkel! Top service.

Bastiaan 10-07-2024

Een super fijne winkel. Klantvriendelijk.

Goede kennis van de producten.

Aanbevolen.

De Jong 10-07-2024

Ben zeer tevreden over jullie communicatie met de klant en de snelle levering van het product!

Visser 10-07-2024

Elke Expert winkel is weer anders vanzelf. Die in Burgum

Is ons heel goed bevallen. Deskundig advies, niet gehaast, alle tijd voor duidelijke uitleg!!

k**********************@g******** 10-07-2024

Hier is een Expert aan het werk. No nonsens en duidelijk. Vlot en beleefd. Kundig.

a*************@g******** 10-07-2024

pas een tablet gekocht mooi artikel in de winkel besteld en een dag later op gehaald mooie prijs en goed service heb er al heel wat dingen gekocht fijne winkel en altijd goed en leuk geholpen

Veldkamp 10-07-2024

We zijn altijd erg tevreden over onze expert winkel in Dinxperlo. Kopen graag bij hen ook door de service .

m*************@g******** 10-07-2024

Zoals altijd is alles perfect gelopen. Erg blij met het aanbod, de prijzen en de service.

Weydema 10-07-2024

Ik kreeg vakkundig advies en er werd niet de duurste oplossing aangeboden maar precies wat ik nodig had

Coppens 10-07-2024

Fijn geholpen bij Expert. Advies over de wasmachine was goed, zodoende onze keus gemakkelijk te maken.

Sleewe 10-07-2024

De apparatuur is boven verwachting hoog van kwaliteit en is snel en zorgvuldig geïnstalleerd

r*********@h********** 10-07-2024

Makkelijk bestelproces. Goede aanbiedingen. Lokale ondersteuning. Goede bereikbaar indien nodig.

m**********@p******** 10-07-2024

ik begreep niet dat ik mijn koelkast zelf moest uitpakken, en met de karton en piepschuimtroep bleef zitten. bij het uitpakken kreeg ik 3 keer een elektrische schok.

als dat duidelijker vermeld was zou ik die 29 euro aansluitkosten graag betaald hebben. ik dacht dat ik alleen de stekker in het stopcontact moest stoppen.

Galjaard 10-07-2024

Vlot geholpen en snelle levering,bezorgtijdstip in overleg was ook fijn. Dan hoef je geen halve dag in huis te blijven.

Sprong 10-07-2024

Een prima winkel en goede service en ook een snelle levering. Bij een bestelling wordt altijd gekeken of het op voorraad is.

m*******@g******** 10-07-2024

Bestellen gaat makkelijk bij Expert. Bezorging door Expert zelf geeft ook een vertrouwd gevoel. Werd zelf nog eerder geleverd dan aangekondigd en ook op het afgesproken tijdslot. Als Expert iets duurder zou zijn, zou ik toch nog voor Expert kiezen.

Kortis 10-07-2024

Geduldige en meedenkende mensen

Vinden van de machine die aan al mijn wensen voldoet met kennis van zaken !

Ik ben heel erg tevreden over alles !