Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Hartkamp 10-07-2024

Ruime keus, nette prijs en het belangrijkste vind ik de behulpzaamheid bij het kiezen. Al met al ben erg tevreden en kom er graag bij Expert in Ermelo!!!!!!

f*****@k********* 10-07-2024

Voldoende informatie in winkel aan te schaffen apparatuur. Duidelijke en ook nagekomen leveringsdatum en installatie.

De Regt 10-07-2024

Heb voor het eerst een samsung tv gekozen .Ben blij dat ik het gedaan heb .ben echt samsung fan .

Kwaliteit voor weinig geld .

Goed beeld en geluid .

Haeck 10-07-2024

Compacte radio/cd speler. Goed geluid. Installeren kost even tijd, was niet heel ingewikkeld. Prijs kwaliteitsverhouding is prima. Afstandsbediening is aan de kleine kant en je moet de knoppen flink indrukken.

Brinkerink 10-07-2024

Onze Miele wasmachine raakte na 20 jaar defect. We wilden een nieuwe kopen met automatische wasmiddel dosering. Er werd gevraagd of we een waterontharder in huis gebruikten. Dat was het geval, toen werd afgeraden om dat model machine aan te schaffen vanwege dat de wasmiddeldosering dan te hoog zou uitvallen door zeer zacht water. We waren erg blij met dat advies, waaruit bleek dat het personeel gedegen kennis van zaken heeft. Zonder dat advies hadden we een verkeerde keuze gemaakt.

Het gekozen model was in voorraad en werd snel aan huis geleverd en in werking gesteld.

r*************@g******** 10-07-2024

Ik heb alleen maar goede ervaringen heb nu al een grote koelkast ,een tafelmodel ,en een gasfornuis en nu printer,weet dat het allemaal goed is zowel bestelling en bezorging ben benieuwd zeer te vreden

n*********@h********** 10-07-2024

Expert is zeker aan te raden.

Vriendelijk personeel in de winkel.

Goede adviezen en duidelijke uitleg.

Duidelijke en heldere afspraken wat bezorgen betrefd.

Vriendelijke monteurs en ook goede uitleg over de aangesloten apparatuur.

Expert is zeker een aanrader.

d****@z******* 10-07-2024

`Reeds diverse producten bij expert in Hengelo gekocht. Service achteraf steeds uitstekend!

Vogels 10-07-2024

Verkope was onsympathiek, wilde ons een dure Jura aansmeren, Uitleg gaf hij nauwelijks!Wij waren als enigste klant in de winkel dus hij had tijd genoeg om meer aandacht en advies te geven.Toen ik voor Delonghi ging zei hij dat ze laatst een Delonghi hadden verkocht en na een paar dagen werdt die ingeruild met een Jura! Dat leek mij een verkooppraatje! De Delonghi kan maar 1 kopje tegelijk koffie zetten dat valt ook tegen, de koffie die hij zet smaakt wel goed.De volgende keer ga ik wel naar een andere zaak!

o************@h****** 10-07-2024

Prima service van de winkelmedewerker. Ook de bezorger heeft zijn werk perfect gedaan (installeren)

Schutte Dienstverlening 10-07-2024

Expert Winschoten is een fijne zaak, ze hebben kennis van de apparaten en geven goeie uitleg.

Ga er graag weer heen.

Van Baal 10-07-2024

heel goede uitleg in de winkel.Prima service tijdens de bezorging en het istalleren van de producten.

Van Burgsteeden 10-07-2024

Fijne, stabiele winkelketen met prima prijzen. Zou mooi zijn als ze nog meer verschillende producten aan zouden bieden op het gebied van electronica. Ik moet nog te vaak naar een andere winkel omdat expert het niet verkoopt.

Harmsen-kempers 10-07-2024

Expert Tubbergen kom ik graag, helpen altijd goed en zijn bekwaam en klantvriendelijk

Mabelis 10-07-2024

Betrouwbare adviezen, in overeenstemming met kwaliteit van apparatuur, vriendelijk, geduldig en deskundig personeel.

Al sinds “Dominent” vaste klant. Later Expert.

l*************@o********** 10-07-2024

Ik ben erg tevreden over de manier waarop ik geholpen ben en blij met mijn nieuwe spullen

f*********@m********* 10-07-2024

professioneel geholpen en alle tijd gekregen om vragen te stellen en werd een tevreden klant.

e****@k********* 10-07-2024

Snelle levering. Goede service bij bezorging, plaatsing en retour nemen oude apparaat. Enkele uren na levering werd ik gebeld dat het verkeerde apparaat geleverd was ( ging om een vuldeur met andere kleur). Het juiste apparaat werd een uurtje later alsnog gebracht en ook weer geplaatst en aangesloten door dezelfde bezorgers. Ook bij Expert is kennelijk elke levering weer een feestje.

d********@g******** 10-07-2024

We werden goed en snel geholpen in de winkel een heele fijne man die gelijk naar ons toe kwam en van top tot teen uitlegde wat wel en niet mogelijk was hij dacht ook zeker aan mij portemonnee en legde alles rustig uit de service was ook goed en de installatie ook zeer tevreden ik raad dit echt aan

s*****@o********** 10-07-2024

Bij het volgende product ga ik zeker weer terug naar Expert .Zeer vriendelijk geholpen en prima snelle levering. Top.

t**@b********** 10-07-2024

In de winkel is veel kennis van en tijd om dit met de klant te bespreken. Maar ook als je prima voorbereid bent is het een prettige winkel om te shoppen.

Tuin 10-07-2024

Alleen maar Uitstekend Goed.

Ga nooit naar een ander maar kies voor expert Ommen.

Heinemans 10-07-2024

Ik ben erg tevreden over de vriendelijkheid en het meedenken van de persoon die ons geholpen heeft

Van den Berg 10-07-2024

Stofzuiger gekocht: fijn om in een echte winkel het apparaat te zien en advies te krijgen

v************@k********* 10-07-2024

Bestelling kwam wat later dan je gewend bent, maar de lagere prijs en de vriendelijkheid van de bezorger maken veel goed.