Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Peereboom 10-07-2024

Tv gekocht. Op de site expert nam netjes contact op over de verwachte levertijd en opnieuw over de levering

Levering is keuring verlopen vriendelijke en deskundige bezorger

Zeker aan te raden

b*************@h********** 10-07-2024

Uit eigen initiatief heeft Expert telefonisch contact met mij opgezocht en aangegeven dat ze mijn tv eerder konden leveren dan aangegeven. Ik vind dat ze goed meedenken met de klant en een top service leveren

j***********@g******** 10-07-2024

Fijne winkel, hier wordt je nog als klant gezien en heeft men aandacht voor je.

Aalderink 10-07-2024

Goed advies. Alles altijd perfect geregeld, bezorgd en geïnstalleerd.

Vriendelijke medewerkers.

Niet altijd de goedkoopste, maar service en advis is ook wat waard.

Alleen maar positieve ervaringen met Expert Breezand

Dickhaut 10-07-2024

Wij werden snel en productief geholpen. Wij vinden de aanbeveling(-en) uitstekend.

Zeer goede kennis van zaken !

Morgen komen we voor een scheerapparaat, ik heb me al voorbereid !

j******@t********* 10-07-2024

Expert is een fijne winkel met vriendelijk en goed personeel en

goede service.

Lingg 10-07-2024

Ik ben al meer dan 20 jaar klant en nooit een klacht gehad. Dus perfecte winkel!

Lute 10-07-2024

Voor de aankoop van een nieuwe wasdroger kregen wij vakkundig advies en konden we een goede keuze maken. Ook de bezorging en plaatsing was goed en klantvriendelijk, alles volgens afspraak.

b********@g******** 10-07-2024

Bezorger vond het nodig om m'n schoonmoeder voor kankerwijf uit te maken, omdat ze de winkel belde waar de bezorger bleef (1,5 uur te laat). Nogmaals de winkel gebeld vanwege het voorval met de bezorger. Geen actie ondernomen of excuses, maar de vraag of ze het wel goed heeft verstaan. Daarna nul contact meer. Voor de duidelijkheid, vloeken staat niet het woordenboek van m'n schoonmoeder. Expert is exit en Coolblue heeft de volgende bestelling gekregen.

Schreiner 10-07-2024

Door drukte heeft de levering later plaatsgevonden nu was het maar een droger maar meer dan een week wachten voor een bezorging vind ik lang. Gelukkig was het geen wasmachine. D.m.v. een e-mail op de hoogte gebracht van later leveren. Niet erg maar je krijgt geen optie op een dag of in de ochtend of middag. Dat is wel jammer! Denk dat ik een volgende keer niet meer bij expert zou bestellen.

w*******@g******** 10-07-2024

Super tevreden met onze aankoop . En fijn geholpen en blij met de snelle levering 👍🏻

s**************@k********* 10-07-2024

Een ieder beveel ik aan om toch naar Expert te Apeldoorn te gaan,om bepaalde producten te kopen.

Ten eerste goede service en informatie.

i*******************@g******** 10-07-2024

Vriendelijke, deskundige medewerkers. Nam goed de tijd voor ons, zodat wij een goede keus konden maken.

Ook de bezorging en installatie van de gekochte apparatuur was prima

c***********@g******** 10-07-2024

Expert in Laren is een aanrader.

Vriendelijk en meedenkend.

Goede service, perfect aangesloten en vriendelijke mensen

h**********@g******** 10-07-2024

Na verkeerde keuze, een goed product in huis.

Had dus iets beter begeleid kunnen worden.

Wever 10-07-2024

alles prima de andere dag had ik de bestelling al thuis na eerst tel contact met de winkel

w*********@g******** 10-07-2024

Heb zeker met plezier besteld bij heb al een aantal keren bij Experts bsteld ,service ,klantvriendelijkheid ,nakomen van de afspraken is alles bij elkaar ...heel goed

Scholten 10-07-2024

Ik vindt het jammer dat er een week later een actie is, waarin de Sonos Era 100 50 Euro goedkoper is. Had men dit niet kunnen zeggen in de winkel??

h************@h********** 10-07-2024

In mijn eigen woonplaats is geen Expert-winkel. Doordat ik me de naam van Expert meer herinnerde als een vroegere (Limburgse) dorpswinkel en niet zoals de grotere ketens zoals Mediamarkt of BCC, kwam het niet in me op om ook eens bij Expert naar binnen te lopen. Ik keek hooguit wel in de wekelijkse reclamefolder.

Dat veranderde na mijn bezoek aan de Expert-winkel in Gouda. Wat een mooie moderne zaak. En wat een vriendelijke behulpzame en vooral deskundige medewerkers.

Complimentje !! Ik zal voortaan veel vaker bij Expert binnenlopen

j****************@g******** 10-07-2024

Ik heb al vaker hier wat besteld, en ook wel eens contakt gehad.alles zeer goed en ook goed geholpen.super tevreden !

c*************@g******** 10-07-2024

Hele fijne zaak

En snelle levering

Mijn volgende aankoop zal waarschijnlijk weer daar zijn

b*****@z******* 10-07-2024

Wij hebben 119,95 betaald voor het inbouwen van de Siemens vaatwasser, maar aangezien de aansluiting op de afvoer niet paste hebben ze de slang afgesneden en met tape op de afvoer geplakt, waarna bij de eerste wasbeurt water lekte bij de afvoer. Ook het deurpaneel hebben ze 3x gaatjes in gemaakt omdat ze het verkeerd hadden opgemeten. De vaatwasser zelf is een mooi en geruisloos apparaat

i***@v******************* 10-07-2024

Service van Expert is prima, Echter per Post.nl verstuurd en pakket gevonden buiten voor de deur.

g*****@g******** 10-07-2024

De Expert winkel in Zeewolde is zeer klantvriendelijk, ze geven goede service en advies.

Kajuiter 10-07-2024

De chauffeur die de koelkast bracht was een man met veel ervaring en behulpzaam . Een compliment voor die man