Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

f**********@h******** 10-07-2024

Eigenlijk gewoon zoals het hoort te gaan. Je bestelt een produkt en dat wordt vervolgens op tijd geleverd.

Holla 10-07-2024

Winkelmedewerkers en bezorgers erg vriendelijk en vakkundig top zeker een aanrader

Schut 10-07-2024

Voor een prima informatie en een vriendelijke bediening tegen een redelijke prijs moet je bij Expert Raalte zijn.

f*************@k********* 10-07-2024

Voor persoonlijk advies en een goede service "moet" je echt bij Expert zijn.

r************@h********* 10-07-2024

Wij kopen liever in de winkel omdat de expertise van de medewerkers ons al meerdere keren naar een betere keuze hebben gebracht. Op internet kun je alles kopen, maar persoonlijk advies maakt echt verschil.

v********@l****** 10-07-2024

raad expert aan goede prijsklasse

En de service is geweldig

Heb een goede keus gemaakt koelkast bevalt uitstekend.

Biekens 10-07-2024

Heel goed en gezellig geholpen door xxx. Met super service zelfs in de avonduren

De Caes 10-07-2024

Netjes geholpen ook bij klein klachten. Komen afspraken na . Ben zeer tevreden.

i**************@g******** 10-07-2024

Wij zijn goed en geduldig in de winkel geholpen.

De bezorging is ook heel goed gegaan.

Runneboom 10-07-2024

niet alleen voor goed advies moet je hier, zijn maar zeker ook voor de service als er toch onverhoopt iets misgaat.

a***********@s******** 10-07-2024

Werd bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. Daarna snel en accuraat geholpen.

p************@g******** 10-07-2024

Goede service en snelle levering. Wasmachine was stuk gegaan, de volgende dag stond de nieuwe al te draaien.

Tiedema 10-07-2024

Het persoonlijke contact, installeren en het meedenken met de klant is voor ons de belangrijkste reden om voor Expert te kiezen.

Wiersma 10-07-2024

goed te woord gesteen door het personeel en daardoor de juiste keuze gemaakt

De Vries 10-07-2024

Expert Heemskerk staat gewoon voor kwaliteit en ze maken echt tijd voor de klant kortom grote klasse.

s**********@g******** 10-07-2024

Prettige service van de heren die de wasmachine kwamen brengen en plaatsten. Op tijd geleverd en met een glimlach

m************@g******** 10-07-2024

Breed assortiment en de extra kosten voor het leveren zijn zeker de moeite waard!

c******@l****** 10-07-2024

Expert is een prima keuze. Meestal is er wel een winkel in de buurt zodat je gemakkelijk contact op kunt nemen bij bijvoorbeeld een storing.

y*******@t********* 10-07-2024

Ik ben zowel door de verkoper als de monteurs prima geholpen.

Ik kan expert iedereen aanbevelen.

e****@h********** 10-07-2024

Bijzonder goede, rustige en eerlijke uitleg zonder op te dringen. Prima assortiment en diverse prijsklassen. Een aanrader.

f*********@k********* 10-07-2024

Duidelijke uitleg over het product, goede afspraak maken over levering ,en het plaatsen keurig

in afwerking.

Roobol 10-07-2024

Expert van de Groeff in Brielle is een aanrader,zeer vriendelijk en deskundig personeel,komen de gemaakte afspraken na

a*******@g******** 10-07-2024

Onzeker of je hier je JBL producten krijgt geleverd.

Slechte voorraad informatie op website met name levertijd / op voorraad in winkel

b***********@g******** 10-07-2024

Zeer goede uitleg over in ons geval wasmachine en warmtepompdroger. Bezorging, installatie en uitleg waren TOP. Zeer vriendelijke personen.

Lamboo 10-07-2024

Prima winkel met dito personeel ik kom er graag en wordt uitstekend geholpen, service is goed