Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

j*********@g******** 10-07-2024

Wij zij snel en goed voorgelicht bij omschrijving produkt was er na 48 uur gr

v*****************@g******** 10-07-2024

Op zoek naar een inbouwkoelkast de Expert Laren binnen gelopen en eigenlijk werd ik meteen al blij met het meedenken en de duidelijkheid ten aanzien van de kosten.

Helaas bleek bij levering de koelkast toch niet te passen, echter dit werd meteen opgelost door het brengen van een leen exemplaar zodat ik toch een koelkast had. Een kleine week later is de passende koelkast perfect geplaatst / opnieuw ingebouwd. Snel en kundig.

Soms gaan er dingen mis en dat is niet erg als ze goed worden opgelost. Dat is waar het omdraait bij service. Dat maakt dat Expert Laren van mij een dikke 10 krijgt. Heel dank dank!

s****@c********** 10-07-2024

Communicatie van bezorging is moeizaam. Een mailtje van een onbekend bedrijf dat in opdracht van een nog onbekender bedrijf aangeeft dat het iets komt bezorgen. Geen enkele verwijzing naar Expert. Niet best en zeer verwarrend.

i*********@h********** 10-07-2024

Verschillende producten aangeschaft via Expert. Altijd hele goede ervaringen met dit bedrijf. Blijf er , ook in de toekomst, mijn spullen bestellen.

h***********@g******** 10-07-2024

product prima maar de levertijd was 6 dagen. Dat vinden wij te lang want er was

gemaild door Expert dat dat ca. 2 dagen zou zijn, jammer!

Bollen 10-07-2024

Misschien niet de goedkoopste maar goede informatie over het product en je kunt het product zien dus weet je wat je koopt

j*********@z******* 10-07-2024

Geen direkte vervanging van defect produkt, moest opgestuurd worden naar denon.

Jammer.

Van Van Kruistum 10-07-2024

Fijn geholpen in winkel in Leersum. Groot assortiment met Deskundig en vriendelijk personeel. Een echte aanrader!!

i***@w************* 10-07-2024

Het was fijn om bij Expert te bestellen, het product werd netjes binnen een paar dagen in huis afgeleverd.

r*********@g******** 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden over hulp en voor iemand klaar staan bij de aflevering van de koffie machine, uit pakken en gebruiks klaar maken. Uitstekend!

j*********@h****** 10-07-2024

ik heb gezocht via kieskeurig en uiteindelijk bij Expert gevonden en de levering is vlot gegaan. Het apparaat werkt naar wens.

Dekker 10-07-2024

Wij werden goed en vakkundig geholpen in de winkel, werd ook mee gedacht. Alles verliep verder volgens afspraak.

Kortom een fijne winkel om te kopen!!

Heijmans 10-07-2024

Bij vragen kun je altijd heel goed terecht bij Expert Oomen in Dongen. Ze nemen alle tijd voor je. Zelfs de bezorger gaf nog goede tips toen hij de producten kwam brengen. Keurig nette snelle levering. De service is top en ze letten ook op scherpe prijzen. Tja, dan is het nooit moeilijk om naar Dongen te rijden of ze te bellen, ze zijn immers altijd goed bereikbaar. Een prima team daar in Dongen! Dat heeft zich voor ons al meerdere keren bewezen.

f**********@h******** 10-07-2024

Eigenlijk gewoon zoals het hoort te gaan. Je bestelt een produkt en dat wordt vervolgens op tijd geleverd.

Holla 10-07-2024

Winkelmedewerkers en bezorgers erg vriendelijk en vakkundig top zeker een aanrader

Schut 10-07-2024

Voor een prima informatie en een vriendelijke bediening tegen een redelijke prijs moet je bij Expert Raalte zijn.

f*************@k********* 10-07-2024

Voor persoonlijk advies en een goede service "moet" je echt bij Expert zijn.

r************@h********* 10-07-2024

Wij kopen liever in de winkel omdat de expertise van de medewerkers ons al meerdere keren naar een betere keuze hebben gebracht. Op internet kun je alles kopen, maar persoonlijk advies maakt echt verschil.

v********@l****** 10-07-2024

raad expert aan goede prijsklasse

En de service is geweldig

Heb een goede keus gemaakt koelkast bevalt uitstekend.

Biekens 10-07-2024

Heel goed en gezellig geholpen door xxx. Met super service zelfs in de avonduren

De Caes 10-07-2024

Netjes geholpen ook bij klein klachten. Komen afspraken na . Ben zeer tevreden.

i**************@g******** 10-07-2024

Wij zijn goed en geduldig in de winkel geholpen.

De bezorging is ook heel goed gegaan.

Runneboom 10-07-2024

niet alleen voor goed advies moet je hier, zijn maar zeker ook voor de service als er toch onverhoopt iets misgaat.

a***********@s******** 10-07-2024

Werd bij binnenkomst vriendelijk welkom geheten. Daarna snel en accuraat geholpen.

p************@g******** 10-07-2024

Goede service en snelle levering. Wasmachine was stuk gegaan, de volgende dag stond de nieuwe al te draaien.