Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Zweers 26-12-2023

Zeer fijne winkel met mensen die oog voor de klant hebben en weten waar ze het over hebben

Welbevinden 26-12-2023

gewoon naar toegaan..goed advies goede service en behoud van lokale ondernemer

De Ruiter 26-12-2023

Overzichtelijk assortiment. Kennis over hele assortiment en juiste afstemming over de aanschaf.

Van Putten 26-12-2023

Als je iets wil en deskundig advies dan zal ik er zeker binnen lopen, en daar dan ook het product kopen . Niet via internet of de wel bekende MM . Ze staan er voor je en als er wat is lossen ze het op . Echt een fijne winkel om te kopen .

Houtstra 26-12-2023

Persoonlijk klantcontact bij aankoop is het allerbelangrijkste voor service op een later moment

Onkruijt 26-12-2023

zij praten mij zo goed zodat iedereen er in stapt om het product dat de consument wil kopen het hen lukt

p*******@h****** 26-12-2023

Koop al vele jaren bij expert met altijd prima service,omdat onze bestelling deze keer niet op voorraad was in Roosendaal bestelde we hem online. Later hoorde we dat de bestelling uit Friesland moest komen op zich niets mis en de verdere informatie ging via e-mail. Op de dag van levering kregen we een e-mail dat de bezorger er over een uur zou zijn mooi niet dus en kregen wel een e-mail dat hij aan de deur was geweest en dat wij niet thuis waren.Later hebben we de bestelling zelf op moeten halen bij een pick up adres. Wij bestellen nooit meer online bij Expert en alleen maar in de winkel als het op voorraad is!

k**********@h********** 26-12-2023

Prima winkel met prima personeel, voor een volgende aankoop ga ik zeker weer naar expert

w*************@k********* 26-12-2023

Netjes en vriendelijk geholpen, volgens afspraak netjes geleverd en wasmachine geïnstalleerd

Engelberts 26-12-2023

Ik koop bij expert omdat zij het verschil maken in persoonlijke aandacht en service.

g**********@o********** 26-12-2023

Zeer goed ervaren bij aanschaf philips 8500 serie. Reageren snel op mail (locatie deurne)

h********@l****** 26-12-2023

Alles prima verlopen

Echter levering eerder dan afspraak

Gevolg niemand thuis en voor de deur gezet

Als gevolg dat het kado “gezien” was

j*************@h********** 25-12-2023

Voor vakkundig deskundig advies van een servicemedewerker moet u bij Expert zijn.

r********@y******** 25-12-2023

Prima winkel! Veel beter dan bedtellen via Coolbleu of Mediamarkt. Hier geven ze je nog het ‘ouderwetse klantgevoel’

Sylvia Boom 25-12-2023

De medewerker van Expert Horst heeft ons goed geholpen en wist ook onze vragen omtrent de verschillen tussen 2 tv’s van hetzelfde merk uit te leggen. Goed geslaagd!

Hans 25-12-2023

Zeer kundige verkoper die jou heel goed helpt met het maken van de juiste keuze zonder eigenbelang.

Broeren 25-12-2023

Wordt super goed geholpen en eventueel welke keuze het beste voor de klant is

j*********@p******** 25-12-2023

Bij Expert in Cuijk misschien even wachten tot je aan de beurt bent, maar dan ook alle aandacht en medewerking. Fijne winkelervaring.

a***************@z******* 25-12-2023

je word goed geholpen en heel vriendelijk. ze hebben verstand van de artikelen en je krijgt goed advies

c************@m***** 25-12-2023

Zeer klantgericht, heel goede zaak en het bezorgen heel vriendelijk en leuke bezorgers

p*******@h********** 25-12-2023

Fijne winkel, deskundige medewerkers die weten waar ze het over hebben. Goed advies gekregen en naar tevredenheid geholpen.

Schardijn 25-12-2023

Zeer tevreden, dichtbij en een ruime keuze. Prettig en enthousiast personeel. Goede service

Van Velzen 25-12-2023

Kocht een apparaat als nieuw krijg de onderdelen die er los bij zaten in een albert heijn diepvrieszakje mee. Er was al een koppeling met gastape aangesloten dus ik kreeg een gebruikte gasplaat mee. Montageband miste compleet

l**************@g******** 25-12-2023

Ik heb geen mail gekregen op welk tijdstip de bezorger zou komen. Wel de datum van bezorging was bekend. Het product kosten 200 euro. Ik had fijn gevonden meer details te krijgen over de bezorging van mijn bestelling. Zonder mijn weten was het afgeleverd bij de buren. Hiervan heb ik ook geen bericht gehad. Mijn buurvrouw heeft het gelukkig nettjes aan mij afgegeven. Als ze dit niet had gedaan. Had ik nooit te weten gekomen dat het pakket bij mijn buurvrouw lag.

Iemand had dus zo mijn pakketje kunnen stelen.

Voor de rest gewoon een prima webshop. Het was waarschijnlijk de fout van de bezorgdienst. Toch zou het fijn zijn geweest als er wat meer details bekend worden gemaakt over het bezorgen van het product

Van der Heide 25-12-2023

De zoveelste aankoop bij Expert Surhuisterveen. Zoals altijd met raad en daad bijgestaan door het personeel met maken van de keuze van tv.

De bezorging en installatie van de tv , top! Erg blij met mijn aankoop.