Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Neurink 10-07-2024

Bij het kopen van een TV goed advies gehad waardoor ik een goede keuze heb kunnen doen.

m**********@g******** 10-07-2024

Het is een topbedrijf veel keus, geweldige service en lage prijzen. De meneer die hem bezorgde is top. Heel netjes allemaal en hij gaf een uitleg over hoe alles werkt. Een dikke tien. Zulke mensen maken het verschil tussen service en een top service. Wat een fijn bedrijf. Bedankt voor alles en natuurlijk weer een dikke tien. Expert maakt zijn naam waar. Kennis, topkwaliteit, advies een glimlach en een top service. Dat maakt mij blij. Groetjes van Moos

Snoep 10-07-2024

Nadat mijn inbouw koel- vrieskast was stuk gegaan een nieuwe bij Expert uitgezocht en goed geholpen, niet iedere inbouw koel- vrieskast past, heb daar goed advies over gekregen.

De medewerkers zijn allemaal zeer behulpzaam en vriendelijk, top.

m***********@o********** 10-07-2024

Product oké,

Bestelproces kan duidelijker qua bezorging,

De dag van leveren , tijdens bestellen , klopt ook niet met de werkelijke levering , er is dan wel contact met desbetreffende filiaal , maar het zijn wel verbeteringen die mogelijk zijn , verder tevreden, maar als je me vraagt kritisch te zijn , zijn het deze punten

t*****@k********* 10-07-2024

Expert Tiel heeft contact opgenomen dat het product nietbij hen in voorraad was maar wel bij

Een ander filiaal van Expert en dat wij het van dat fiaal opgestuurd zouden krijgen

Wat ook tot volle tevredenheid van ons is gebeurd.

Dat is wel de service van Expert Tiel.

Warrink 10-07-2024

Aankoop, levering, uitleg en vlotte instelling van de TV. Heerlijk zorgeloos.

g********@p******** 10-07-2024

Uitstekend besteld via internet tel.contact ging alleen over ophalen product door wieler coureur was prettig gesprek alle meede werking dank u

e*****@h********** 10-07-2024

Goed en gezellig personeel, snelle service en accuraat. Goed assortiment. Wat evt.niet in de winkel is, kan morgen al binnen zijn. Geweldig

m***************@g******** 10-07-2024

Prima service bij Expert Castricum! Online besteld en betaald en dezelfde dag door Expert medewerker zelf bij mij thuis afgeleverd, geweldig!!!

Guis 10-07-2024

Wanneer je goed geïnformeerd wilt worden over artikelen die het beste bij jouw keuze passen of daar advies over wilt hebben, kun je goed terecht bij Expert.

Giesbertz 10-07-2024

Uitstekend geholpen bij mijn keuze in de winkel en ook bij de levering is meegedacht over hoe het apparaat het beste kon worden aangesloten. Dikke pluim

r***********@g******** 10-07-2024

Op het gebied van witgoed, TV, radio en speciale lampen heeft het bedrijf een ruime sortering en goede prijs.

w************@h********** 10-07-2024

Snel geholpen . Tv thuisbezorgd en door de monteur geïnstalleerd. Alles opgeruimd en meegenomen. Heel tevreden.

Groen, 10-07-2024

Fijne winkel, fijne mensen en lekker lokaal. Eventueel online uitzoeken is ook handig.

Steenwijk 10-07-2024

Mooi, breed aanbod en geweldig hoe de adviseurs de juiste vragen stellen om mijn keuzes inschatten en perfect checken wat ik wil! Super mensen!

Bergsma 10-07-2024

Al lang klant. Huishoudelijke apparatuur en audio apparatuur kopen wij altijd bij Expert. Goed advies. Kundige medewerkers. Grote artikelen en installatie keurig in huis bezorgd en geplaatst.

Overmans 10-07-2024

wij zijn allang klant bij Expert het is er goed winkelen goed advies en nemen de tijd voor je en dat waarderen wij zeer

dus ga naar EXPERT

Van Bers 10-07-2024

Had wasmachine gewoon telefonisch besteld ,blind vertrouwen prima service vriendelijk mannen , alles inclusief kapotte wasmachine meegenomen 🔝

h**********@h********** 10-07-2024

De bestelling via internet en de afhandeling in de winkel liep goed, maar ik had graag bij de aankoop gehoord, dat bij de smartphone niet meer de stekker naar het stroomnet bijgeleverd werd. Verder heb ik geen klachten en ben ik blij, dat er nog een winkel is, waar ik terecht kan.

Plasman 10-07-2024

Prettig ontvangen. Goede en duidelijke informatie. Selle en adequate afhandeling. Duidelijke offerte. Snelle levering en prima montage. Zeer tevreden!

m****************@h********** 10-07-2024

Wasmachine bij expert besteld omdat het 2 dagen later bezorgd zou worden maar de avond voor het bezorgen een mail van expert dat het bezorgen 5 dagen later zou worden dus dat vond ik heel slecht!

Folkers 10-07-2024

Mijn ervaring met Expert is redelijk goed Alleen de levertijd is bij sommige apparaten slecht.

Smulders 10-07-2024

Prima geregeld. Uitmuntende bezorging en plaatsen en installatie van wasmachine.

De Boer 10-07-2024

Wasmachine telefonisch besteld.

Andere dag geleverd op afgesproken

tijdstip. Vriendelijke behandeling, zowel telefonisch als tijdens de bezorging.

Seij 10-07-2024

Als je zelf nog niet precies weet welk product voor jou het meest geschikt is, loop dan zeker binnen bij Expert Boeijink. De vriendelijke, kundige en ervaren medewerkers denken graag met je mee!