Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

k***************@h********* 10-07-2024

Ik ben heel erg tevreden met de winkel zelf en ook het personeel ik bestel vaker bij expert

j****************@g******** 10-07-2024

Netjes geholpen in de winkel, en vriendelijke en behulpzame chauffeur bij aflevering

k*******@k********* 10-07-2024

Uitvoerige uitleg diverse modellen met voor en nadelen onderling goed uitgelegd. Goede afspraken over levering en verwijderen oude apparaat. Snelle levering en correcte plaatsing door expeditiepersoneel op eerste verdieping

w********@g******** 10-07-2024

Alles, vanaf het maken van de keuze tot en met de aflevering is tot volle tevredenheid gegaan.

Hierbij ook de winkelservice na de koop van het product goed verzorgd.

m**************@g******** 10-07-2024

Alles prima. Ik ben iemand die graag ze spullen koopt in een winkel en niet online. Winkels moeten blijven!

j************@z******* 10-07-2024

Bij Expert in Cuijk heb ik goede ervaringen. Vriendelijk en behulpzaam. Tot nu toe geen problemen gehad met aangekochte spullen.

v Beek 10-07-2024

Wij zijn goed geholpen door Dennis vd Velden van Expert in Kaatsheuvel. Duidelijke uitleg over

hetgeen wij wilden kopen nm een Bosch wasmachine.

j*********@g******** 10-07-2024

Prima radio gekocht. Makkelijk te bedienen.

Instelling via app. De aanbevolen app is verouderd. De nieuwe app (Oktiv) werkt ook prima!

j*******@g******** 10-07-2024

Deskundig en vriendelijk. Expert mikt nmm meer op lange termijnrelatie dan op snelle verkoop. Vind ik prettig. Al verschillende apparaten besteld bij deze zaak en steeds naar volle tevredenheid.

Weenink 10-07-2024

Zie begin: Expert geeft door het meedenken in belang van de klant een vertrouwd gevoel.

Wijering 10-07-2024

Verkoper behulpzaam bij maken van keuze , en de bezorgers hadden goede antwoorden op mijn vragen en om kleine dingen bij te doen wat ze eigelijk niet hoeven te doen, deden ze met alle plezier.

Aerts 10-07-2024

Heb een andere winkel gevonden voor mijn complete inbouw apparatuur van Siemens en Miele.

d*************@g******** 10-07-2024

Blijft een fijne winkel, prima personeel en zeer klantvriendelijk en meedenkend

Terpstra 10-07-2024

Men wordt zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Uitstekende service met korte lijnen.

Denneman 10-07-2024

Expert: persoonlijke en kundige benadering. Advies aansluitend aan jouw wensen

Dekker-roubos 10-07-2024

Onze ervaring bij Expert? Gewoon heel tevreden over deze winkel en medewerkers.

Van Hees 10-07-2024

Het product wat we kochten moest een bepaalde maat hebben omdat het in onze schuifkast moest passen. De verkoper was net zo blij als wij toen we goede gevonden hadden. Ook laagdrempelig (thuisgevoel) en vakkundig uitleg en service.

c**********@h********** 10-07-2024

Heel fijne winkel in Heemskerk.

Fijn en zeer behulpzaam en vriendelijk personeel!

Een aanrader.

De Laat 10-07-2024

Helaas blijkt dat niet alle tiptoetsen verlicht zijn. In de winkel was dat geen probleem want die is hel velicht. Maar mijn keuken heeft alleen verlichting onder de aanrechtkastjes. Dus je ziet de tiptoetsen niet goed. Althans die niet velicht zijn. Wel is een klok altijd verlicht. Dat is totaal nutteloos en is alleen maar energieverspillend. Die klok was overigens niet zichtbaar in de winkel. (Dus waarschijnlijk niet ingesteld.) Dus Whirlpool geen klok maar wel verlichte tiptoetsen.

s*****@s******************* 10-07-2024

Expert Tromp Leeuwarden is een fantastisch bedrijf en levert erg goede service!

v*******@f********* 10-07-2024

Expert Dieren is een gemoedelijke winkel met kundig en klantvriendelijk personeel

Bakker 10-07-2024

Fijn geholpen in de winkel van Expert, goede informatie van het product. Zeker voor herhaling .

m*********@h********** 10-07-2024

Is een winkel zoals een winkel hoort te zijn. Met verkopers die echt kennis hebben van de producten die ze verkopen, iets wat ik bij andere bekende winkels vaak mis. Wordt als winkel onterecht een beetje ‘ondergesneeuwd’ door de andere winkelketens, maar ik zal in de toekomst absoluut weer voor Expert kiezen als ik iets nodig heb.

m*******************@g******** 10-07-2024

een erg klantvriendelijk winkel personeel, en alls werd netjes aangesloten en een goede uitleg.

b******@u********* 10-07-2024

De Gigaset A270A werkt goed en nog voor een redelijke prijs ook. Je kunt er zowel externe als interne gesprekken mee voeren (handig voor mijn huis, dat verticaal is) en ook conferentiegesprekken waarbij gebruikers van alle drie de handsets en een externe beller aanwezig kunnen zijn. Het enige probleem is dat de handleiding niet altijd even duidelijk is - voor deze gebruiker althans.