Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Buijs 19-07-2024

Goede service in de winkel in zeewolde vriendelijk personeel goed voorgelicht . De afhandeling perfect communicatie is goed .

Mijn bestelde Koelkast is vakkundig en netjes ingebouwd vriendelijke bezorger. Echt top service.

Als ik de volgende keer een apparaat nodig heb ga ik zeker weer naar expert in zeewolde.

r**************@g******** 19-07-2024

Vriendelijk en professioneel. Goed advies gekregen. Bij de levering werd een verkeerde koelkast geleverd, maar dit werd direct op een professionele manier opgelost.

d*****************@g******** 19-07-2024

Zeer goede en deskundige service aan huis. Het ging om het inbouwen van een nieuwe inbouw koelkast in een bestaande keuken.

f********************@g******** 19-07-2024

Zeer goed geholpen en geïnformeerd over hoe de vaatwasser werkt na installatie

Torun 19-07-2024

Expert is vakkundig en klantgericht. Onza wasmachine was defect na 17 jaar. We gingen naar Expert en de volgende dag stond de nieuwe wasmachine te draaien bij ons thuis. Snel geleverd, de trap op naar boven en vakkundig aangesloten.

g******@h********** 19-07-2024

Expert als je iets nodig hebt voor in huis is dit de beste om uit te zoeken qua prijs en assortiment.

g***********@g******** 19-07-2024

Geweldig producten, ik werd zelfs gebeld dat het eerder geleverd kon worden. Fijn personeel, hebben alles op hun plek gezet en oude apparaten mee terug genomen. De diepvries en koelkast zijn precies wat we verwacht hadden.

d*******@x******** 19-07-2024

Soepele afhandeling na bestelling via internet. Bestelling keurig volgens afspraak afgerond.

e*****@f**************** 19-07-2024

Expert Ermelo is zeer behulpzaam, ook als je op korte termijn iets nodig hebt. Veel persoonlijke aandacht om zaken tot een tevreden resultaat te regelen.

Westerweele 19-07-2024

Goede service, fijne inlichting leuke jonge mensen die je enthousiast verder helpen,

Je kan bijna niet iets kopen door hun enthousiasme en kennis.

Van Steinvoorn 19-07-2024

Ben ontzettend goed geholpen met de aanschaf van een nieuwe koffiemachine, veel modellen doorgenomen en er werd rekening gehouden met het budget. Zo een goede keus kunnen maken. Heb de machine nog maar net maar de eerste kop koffie was al erg lekker. Nu op naar het gebruiken van alle mogelijkheden. Expert bedankt 💞

Verbocht 19-07-2024

vervanging inbouw keukenapparatuur wordt vakkundig en professioneel snel uitgevoerd !

Van Die 19-07-2024

Een goed advies gekregen. Denken mee en duidelijke uitleg. Prima service als altijd.

Van De Voorde 19-07-2024

Een winkel om is te gaan kijke als je iets nodig hebt. Goede service en ze doen wat is beloofd

p********@g******** 19-07-2024

Han een tv gezien was helaas niet meer leverbaar.Expert in Assen had hem nog wel en heeft via ups gezorgd dat hij geleverd werd(Ik woon in provincie Noord Holland.

Nap 19-07-2024

Expert denkt met je mee. Vakbekwame installateurs. Alles wordt adequaat geregeld. Fijn...

Graafland 19-07-2024

Zeer kundige mensen. Buitengewoon klantvriendelijk. Bezorgservice en installatie bij aflevering prima. Ophalen oude spullen zonder problemen. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Hier is kopen een plezierige beleving.

Ina 18-07-2024

Goede kwaliteitsproducten voor een zeer concurrerende prijs. Prima service. Meteen een mail met bezorgdatum. Op de dag zelf mogelijkheid om het tijdvak van bezorging te ontvangen, zodat je niet voor niks zit te wachten.
Vriendelijke bezorgers, netjes op juiste plek geplaatst, nog wat tips over het product, oude apparaat meteen retour genomen.

h**********@w***** 18-07-2024

Alleen maar positieve ervaringen.

Ook in het verleden met levering en plaatsing van artikelen.

e************@g******** 18-07-2024

Nog ouderwets klantvriendelijk en denken met je mee. Snelle en prettige levering!

s**************@h********** 18-07-2024

Het is wel mogelijk om rustig in de winkel om samen met een medewerker in alle vrijheid naar de juiste informatie en keuze over een bepaald appaart in te winnen, iets wat altijd van belang is

Breedveld 18-07-2024

Mooie winkel ben tevreden. Goed advies. Lekker dichtbij lekkerkerk . Zeker aan bevelen.

Strijkert 18-07-2024

Alles wat we afgesproken is

nagekomen. Het installeren

gebeurde deskundig en snel.

Goede adviezen !

t*********@g******** 18-07-2024

Ik ben ontzettend goed geholpen. Medewerker heeft mij goed geadviseerd en wist waar hij het over had.

a*************@g******** 18-07-2024

Heb het idee dat verpakking al eerder geopend is geweest en is gebruikt. Verder werkt het apparaat prima.