Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

l********@g******** 10-07-2024

Zeer betrouwbare en excellente service van bestellen tm het plaatsen! Heel erg blij mee!

s*****************@h********** 10-07-2024

Over all wel makkelijk te bestellen maar jammer dat ze geen contact van te voren hebben opgenomen dat ik niet de goede stofzuigerzakken besteld had en dus andere geleverd ging krijgen

l************@o********** 10-07-2024

Duurt lang voordat het bezorgd wordt. Afspraak wordt verzet. En bezorgers doen moeilijk. Ik wilde plaatselijke ondernemer steunen maar kies volgende keer echt voor een groot bedrijf die de boel wel netjes regelt.

Mr.f.g. Kuiper Bv 10-07-2024

Bij Expert Siemens koel-vriescombinatie besteld na goede suggestie voor een type.

Goede winkel in Houten.

Goede telefonische kontakten.

Goede afspraken over inmeten en inbouwen.

Monteurs keurig en deskundig. Alles mooi ongebouwd.

Oud apparaat en alle rommel weer meegenomen.

Zeer tevreden.

Schoeman-schroer 10-07-2024

In het verleden diverse producten gekocht bij expert. Wasmachine was nu aan vervanging toe. Weer gebruik gemaakt van expert. Zoals vanouds prima geholpen. Kan expert echt aanraden.

t********@g******** 10-07-2024

De bestelde artikelen waren snel aanwezig en netjes verpakt.

Bestelling ook mooi op tijd aanwezig

r********@g******** 10-07-2024

Na veel voorwerk gedaan te hebben, tv gekocht in fysieke winkel in mijn woonplaats. Op internet wel goedkopere gezien maar uk ga toch voor lokaal met bijbehorende service.

a*******@k********* 10-07-2024

Nette deskundige medewerkers, vlotte levering en montage. Wij bevelen expert Apeldoorn 100% aan.

c************@h****** 10-07-2024

het bestelde artikel is niet bij mij aan huis bezorgd en waar het wel is bezorgd wordt uitgezocht, er

werd mij een mooi alternatief aangeboden waar ik graag gebruik van heb gemaakt

compliment voor de medewerker

Van de Mortel 10-07-2024

Vriendelijke mensen bij Expert Deurne, geduldig en kennis van zaken. Juiste uitleg voor gebruik van het te kopen apparaat. Geen aansmeren van duurdere producten als ik als klant meldt dat iets net te duur is voor mij. Heel tevreden hierover!

t**********@u********* 10-07-2024

ben zeer goed geholpen door het personeel van expert deurne,voor mij bestaat er geen betere zaak dan expert deurne

d*******@h********** 10-07-2024

heb het al eerder gezegd. klantvriendelijk, goede service en goede producten.

mijn advies: ga naar Expert, dan weet en zie je wat je koopt.

Schuddebeurs 10-07-2024

Fijne winkel waar je zeer klantvriendelijk te woord wordt gestaan.

Hebben aandacht voor je persoonlijke wensen, dringen niets op.

Minneboo 10-07-2024

Heel fijn persoonlijk geholpen door fijn winkel personeel.

Afspraken op tijd nagekomen en meegedacht.

Tot ziens bij expert Heemskerk.

Smit 10-07-2024

Ik ben blij met Expert in mijn buurt. Ben al 30 jaar vaste klant. Dat is natuurlijk omdat ik tevreden ben over service en personeel.

Van Pelt 10-07-2024

Expert Asten is the place to be. Geduld, luisterend oor en deskundigheid zijn topkenmerken. Ook het installeren, uitleggen en service aan huis zijn prima. Ons huis is nagenoeg een Expert-huis qua apparatuur. Onze complimenten.

Mennen 10-07-2024

Zeer goede informatie en argumenten gekregen van de verkoper in de winkel. Bezorging, levertijd en installatie zijn TOP. Bedankt Expert Asten

a************@h********** 10-07-2024

Ik heb elf dagen geleden een e-reader besteld. Deze was op voorraad en zou de volgende dag geleverd worden. Maar deze werd niet geleverd. Drie dagen later wordt ik gebeld met de mededeling dat er niet genoeg voorraad is en dat de levering dus uitgesteld is. Ik weet niet wanneer het geleverd wordt en ik krijg ook de optie niet om mijn bestelling te annuleren. En nu, elf dagen later heb ik dus nog niks ontvangen en weet ik niet waar ik aan toe ben. Wat een slechte service!

Kloppers 10-07-2024

Correct geholpen in de winkel moest alleen 3 werkdagen wachten op bezorging.

Vink 10-07-2024

De winkel waar service nog vanzelfsprekend is en de medewerkers kennis voor advies in huis hebben.

p*********@y******** 10-07-2024

We kopen alle nodige apparatuur bij Expert Hillegom ivm met uitstekende deskundigheid en ervaringen

Fiekert 10-07-2024

Ik heb het gesprek in de wikel zeer positief ervaren en ook de aflevering en plaatsing van gekochte artikel, waren prima.

d**********@l****** 10-07-2024

Een van de bestelde producten was al open geweest. Het was in de aanbieding, als het erbij was vermeld dan was het geen probleem geweest. Maar niet transparant hierover communiceren is gewoon ronduit onprofessioneel. Plus het was echt slecht in gepakt op marktplaats wordt pakketjes beter ingepakt. Plus de bezorgtijd is echt te langzaam. Ruim 5 dagen wachten kan tegenwoordig echt niet. Het is dat het in de aanbieding was maar anders had ik het geretourneerd puur hoe het is verlopen. Dit mag echt beter.

De Bruin 10-07-2024

In de winkel netjes geholpen met advies zonder dwang. We hadden zelf al wat gekozen en gelezen ed, maar de verkoper had nog wat vragen over ons gebruik. Daarna toch een iets ander model wasdroger gekocht. En hij dacht goed mee, en wees op de garantie (gratis) en cashback.

Bezorgmoment werd keurig aangekondigd, ze kwamen ook op tijd. het voordeel van lokaal.

Meijer 10-07-2024

Expert Pijnacker gekozen omdat ik graag bij een lokale firma zaken doe. Mijn ervaring is dat ze uitstekende service bieden bij het opmeten en installeren van de koelkast. Je voelt je als klant serieus behandeld, wat bij andere ketens vaak ontbreekt.