Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

a***********@c******** 17-07-2024

De bestelde product was prima,maar als het over bezorgen gaat meer dan slecht slechter is NIET MOGELIJK .

IK WEET ZELFS NIET WIE HET PAKKET GEBRACHT HEEFT,EEN DUUR PAKKET VOOR DE DEUR GEZET DE BEL GING IK DEED DE DEUR OPEN NIEMAND TE ZIEN PAKKET STOND OP DE STOEP ,IK VRAAG MIJ AF ALS IK NIET TNUIS WAS GEWEEST WAT ER WAS GEBEURT IN JULLIE MAIL STOND DAT IK MOEST TEKENEN NOU KUNT U VOORMIJ INVORMEREN OF ER EEN HANDTEKENING STOND ZOJA WAS HET EEN VALSE HANDTEKENING ZO NEE WAAR VIND IK MIJN PAKKET ALS IRMAND HET ZOU JATTEN

IK HOOP DAT U MIJ BEGRIJP

p********@l****** 17-07-2024

ik heb 2weken geleden mijn chromebook opgehaald thuis kreeg ik hem niet geïnstalleerd

ben teruggegaan naar de winkel

ze konden mij niet helpen zeiden ze dus nu heb ik hem nog niet kunnen gebruiken

Telleman 17-07-2024

Vriendelijke vak bekwame mensen. Zeer goed geholpen er werd meegedacht, geadviseerd en voorgesteld. Service voor vervanging tot bestelde apparatuur. Vakkundig en netjes geïnstalleerd.

De Bruin 17-07-2024

Ik kan een ieder aanraden Uw aankopen via Expert te regelen

U kunt rekenen op het juist advies en veel producten op voorraad

Besteld en de andere dag geleverd en uitleg van deskundig personeel

Dijkhuizen 17-07-2024

Ik ben zeer tevreden met Expert en vooral de winkel in Nijkerk. toppers zijn het

Oudshoorn 17-07-2024

Door mond op mondreclame, zelf ervaren dat Expert waar maakt wat beloofd is.

Barendse 17-07-2024

Zeer vriendelijk personeel

Mijn ouders kochten hier al toen was het nog de winkel in berlikum.

geweldige service

Den Bol 17-07-2024

Heb inmiddels al diverse aankopen gedaan bij Expert en iedere keer weer dik tevreden.

Blokdijk 17-07-2024

Netjes alles gedaan,werkte netjes,dus je kunt daar rustig bij Expert kopen.

j**********@g******** 17-07-2024

Expert Neede is vakkundig en service staat daar nog heel hoog aangeschreven.

Een fijne winkel met zeer fijne en vakkundige mensen.

f**********@g******** 17-07-2024

Expert Gouda wordt je ouderwets klantvriendelijk en servicegericht geholpen!!

Mijnheer 16-07-2024

Na het plaatsen van de bestelling in onzekerheid gezeten omdat ik geen bericht heb ontvangen, ook niet over de levering. Bestelling wel na 2 dagen goed ontvangen. Een bevestiging van de bestelling zou wel fijn zijn.

i***@v*********** 16-07-2024

Expert Twello: goed advies, vriendelijk ‘experts’ en ruime mogelijkheid om uit te kunnen kiezen. Heel plezierige ervaring. Maar belangrijker, ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. Dank!!

Van Riel 16-07-2024

Wij hebben telefonische contact gehad met de eigenaar en aan haar advies gevraagd wat we het beste konden kopen voor ons appartement

Kaan 16-07-2024

Wasmachine moest op een boot geplaatst worden met smalle ingang en trapjes, is door uw mensen uitstekend uitgevoerd!

Van Lieshout 16-07-2024

het aandragen van een nieuw idee, dit om tot een oplossing te komen. bijvoorbeeld om tot een oplossing te komen. Ze hadden mij ook een nieuwe aan kunnen smeren. prima

p**********@c******** 16-07-2024

Je word goed geholpen en klantvriendelijk , garanties worden ook goed nageleefd

e************@g******** 16-07-2024

Website is goed. De prijzen vallen hoger uit dan andere webshops, zoals BOL en Coolblue. Vergelijken kan geld opleveren!

h**************@h********** 16-07-2024

Zeer goede ervaring, werknemers zijn vriendelijk en behulpzaam, snelle levering.

d********@h********** 16-07-2024

Bij online bestellen zou het fijn zijn de mogelijkheid te hebben om een product uit de ene winkel te laten bezorgen in andere winkel. Nu kan dit alleen vanuit magazijn (gok ik) of door contact te zoeken met aanbiedende winkel.

j**********@g******** 16-07-2024

Makkelijke website om te kunnen bestellen, nette communicatie, voorafgaand gebeld worden door het bedrijf voor het inplannen van een bezorgafspraak, afspraak wordt stipt nagekomen, nette bezorgers en installatie met extra advies en uitleg over het product

h***********@u********* 16-07-2024

Kom graag bij Expert Tromp in Lwd. Vlotte, enthousiaste, verkopers en een eerlijk verhaal. Wel soms wat duurder dan internet, maar daar weegt de altijd prima service ruim tegenop.

Van Velsen 16-07-2024

Deskundig advies. Personeel dacht goed mee en product werd geleverd zoals afgesproken

h*****************@g******** 16-07-2024

uw vragenlijst komt veel te vroeg. Het product is nog niet geleverd. Niet zo slim.....

Van der Hoorn 16-07-2024

Ik ben uiterst vriendelijk, deskundig en professioneel geholpen. De communicatie is perfect, snel en adequaat.