Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Santos 10-07-2024

In winkel: Heb de tijd en niet gehaast. Wees vriendelijk. Stel je eventuele vragen rustig.

Vermeer 10-07-2024

overzichtelijke winkel met deskundig personeel en een zeer correcte levering.

Meussen 10-07-2024

Wij zijn geweest bij Expert Berkhof in Vroomshoop en dit is echt een goede winkel.

Van Vulpen 10-07-2024

Prettig geholpen toen ik terug kwam met koffiemachine die niet goed werkte, ook was het geen probleem om een ander apparaat te kiezen.

Hoeijmakers-verrijth 10-07-2024

Nieuwe stofzuiger nodig,had op folder gezien welke ik graag had,wil graag deze bij plaatselijke winkel kopen.Een belletje daar ik deze niet in winkel zelf kan halen,wordt paar dagen later thuis bezorgd.Fantastisch.

Thomassen 10-07-2024

Prettige winkel met goede medewerkers en aandacht voor de wens van de klant. Wij komen er al jaren!

Beeking 10-07-2024

Fijne winkel met persoonlijke aandacht. Snel geleverd en vakkundig geïnstalleerd.

Roelvink 10-07-2024

Ben al jaren klant van deze Expert zaak en heb mij altijd heel prettig bij gevoeld!

Metsemakers 10-07-2024

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle reactie. Goed advies. Snelle levering.

Hoogeveen 10-07-2024

nee, alles wat hebben aan goederen uit het assortiment hebben komt bij expert vandaan ,wij komen er jaren altijd goed

Kuipers 10-07-2024

Als je zorgeloos wil kopen en laten installeren, ben je bij Expert Zelhem aan het goede adres.

De Heus 10-07-2024

Gewoon een fantastische winkel met goede mensen. Rob in Leersum is onze favoriet. Weet alles en is zeer klantgericht!!

d***********@g******** 10-07-2024

In de winkel direct te woord gestaan en goed geïnformeerd. Tijdens installatie ruim op tijd goede en vriendelijke service en duidelijke uitleg top

p**********@g******** 10-07-2024

Zeer goed geholpen bij Expert Boskoop, alles verliep naar volle tevredenheid.

Koenhen 10-07-2024

Vooral de persoonlijke aandacht van een medewerker vind ik fijn. Goede adviezen en service. Zelf te kiezen bezorgmoment. Dat vind ik het voordeel van kopen via een winkel i.p.v. internet.

Van Eijndhoven 10-07-2024

Laats een koffiemachine gekocht. Snel geholpen, goed uitleg en prima product gekocht.

Expert Boxtel, altijd tevreden, al verschillende producten gekocht.

Mutsaers 10-07-2024

Ga nooit naar Expert. Voor mij zeker de laatste keer. Totaal geen empathie of fatsoen bij een door Expert gecreëerd probleem. Kortom klant de dupe

s*************@h********** 10-07-2024

Let op bij vaatwasser aansluitkosten. Blijkbaar schuiven ze de vaatwasser er alleen in. Zelf kast weghalen en zorgen dat de onderplint op maat is. Dit werd mij pas verteld toen ze voor de deur stonden. Nergens op de website te vinden. Uiteindelijk geld terug gehad en alles maar zelf gedaan door de drukte heen :)

e******@h****** 10-07-2024

Laat een koelkast/diepvriezer niet instaleren. Kost 29 euro en je steekt gewoon de stekker in het stopcontact.

j*********@h********** 10-07-2024

wij hebben een nieuwe tv gekocht,

afgesproken de volgende week vrijdag bezorgen, bellen ze woensdag of ze hem al kunnen brengen,

nou nee dus of het donderdag ochtend kan nou nee dus afgesproken was vrijdag.

na wat vijven en zessen vrijdag ochtend geleverd nou prima dus. hahahahaa

Markus 10-07-2024

vaatwasser en afzuigkap besteld en laten inbouwen en installeren door expert.

zeer tevreden en mooi werk.

Bakker 10-07-2024

zoals ik in de vragen al heb gezegd je kan met een gerust hart een aankoop met expert aangaan mijn ervaring is meer dan geweldig in alle opzichten

Aarts 10-07-2024

We vinden de service heel erg goed bij Expert. Je wordt altijd netjes geholpen, zowel in de winkel als telefonisch.

De bezorging van de artikelen gebeurd altijd heel netjes en de service is uitstekend. Klasse !!!

Verhoeven 10-07-2024

Wij hebben altijd zeer goede ervaring bij Expert Boxtel. Vriendelijk personeel en goede Prijs Kwaliteit. En altijd tijd en geduld om je te helpen je keuze te kunnen maken bij je aankoop.wij zijn Expert fans.

r***********@g******** 10-07-2024

Gewoon top! Goede service, behulpzaam en altijd bereid om mee te denken met de klant