Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Werdekker 10-07-2024

Zeer goede service ook meedenkend als product n langere leveringstijd heeft wordt dit aangegeven door de telefoon of andere product aan geboden als klant vriendelijk te woord gestaan in winkel tilburg

p******@g******** 10-07-2024

Lijkt mij het beste als consument bij kleine zelfstandige zoals expert te kopen vanwege expertises en kleinschaligheid

Kamps 10-07-2024

Het is een genot om daar te winkelen de vriendelijkheid, de kennis van het assortiment, een ruim assortiment.

j***********@z******* 10-07-2024

De grote media giganten zijn echt niet altijd de voordeligste. Ik was echt verrast over het prijs verschil van mijn aankoop (laptop) Ook de levering verliep uitstekend.

Verhoeven 10-07-2024

Mijn ervaring met expert in Vlaardingen is top ze helpen je snel en adviseren je goed.

h***********@h********** 10-07-2024

Koffieapparaat met thermoskan bleek na openen doos koffieapparaat met glazen kan. Voor 100 euro besteld en betaald, voor 50 euro gekregen. Zelf bellen en tweemaal rit naar winkel (omruilen en daarna goede apparaat ophalen). Personeel winkel reageerde adequaat en valt alleen maar te prijzen.

Van Lochem 10-07-2024

Goed advies, maar een aanbieding van iets gemaakt terwijl het de adviesprijs blijkt te zijn. Hoezo aanbieding??

k*********@o********** 10-07-2024

Zeer correct bedrijf

Aan te bevelen door de goede prijs en fantastische aervice

Van Beemdelust 10-07-2024

Er moeten beter en anders met aansluiting om gaan neem een echt elektrische in dienst dan hoeft er geen verkeer

Aan leg dwars echt niet top is ,daarbij de andere wasmachines naar zij kloten die echt nog een ronde mee kon

b*******@p******** 10-07-2024

Wasmachine eerder geleverd dan verwacht, wat heel erg fijn was! Vriendelijke en vrolijke bezorger. Groetjes van "Truus". Heel erg blij met mijn nieuwe wasmachne.

c***************@g******** 10-07-2024

Goede uitleg ,netjes geholpen

Prima wasmachine,makkelijke bediening ,veel keuze programma's

r**********@g******** 10-07-2024

Er is weinig alternatief meer naast Expert in de doorsnee winkelstraat ondanks misschien iets hogere prijs, de "dichtbij service" bevalt voor een aantal producten beter dan de gebruikelijke internetzaken.

Hele fijne "delivery boys"

Van Wissing 10-07-2024

kan alleen maar zeggen uitstekend.

Elf uur wasmachine gekocht en om 13.00 uur geplaatst en in bedrijf gesteld.

s*****@z******* 10-07-2024

Vraag het zoal ik bij de vakman en de betreffende persoon weet veel meer dan menigeen denkt.!!!

d*********@z************ 10-07-2024

Tot voor kort altijd erg tevreden geweest met de aangekochte producten en service daarom heen. Mijn laatste ervaringen zijn minder.

a**********@c******** 10-07-2024

Hele goede service , duidelijke uitleg van bezorger .

Hele aardige vriendelijke man . Heel fijn oude apparaat meegenomen .

Naarden 10-07-2024

ik ben zeer tevreden , omdat ik invalide ben . Verkoper had hier begrip voor en heeft mij uitstekend geholpen ook de bereikbaarheid is prima want ik kom met een Scootmobiel.ik kom er dan al jaren , prima service en advies !

l***********@g******** 10-07-2024

Na bestelling en levering bleek dat er een korting toegepast had moeten worden via een actie dat de folder het woord wk in plaats van ek gedrukt stond.

Dit heb ik gelijk gereclameerd, maar na nu een week wachten is er nog steeds geen actie ondernomen of een reactie op gekomen.

Slechte klantenservice.

s*************@l****** 10-07-2024

Locatie in Hardinxveld Giessendam is het bezoek niet waard. Service is abominabel. Klantvriendelijkheid is niet aan de orde.

Clarijs 10-07-2024

Ik was op zoek naar oortjes om tijdens het sporten naar muziek e.d. te kunnen luisteren. Ik moest ook wel de omgevingsgeluiden kunnen blijven horen. Mij werd geadviseerd om van Shokz de OpenRun mini te nemen. Deze zitten rond je oor met een vaste bevestiging rond je nek én net naast je oorschelp, dus niet in je oor. Het geluid is werkelijk heel goed. Laat je verrassen, het kost wel wat maar dan heb je ook wat.

r**********@g******** 10-07-2024

Fijn dat als je hier iets besteld de lokale Expert de levering verzorgd. Al een aantal keren over de jaren gebruikt van hun service gemaakt, nooit problemen met producten en levering.

Vernooy 10-07-2024

je komt niet voor verassingen te staan als je bij expert koopt!.

wat ze beloven komen ze na.

voor ons geen ander.

h**********@l****** 10-07-2024

Bestelling midden op straat uitgepakt. Bleek fout in de fabriek te zijn?? Het is misgegaan bij omwisseling apparaat. Toen vielen er onderdelen af van de wasmachine. Daarna wachten op een nieuw apparaat door middel van telefonische bestelling want het was niet korrekt afgehandeld. De klant is koning maar op een agressieve houding van de verkoop koop ik hier na de 2e keer in 1 jaar tijd NOOIT weer bij zo'n bedrijf!

k**********@g******** 10-07-2024

De wasmachine begaf het een paar dagen voordat we op vakantie gingen. Expert in mijn eigen woonplaats had de gewenste machine niet in voorraad. De dichtstbijzijnde Expert gebeld, die het apparaat in voorraad had. Het was erg druk met bestellingen. Toch gezorgd dat het apparaat op tijd voor de vakantie bezorgd en aangesloten werd. Alles keurig geïnstalleerd en zonder schade twee lastige trappen op gedragen en de oude wasmachine meegenomen.

Bakker 10-07-2024

wij zijn zeer tevreden en dat ventileren we ook naar mensen die we ontmoeten.