Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

g******@g******** 10-07-2024

Hoe fijn is het dat je naar een winkel kunt voor advies.

Koop bij de winkel i.p.v. online, je ziet dingen fysiek, je krijgt persoonlijke uitleg, als mens blijf je sociaal, en er worden geen extra bewegingen gemaakt omdat het apparaat achteraf via aankoop online niet datgene was wat je er als klant van had verwacht. Waarna mensen het weer terugsturen.

Wittkamp 10-07-2024

Service is perfect. Mijn vaste winkel als ik elektrische apparaten nodig heb.

b*************@g******** 10-07-2024

Vakkundig geholpen, goede adviezen en tips gekregen. Bezorging en plaatsen kon op zeer korte termijn.

j*******@h********* 10-07-2024

Expert is best een goede zaak...jammer dat bij deze wasdroger niet aangegeven is dat een slang naar afvoer als een apart product (voor 23 euro) besteld kan worden, wel andere accessoires.

d************@g******** 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden over de deskundigheid in de winkel en bij de installatie.

a*****************@g******** 10-07-2024

Online bestelling ging snel en goed. Levering en installeren ging prima. Fijne winkel met nette mensen

Glansbeek 10-07-2024

Snelle levering en fijn dat het een winkel in de buurt is die de levering doet. Ook fijn dat ze je oude TV weer meenemen

Van Ochten 10-07-2024

Inductiefornuis Smeg besteld. Dit fornuis was er binnen een week en is professioneel geinstalleerd. Plus korte en goede toelichting.

De Vreede 10-07-2024

Goede kwaliteit van de producten, uitstekende aanbiedingen en uitstekende service.

Mens 10-07-2024

Ben een tevreden mens mede door de fijne aankoop en levering bij Expert. Wij kopen er alles dus dat zegt genoeg.

Bolwerk 10-07-2024

Ben zeer tevreden nette winkel goede service word met een lach ontvangen nette werk gevers

p*****************@h********** 10-07-2024

Prima apparaat. Gebruikershandleiding van hun website gebruikt om goed en makkelijk in te stellen.

r********@g******** 10-07-2024

Snelle en goede levering ook de contact momenten als zeer prettig mogen ervaren

Bodde-van Der Horst 10-07-2024

Het aansluiten van denon was voor mij moeilijker dan ik zelf dacht en wat de verkoper zij maar dat is verschillend hoe technisch je bent

De Best 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop, alleen de KPN afstandbediening werkt niet zoals ik wil. Moet de TV aanzetten met de afstandsbediening van mijn TV.

g******@h****** 10-07-2024

Ik ben eerder zeer goed geholpen door Expert en dat gebeurde nu ook weer.

Er werd meegedacht vanuit mijn perspectief.

Verkoper nam zelf het initiatief mij te bellen nadat ik naar de winkel was geweest en stelde voor even te wachten i.v.m. mijn bestelling. Product zou binnen kort in de aanbieding komen - financieel echt in mijn voordeel.

f********@p******** 10-07-2024

Telefonisch een bestelling doorgeven kan soms een ding zijn wanneer de klant iets aangeeft en de verkoper iets anders begrijpt. Het kan leiden tot vertraging in het plaatsten en/of leveren van het product.

Kasbergen 10-07-2024

Prima geholpen bij het kiezen en aanschaffen van een nieuwe vaatwasser, die geheel volgens afspraak correct werd afgeleverd en geïnstalleerd! We zijn zeer tevreden!

Veldhuisen 10-07-2024

Wij zijn uitermate tevreden over de persoonlijke en klantvriendelijke benadering, in de winkel en tav het montage-bezorg team.

a************@g******** 10-07-2024

Heb een klacht over mijn wasmachine een Miele , dat wordt een beetje gebagatelliseerd, terwijl ik mijn hele leven een Miele heb gehad en dit nog niet mee heb gemaakt , dus ja , wat moet ik er mee

m*******@k********* 10-07-2024

Heel erg tevreden over het personeel, vriendelijk, behulpzaam, lossen problemen goed op.Prijzen ook goed.Staan voor de klant klaar.

Hoogkamp 10-07-2024

Ben al,vele jaren klant van expert.

Kan deze winkel dan ook van harte aanbevelen

e****@v************* 10-07-2024

Ouderwets goede productkennis en advies, alles wat je mist bij online shoppen, voor ons geen twijfel mogelijk.

e***********@h********* 10-07-2024

Heb het product via de folder gekocht. Was niet helemaal wat ik in gedachten had. De inhoud was kleiner dan ik dacht. Ben gebonden aan de hoogte maat 150 cm-155cm.Is misschien handig om daar van wat merken in de winkel te plaatsen. De andere hoogten stonden er genoeg van.

Van der Wiel 10-07-2024

In de afgelopen jaren konden we na de afgesproken tijd de bestelde producten in de winkel komen halen. Waar advies nodig was, werd dat deskundig geven.