Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Jonker 10-07-2024

positief over snelle levering en bezorging de installatie van de netten ging iets moeizamer,daarvoor is installateur teruggeroepen daarna alles in orde

c*****@h********** 10-07-2024

Het is heel snel en netjes gegaan bestellen ik kon zelf een bezorgdag kiezen. En de bezorgers waren echt hele nette service gerichte jongens.

p**********@z******* 10-07-2024

Prima ervaring en goed uitzoeken wat je wilt kopen !!!! Veel met aanbiedingen en cashbacks. We hebben er een goed gevoel aan overgehouden. Top.

n***************@g******** 10-07-2024

Omdat verzuimd was een leveringsdatum door te geven werden wij verrast door chauffeur. De oude magnetron was nog niet verwijderd. De chauffeur was zo vriendelijk dit voor ons te doen. Prachtig toch😁

j*******@p******** 10-07-2024

Vraag wat U wilt en je krijgt de juiste informatie, kennis en vergelijk dat met de groothandel die meer van het snelle resultaat is en geen persoonlijke inbreng hebben.

Mulder 10-07-2024

Bij Expert Winschoten wordt je altijd vriendelijk te woord gestaan en wordt er goed geluisterd naar je wensen. Vaak worden er ook alternatieven aangeboden zodat je een weloverwogen keuze kunt maken. Doordat ze een ruim assortiment hebben is er altijd wel een goede aankoop te doen!

De Leeuw 10-07-2024

TV gekocht omdat de oude TV kapot is gegaan laten maken is duurder dan een nieuw toestel aanschaffen.

Vermeulen 10-07-2024

Ik wilde een bepaald type tv, dat werd gerespecteerd en dus geen opdringen van ander type. Zeer tevreden.

b*******@t******** 10-07-2024

Fijn geholpen door een medewerker die verstand van zaken had en enkele goede tips gaf

j*********@p******** 10-07-2024

Bestelproces gaat makkelijk. Bellen met plaatselijke winkel ging wat moeizaam Na mail hebben zij dit echt heel goed opgepakt en is alles goed geregeld en de bezorging vond zelfs plaats op zaterdag en de bezorgers waren behulpzaam en netjes.

a**********@h********* 10-07-2024

Ik koop al jaren bij Expert. Ze leveren uitstekende service!

Al vele jaren ben ik uitermate tevreden over Expert en kan ik deze zaak aan iedereen aanbevelen.

d**************@g******** 10-07-2024

De eerste keer was mijn electrische fornuis verkeerd aangesloten waardoor het stuk ging, maar dit is door expert perfect weer opgelost door een nieuw fornuis te bestellen en kostenloos aan te sluiten. Nu werkt het perfect en ben ik zeer tevreden.

Visser 10-07-2024

Uitgebreid advies gekregen over de vaatwasser en inductie kookplaat en zeer goed en vriendelijk geholpen, zowel in de winkel als ook bij de levering en aansluiting thuis.

Rovekamp 10-07-2024

Ben zeer tevreden over de AEG LTR6162 bovenlader; neemt weinig ruimte in, maakt weinig geluid, bedieningspaneel eenvoudig te bedienen.

Expert is een top winkel; neemt de tijd, geeft goed advies, levert de spullen keurig en zorgvuldig af.

k********@g******** 10-07-2024

De winkelmedewerkster is niet op de hoogte van de mogelijkheden. Dat vond de bezorger ook niet prettig en zou haar daarop aanspreken.

h******@z******* 10-07-2024

Behulpzaam en vriendelijk personeel, producten ruim op tijd en goed geleverd

z************@g******** 10-07-2024

Het was gemakkelijk om mijn bestelling te plaatsen.Alles werd snel en correct afgehandeld.

Erwich 10-07-2024

Wij zijn heel goed geholpen in de winkel. We hadden van tevoren al wel zelf op internet gekeken wat we wilden. De verkoper heeft ons nog aanvullende informatie gegeven over, in dit geval een wasmachine. Ook de aflevering van de machine was heel goed en de twee personen die de machine naar de zolder hebben gebracht en hebben aangesloten waren uiterst vriendelijk en netjes.

Van de Coterlet 10-07-2024

Prettige personeel, weet waar men het overheeft. Snelle levering en installatie zonder extra kosten. Ik ga in de toekomst zeker vaker naar Expert.

h***********@g******** 10-07-2024

Nog niet eerder bij Expert besteld, maar supersnelle en goede levering! Zeker een aanrader!

i*********@l****** 10-07-2024

Ik heb een tv besteld en die is keurig netjes bezorgd binnen een week zoals werd aangegeven. Van te voren ben ik nog gebeld of t eerder kon. De tv ben ik tevreden mee alleen niet met de bijgeleverde (gratis) subwoofer. Die deed na een update ineens niet meer normaal. Geluid standaard veels te hard en ik krijg t niet meer goed

Van Stralendorff 10-07-2024

Wilt u iets over het product weten kan een medewerker van expert u hier in goede raad geven.

Hij legt alles goed uit vandaar uit maakt u een goed besluit.

a**********@g******** 10-07-2024

Na bestelling werd ik al snel gebeld dat mijn inductiekookplaat klaar stond om opgehaald te worden. Top service.

Van Leijden 10-07-2024

Jammer dat wij er zelf achteraan moesten bellen om te vragen wanneer het geleverd zou worden. Bleek niet besteld te zijn.

j************@g******** 10-07-2024

Mooi wasmachine voor de prijs is het een goeie keus zou alleen de volgende x een duurder model nemen