Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

h***@l*********** 03-08-2024

Bij elk wat ingewikkelder apparaat zou ik er niet over peinzen naar een onlinewinkel te gaan, de prijzen bij Expert zijn vergelijkbaar maar de service en advies van de Expertwinkel hier zijn optimaal, ze kennen de situatie en helpen je ook als er tussendoor een probleempje zou ontstaan.

Te Riele 03-08-2024

Expert is een leuke winkel, zij zijn nog steeds een “dorpswinkel “.

Daar houd ik van.

Denken nog met een klant mee..

Ga hier zeker naar terug als ik weer iets nodig heb op witgoed.

Levering is snel

Pellenbarg 03-08-2024

ruime keuze in artikelen, goede advisering bij aankopen, bij storingen snelle en goede oplossingen, kortom uitstekende service

Van de Veerdonk 03-08-2024

We zijn zeer goed geholpen in de winkel en een goede keus kunnen maken. na 2 dagen kon de inmeting plaats vinden voor de inbouw koel-vriescombinatie. 3 dagen daarna was het product binnen en een dag later perfect ingebouwd. Klasse!!

- Jong 03-08-2024

Niet ergens anders naar toe gaan, prijzen zijn prima, Service meer dan uitstekend.

Mulder 02-08-2024

Prima service en kundig advies. Expert is onze hofleverancier met concurrerende prijzen en eventueel service aan huis.

i***@p******************** 02-08-2024

Expert Deurne, klantvriendelijk en gastvrij.

Deskundige medewerkers die met je meedenken, tot het maken van de juiste aankoop die bij mij past.

b******@g******** 02-08-2024

Goede service en goed kontakt gehad met de winkel over de levertijd en hoe we het product wilden hebben. Zoals de draairichting van de deur.

Leloux 02-08-2024

Inventum airfryer GF500HLDB XXL. Prima apparaat met mand met ruime inhoud. Eenvoudig te bedienen.

Van 't Klooster 02-08-2024

Snelheid en deskundigheid is een groot.

Een 8 vind ik al zeer goed . 9 of 10 is haat niet haalbaar

Reijnders 02-08-2024

je wordt goed geholpen in de winkel en zeker, zoals in mijn geval, als je al je spulletjes bij expert koopt.

Smit 02-08-2024

Er was maar 1 probleem met het geadviseerde product. Mijn gehoorapparaten kunnen niet gekoppeld worden met deze telefoon

, Samsung A 25. Deze is niet compatible met de gehoorapparaten, dat bleek bij Beter Horen pas. Dan had ik een S type moeten kopen. Dat wist de verkopen kennelijk niet, want ik had wel verteld dat is wilde koppelen met mijn gehoorapparaten

Meerwaldt 02-08-2024

Zeer betrouwbaar. Uitstekende, deskundige service. Snelle levering. In nood direct geholpen. Persoonlijke ervaring.

Brienen 02-08-2024

Fijne vriendelijke winkel niets is teveel of je wel of niet koop .Vooral voor de oudere klanten .

r*********@g******** 02-08-2024

We zijn erg tevreden over het verloop van de aankoop en de installatie. Een aanrader!

De Heus-wouterse 02-08-2024

Uitstekend en deskundig geholpen,

een tevreden klant,

Zo blij met persoonlijke benadering.

p*****@o********** 02-08-2024

Goed advies gekregen in de winkel en netjes geïnstalleerd en de werking uitgelegd

Halmans 02-08-2024

Ik vind de kwaliteit van het product, de service en deskundigheid en de vriendelijkheid van de medewerkers geweldig. Ik heb er al diverse producten gekocht. Van een haarkrulborstel tot een stofzuiger, een wasmachine en een koffiemachine. Alles top!,

Noordenbos 01-08-2024

Expert is een zaak waar enthousiaste en vriendelijke mensen je te woord staan en helpen. Ook de service is prima

a*********@i********* 01-08-2024

Heb een wasmachine gekocht, toch een product waar je jaren mee hoopt te doen. Deskundig advies gekregen in de winkel, gevraagd naar mijn wensen en gewoontes omtrent wassen en een aantal opties aangeboden. Ik had vooraf ook onderzoek gedaan en advies kwam overeen met mijn bevindingen. Is nu geplaatst, heb een paar wasjes gedaan en ben zeer tevreden: wasresultaat, duur en geluid, bediening is heel eenvoudig in vergelijking met mijn oude machine.

j****************@u********* 01-08-2024

Een prettige zaak met kundig personeel en goede mensen die de installatie van wat je aanschaft tot een goed einde brengen. Klasse!

w*******@g******** 01-08-2024

Kwam binnen voor een nieuwe koelkast en na wat advies met 10 minuten weer de winkel uit met een nieuwe koelkast in bestelling

c***********@g******** 01-08-2024

Goede e-reader gekocht, goede prijs. Ik moest er wat langer op wachten dan verwacht omdat de voorraad die online aangegeven stond niet klopte. Dit werd echter helemaal goed gemaakt door de vriendelijke Medewerker van Expert die mij belde en persoonlijk het product na werktijd kwam brengen toen het eenmaal binnen was. Bijzonder goede service!

e*************@o******** 01-08-2024

Prima ervaring met Expert alleen apart dat de koelkast die ik kocht online 40 euro goedkoper was dan in de winkel.

Be-halen 01-08-2024

Je moet er geweest zijn om er over mee te kunnen praten. Al jaren klant al jaren super tevreden