Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

f*************@g******** 10-07-2024

Uit stekend gehooen goede uit leg en 2 vriendelijke mensen die de eerste keer bij ons waren hoop de ze keer ook weer top serves

w***********@h********** 10-07-2024

Ereader van de dagaanbieding besteld. Na een week wachten het filiaal gebeld wanneer ik deze zou mogen ontvangen. Dit kon nog wel ruim een maand duren. Hiervan word je niet op de hoogte gebracht. Gevraagd of andere filialen misschien wel voorraad hadden en ze zou gaan rond bellen. Dezelfde dag kwam er een binnen met de voorraad en is verstuurd. De ereader was verstuurd in een plastic zak en werd door de post door de brievenbus geduwd. Gelukkig was hij nog heel en heb ik de ereader in gebruik.

m******************@g******** 10-07-2024

Het is absurd dat de klant de hele dag thuis moet blijven ondat men geen tijd blok kan inschatten, zoals ander bedrijven dat wel kunnen.

b**************@k*********** 10-07-2024

Je wordt goed geholpen en goed te woord gestaan met goede uitleg voor het product.

Nooij 10-07-2024

al jaren raden wij anderen aan bij Expert te gaan informeren eb zo mogelijk te kopen ivm goede kkeuze mogelijkheden , thuisbezorging en zonodig nazorg.

Van Zuilen 10-07-2024

Echt een super fijne winkel, je word goed geholpen en de levering is zoals het hoort te zijn. Dus echt een winkel om zeker naar terug te gaan.👌

u********@g******** 10-07-2024

Expert was heel klantvriendelijk nadat bleek dat mijn bestelling vele later zou aankomen dan was aangegeven. Er werd direct actie op ondernomen en ervoor gezorgd dat mijn bestelling op tijd werd geleverd.

s********@h********** 10-07-2024

Het bestellen, leveren, plaatsen en communicatie van aanschaf tot levering is goed gegaan. Enige minpunt is dat de lokale winkel niet kon leveren op mijn gewenste dag. Maar toch wel in dezelfde week dus, eind goed al goed.

m**************@g******** 10-07-2024

Als ik Expert Zevenaar in een woord zou moeten omschrijven, dan is het betrouwbaarheid. Ze doen wat ze beloven. De producten die ze verkopen zijn van heel goede kwaliteit. De reclamefolder van Expert vind ik overzichtelijk en duidelijk. Geen misleidende aanbiedingen. Bij mijn aankoop van een wasmachine en wasdroger hebben ze mij gewezen op de cashback-actie en mij daarbij ook goed geadviseerd over hoe dit aan te vragen. Kortom. Een fantastische winkel waarbij men meedenkt met de klant.

De Jong 10-07-2024

Het product heb ik gekocht bij een plaatselijke winkel zo dat dit kan blijven bestaan.

Ik weet dat de zaken dan wat duurder zijn dan op internet. Nu bestelde mijn zwager op internet het zelfde product voor 200 minder. Tot mijn verbazing kwam dezelfde expertwinken dit bij hem thuis afleveren.

Dit bevordert het kopen bij de plaatselijke winkels niet

Hendricks 10-07-2024

De thuis aansluitservice vond ik slecht. De medewerker zei: ik weet hier niets van (tv en soundbar) want ik doe normaal aalleen witgoed. Hij moest een collega bellen voor uitleg. En als ik vragen had, moest ik het maar google-en. Dat is toch geen service?

De stekker in het stopcontact doen kon ik zelf ook wel, veel meer heeft hij niet gedaan. En toen ik in de winkel dit ging melden en mijn frustratie erover uiten, werd er gezegd: ga het maar gewoon gebruiken en als je vragen hebt, kom je langs in de winkel. Daar betaal ik geen 130 euro voor, toch?

En nog 1 tip: zware shag roken is je eigen keuze, maar neem op zijn minst een smintje als je bij een klant binnen komt.

c***********@g******** 10-07-2024

Nieuwe diepvrieskast aanschaffen als de oude onverwacht kapot is gegaan is natuurlijk niet echt leuk, maar dan us het wel heel fijn als je snel een nieuwe kunt aanschaffen en dat deze 1 uur later al in huis staat te zoemen.

Ravenswaaij 10-07-2024

Je wordt netjes en rustig geholpen en de medewerker in Wageningen heeft mijn vragen keurig beantwoord en geadviseerd.

a***************@h********** 10-07-2024

Goeie service, ze houden je op de hoogte van je bestelling. Indien hun het niet kunnen leveren, zorgen ze dat er een ergens anders besteld wordt. En bij levering geven ze je aan met belletje als ze langs komen.

c****@i******* 10-07-2024

After sales is maar matig. Het zou mooi zijn als Expert Diemen eens reageert op mijn bericht over de installatie.

e************@g******** 10-07-2024

In de winkel nemen ze uitgebreid de tijd voor persoonlijke vragen en uitleg. Dan kom je tot betere keuze dan via internet.

b*********@i************ 10-07-2024

Fijne winkel met ruim voldoende, deskundige, vriendelijke medewerkers, zodat je vlot en goed geholpen wordt. Prettig om de producten 'live' te zin en te kunnen vergelijken.

m**************@g******** 10-07-2024

Heel tevreden over expert, makkelijk te bestellen, vriendelijk en persoonlijk contact en topservice !

Aanrader !

Cools-tummers 10-07-2024

Als ik iets nodig heb van elektronica ga ik altijd eerst naar Expert: vakkundig, hele goede service en zeer goede kwaliteit.

r************@l****** 10-07-2024

Product is van goede kwaliteit en de prijs was goed..

Goede service en goede bezorg service

e***************@g******** 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe wasmachine. Fijn product met veel mogelijkheden. Ik ben in de winkel zeer deskundig geholpen en de wasmachine is keurig afgeleverd, naar boven gebracht en geïnstalleerd.

a*********@s******** 10-07-2024

PRODUCT BESTELLEN GING PRIMA. MAAR TERUGBELLEN OMTRENT EEN VRAAG OVER HET PRODUCT EN NIET OP DEZELFDE DAG TERUGGEBELD WORDEN IS MINDER. WAS OOK NIET DE EERSTE KEER DAT IK ER MEE TE MAKEN HAD.

Van Der Kammen 10-07-2024

We hadden in de folder een laptop gezien, was niet op voorraad in de winkel. De medewerker heeft hem toen voor ons besteld en het werd netjes thuisbezorgd.

r**********@h********** 10-07-2024

Fijne bezorging, Positieve Jonge Vent, sloot de boel binnen 5 minuten aan, en de wasmachine draaide in no-time.

Bedankt Expert.

Meij 10-07-2024

Zeer behulpzame mensen, met verstand van zaken. Prijs/kwaliteit erg goed. Heb al menig apparaat daar gekocht. Fijner als een online bestelling.