Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Van de Goede 31-10-2022

Hier krijg je de aandacht en expertise voor het maken van een goede keuze van je product.

Van Delft-jansen 31-10-2022

Expert te winschoten is een fijne winkel met kundig personeel . Tijd aandacht en prijs staan correct in verhouding

De Groot 31-10-2022

Expert is een overzichtelijke winkel met deskundig personeel. Wij betrekken alles bij de plaatselijke Expert.

Kalkwarf 31-10-2022

Wij zij heel blij met onze koelkast koelt goed op 3 goede verlichting. Een min punt groentelade wat klein. De rest super erg blij mee vr gr

Bakker 31-10-2022

Tussen het tijdstip van bestellen en het bericht van aankomst betelde zat nog geen 24 uur! Snelle service dus!

Piels 31-10-2022

Het geen we wilden was niet in de winkel we kwamen voor een Beko inductie plaat uiteindelijk een Inventum inductie plaat gekocht ongeveer de zelfde prijs dat dan wel.

r**********@g******** 31-10-2022

Nieuwe smartphone gekocht. Alles van mijn oude telefoon is overgezet naar mijn nieuwe. Prima service.

Slegers 31-10-2022

Bij Expert kunt u gerust gaan winkelen, je krijgt daar de juiste informatie en zeer vriendelijke mensen. En natuurlijk ook nog eens geweldige goeie service, dus dat mag ook gerust gezegd worden.

Van der Molen 31-10-2022

Goede service op tijd anders door omstandigheden een belletje allemaal een goede persoonlijke servise en goed meedenken met de Klant .

e*********@c******** 31-10-2022

*gelukkig was de aanloop met bezoek aan de nieuwe Expertwinkel goed - uw verkoper heeft ons goed geadviseerd
* na de installatie door de bezorgkrachten is er nog een extra en waardevol bezoek geweest van uw technische man
*nu werkt alles prima en kijken we met veel plezier naar de geleverde waren

n******@h********** 31-10-2022

Super vriendelijk personeel. Erg vakbekwaam. Hoop dat het aansluiten net zo goed gaat. Aanrader!!

Bakker 31-10-2022

Al heel veel jaren kopen wij bij Expert van Geel en kunnen niet anders zeggen dat de verleende service altijd uitstekend is geweest.

Been 31-10-2022

Zoals altijd: expert Groningen heeft vriendelijke medewerkers die met de klant mee denken. Het service niveau is van hoge kwaliteit. Afspraken worden na gekomen.

De Vries 31-10-2022

Goede service, fijn geholpen we komen zeker terug als we weer wat nodig hebben

n****************@h********** 29-10-2022

Fijne wasmachine. Veel keuzes in wasprogramma. Stijlvol uiterlijk want staat in de keuken.

Frank 29-10-2022

Eerlijke uitleg aan de telefoon.
Goede uitleg in de winkel. Denkt mee.
Na thuisbezorgen bleek een van fabriek-af . beschadiging.
Na overleg direct weer opgehaald en na een paar weken in overleg de nieuwe gebracht.
Goed geregeld!

Van de Weerd 29-10-2022

Bij aanschaf/vervangen van keuken inbouwapparatuur komt een medewerker vooraf ter plaatse inmeten. Met deze gegevens kan de verkoper goed adviseren welke merken en typen geschikt zijn.

Appel 29-10-2022

Zeer tevreden over de hulp en uitleg bij de aankoop van de tv beugel en soundbar bij expert hagoort in boskoop

Van Miltenburg 29-10-2022

Koop lokaal, lekker dichtbij en goede service, en als het kan vervanging als een apparaat gerepareerd moet worden. Wij zijn al vele jaren een tevreden klant.

T&M 28-10-2022

Nette winkel met veel kennis en ideeën.
Perfect levering door een zeer beleefde jongen die ook nog behulpzaam was.

f*******@n****************** 28-10-2022

Prettige medewerkster heeft me uitstekend geholpen! Dank voor de goede service.

j**************@k********* 28-10-2022

Goed geholpen. Volgende keer de buitengaat van de dv geven ipv de binnengaat. Vriezer paste niet, wordt netjes opgelost, moeten alleen nu langer wachten en de prijs is anders 🙈

Hink 28-10-2022

Een goed advies om een product te kopen
ga dan de winkel van Expert in lopen

Klein Kranenborg 28-10-2022

Je wordt heel goed geholpen. Ze geven deskundig advies. Ook bij thuisbezorgen helpen ze goed.

Navis 28-10-2022

Plaatselijke leverancier is door ervaring het makkelijkst, in verband met storingen 7