Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

j**********@g******** 10-07-2024

Prettig geholpen in de winkel. Zeer uitgebreid assortiment. Personeel is deskundig en denkt goed mee. Hierdoor een goede keuze kunnen maken.

Van der Wijk 10-07-2024

Alles wordt goed voorbereid met opmeten opnemen vooraf en snelle montage van de koelkast

h********@c******** 10-07-2024

Uitstekend, al kan ik de prijs/kwaliteitsverhouding nog niet beoordelen: het apparaat nog niet gebruikt na gisteren.

Wisse 10-07-2024

Zoals eerder aangegeven van alles misgegaan verkeerde informatie over het overzetten van de staande beugel ondeskundigheid van de bezorgers wat betreft afstandbediening kpn

g**********@g******** 10-07-2024

De medewerker die de levering deed is bijzonder goed met uitleg en aflevering

g******@s******** 10-07-2024

Ik heb diverse producten bij Expert gekocht en zeer tevreden.

Wil bewust de kleine middenstanders in onze stad ondersteunen i.p.v. naar een grotere keten te gaan of via internet

een bestelling te plaatsen.

i***@s************** 10-07-2024

Ik kwam in de winkel van Expert Texel en word hier altijd zeer fijn geholpen, zij bieden snelle goede oplossingen. Lossen problemen altijd zonder moeite op. En bij aanschaf van nieuwe producten krijg je eerlijk en deskundig advies wat wel/niet handig is.

Eikelkamp 10-07-2024

Goede service en klantvriendelijken deskundige medewerkers. Ze nemen de tijd voor de klant.

Strijbis 10-07-2024

Een fijne winkel met ruime keuze en deskundig personeel thuis laten bezorgen door zeer net personeel die kundig zijn

f****@h********** 10-07-2024

Gekozen voor plaatsing door een monteur. Goede service. Monteur heeft de oude vaatwasser gedemonteerd en nieuwe geplaatst. Alles ging heel vlot. Netjes uitleg gekregen.

t********@g******** 10-07-2024

De installatie van de afwasmachine, ging keurig netjes, monteur was zeer gemotiveerd, vriendelijk en deskundig.

Van der Veen 10-07-2024

Goede verkoopgesprek met een verkoper die goed op de hoogte is van de producten en de kortingen vanuit de folder. Goed advies en soepel in de gesprekken.

w*************@g******** 10-07-2024

Uitstekende service! Kleinigheidje met de AB werd razendsnel opgelost. Een webshop met de service van de ouderwetse winkel op de hoek. En een gigantisch assortiment.

Peters 10-07-2024

Ben weer super goed geholpen bij Expert in Meppel door Jan , Goed Advies en een vriendelijke ontvangst , snelle service.

e*************@l****** 10-07-2024

Goede ervaring met expert maastricht.Vriendelijke bezorger met goede uitleg voor gebruik van mijn wasmachine.

j*************@g******** 10-07-2024

Mijn ervaring tot nog toe met alles is uitstekend ….ben al heel lang klant bij expert

Veenstra 10-07-2024

Goede service, vriendelijk personeel en ze denken ontzettend goed met je mee

e*****@r******** 10-07-2024

koop lokaal dan krijg je goed advies en als er wat is dan ga ik ervanuit dat de service ook goed zal verlopen.

j*********@l****** 10-07-2024

Zeer vriendelijk, snel en bereid tot meedenken. Vooral het aanbieden van de juiste oplossingen bijvoorbeeld uit eigen initiatief brengen van het product ipv het laten ophalen. Zowel winkelpersoneel als chauffeur zeer respectvol en vriendelijk. Topwinkel.

p*********@h********** 10-07-2024

Inbouw oven gekocht bij Expert. Hetzelfde model werd bij een andere leverancier voor meer aangeboden dus logisch dat we hem bij Expert hebben gekocht. Service en levering was dik in orde!

g*********@o********** 10-07-2024

Heb inktpatronen gekocht. Schrok enigzins van de prijs maar dat komt door het merk.

m***********@g******** 10-07-2024

Fijne aankoop ervaring: vriendelijke verkoper, goed geïnformeerd, divers assortiment. Tevreden!

m********@g******** 10-07-2024

De droger van 25 jaar oud en na enkele reparatie’s was toe aan vervanging.
Expert trok mijn aandacht door reclamefolders.
Als vaste BCC klant ging ik op zoek naar een andere betrouwbare aanbieder.
Met de levering en scherpe prijsstelling werd mijn keuze op expert en naar tevredenheid.

Kemps 10-07-2024

Experts zoals de naam reeds aangeeft. Een goed en betrouwbaar advies met een uitstekende service voor een aanvaardbare prijs.

e************@g******** 10-07-2024

Gewoon perfect. Je ben geen nummer maar een mens met vragen en info perfect behandeld