Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Watson 22-08-2024

Expert denkt mee met je vraag omtrent een product, biedt verschillende keuzes , onderbouwd dit met goede info !

e********@g******** 22-08-2024

Goede producten maar onbetrouwbaar qua bezorgafspraken. Wasmachine zou vrijdag worden bezorgd (5 werkdagen na bestelling!) werd eenzijdig verschoven naar dinsdag. Extra vrije dag op moeten nemen en anderhalve week zonder wasmachine.

Ondanks de uitstekende bezorgservice vind ik de levertermijn veel te lang

p*****@o******** 22-08-2024

Alles perfect geregeld.

Vriendelijke bezorgers terwijl het 33 graden was.

Ik koop hier al mijn producten omdat de service hier heel goed is.

Kiezenberg 22-08-2024

Heel klantvriendelijk en niet opdringerig zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken, de afspraken nagekomen, zeker de moeite waard om naar deze zaak te gaan

b*********@z******* 22-08-2024

Expert Assen.. fijn dat er nog een goede witgoedwinkel in de binnenstad is met deskundig personeel om je advies te geven!

j*********@g******** 22-08-2024

Altijd goede ervaring bij expert Purmerend

Zijn zeer klantvriendelijk en goede service

h***********@z******* 22-08-2024

een zeer betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service. vb: Had een maand of wat een printer gekocht.Door omstandigheden stond die nog steeds ingepakt en was overbodig geworden. Kon hem zo inleveren en kreeg mijn geld terug ( terwijl de normale termij al lang verstreken was)

j*******@k********* 22-08-2024

ja bij expert apeldoorn kun je goet teregt is een mooie winkel en een goed advies dus kan niet beter

Leenders 22-08-2024

Ik koop altijd bij expert in Drunen omdat er om hulp gevraagd kan worden als er problemen zijn met aansluiten!

s*************@g******** 22-08-2024

Het personeel bij Expert Heemskerk heeft zeer goede kennis van de producten en ze zijn altijd super behulpzaam. Expert Heemskerk is gewoon een hele fijne winkel!

Vermond 22-08-2024

Prima advisering bij de aankoop van een vaatwasser. De na-en voordelen van de verschillende merken besproken zonder sturend te zijn.

g*******@g******** 22-08-2024

Bij online winkel zoals Coolblue is de service niet minder wel de prijs is 30% minder

r*****@z******* 22-08-2024

Prima geholpen met het kiezen van een vaatwasser. De verkoper nam alle tijd, kwam deskundig en vriendelijk over. Prettige winkel.

Meulenbroek 22-08-2024

Fijne winkel jammer dat we helemaal naar Pijnacker moeten ,

Maar we hebben het er graag voor over.

f**@k********* 21-08-2024

Zeer snelle levering. Zelfs door expert zelf ipv via een standaard koeriersdienst.

i***********@y********** 21-08-2024

De online bestelling bij Expert verliep prima, duidelijke site en via de mail werd ik geinformeerd over de bezorging.

Ik had nog wat specifieke vragen en via de telefoon werden die uitgebreid en netjes behandeld..

prima gewoon!

h***********@p******** 21-08-2024

Produkt gekocht, een airfryer en ben zeer tevreden over de aanschaf. Gebruik het met plezier.

i*************@g******** 21-08-2024

Ondanks de lange levertijd van het product, waar expert mij meteen van op de hoogte heeft gesteld, super blij met de vaatwasser en de verleende service van expert!

n**********@g******** 21-08-2024

Ouderwets goede service. Persoonlijk contact met bedrijf, goede afspraken en eigen monteurs en bestelauto's. Alles volgens wens. Top.

j************@z******* 21-08-2024

Ze weten waar ze het over hebben. En presenteren zich op een prettige manier.

f******@g******** 21-08-2024

Ga gewoon naar Expert in Uithuizen, steun de plaatselijke ondernemers, hebben meer oog en tijd voor de klant!

d**************@g******** 21-08-2024

Uiteindelijk altijd alles weer goed geregeld, goede service aan huis en meedenkend,

Pol 21-08-2024

Fijne winkel en alles goed bereikbaar ook voor rolstoelers en overzichtelijk .

r*******@z******* 20-08-2024

(zie onze review, al gedaan op zondag. Kon hem helaas nog niet plaatsen, medewerker geeft deze door)

De Boer 20-08-2024

In fysieke winkel kopen vind ik veel fijner dan on-line. Je wordt gevraagd naar je wensen, daarna volgt gedegen advies over de mogelijkheden. Snel leveren is ook vaak mogelijk.