Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

a**********@g******** 13-07-2024

Fijne winkel met goed personeel. Producten kan je goed bekijken in de winkel. En evt. uitleg over het product krijgen. Het fijne is van in de winkel kopen, als er iets je er makkelijk naartoe kan gaan.

j*******@g******** 13-07-2024

Door de goede verkoopadviezen van de verkoper zijn we met jullie in zee gegaan. Wij zochten een koel-vriescombinatie en hebben deze ook gevonden. Petje af voor de verkoper , hij had er veel tijd en moeite in gestoken om ons te helpen.

r*****@k********* 13-07-2024

Mooie elektrische kachel, alleen jammer dat het heel lang duurde voordat deze warm wordt.

a********@z******* 13-07-2024

Zeer klantvriendelijk,

deskundig en betrouwbaar personeel. Deskundige en goede servicedienst!

h****@p******** 13-07-2024

Of het een zekeringetje is of een tv-apparaat, de service is goed n vakbekwaam.

b*********@g******** 13-07-2024

Zeker langsgaan als je goed geïnformeerd wil worden alvorens een aankoop te doen!

Freij 13-07-2024

Willen jullie echte kwaliteit, en goede uitleg. Ga dan naar expert in Veendam. Goede service en kwaliteit. En daarbij goede uitleg over de producten met groot aanbod!!!!!!

Van Loon 13-07-2024

Medewerker was vriendelijk en behulpzaam.

Ik ga altijd bij Expert in Roosendaal.

p******@h****** 13-07-2024

ik had een andere verwachting na het bestellen van een smartphone bij Expert. Ik dacht dat ik begeleid en geholpen zou worden bij de installatie. Een smartphone is nieuw voor mij. Voor het maken van een Samsungaccount werd bijv. meer dan 40 euro gevraagd, Daar had ik niet op gerekend. Ook bij het aanpassen van een abonnement geeft Expert geen hulp. Daar had ik wel op gerekend. Nu werd het erg lastig voor mij....

Sieswerda 13-07-2024

Expert Dongen heeft ons wederom prima geholpen met advies, kwaliteit van het product en snelle bezorging en afhandeling.

Peeters 13-07-2024

De combinatie van site en zeer persoonlijke service via de winkel is geweldig.

Kokshoorn 13-07-2024

Er wordt echt oplossendgericht meegedacht door zowel de verkoper als de heren van de installatie

Valkema 13-07-2024

wij hebben nog niet zoveel ervaring met dit bedrijf, maar de eerste indrukken zijn veel belovend

Verhulst 13-07-2024

goede voorlichting in de winkel, snelle afhandeling en een perfecte bezorging ,keurig op tijd daarom zijn wij al meer als tien tale jaren klant bij expert in Tilburg

prima zaak !!!!!!

m******@g******** 13-07-2024

Expert Nijverdal, mooie grote winkel met ruim aanbod, word geluisterd naar de klant en denken mee, mooie ruime parkeer gelegenheid voor de deur, makkelijk te bereiken.

b**********@g******** 12-07-2024

Heel vriendelijke mensen. Ze denken mee en regelen het meteen.

Komen hun afspraken na.

Aanrader voor iedereen!!

Beus 12-07-2024

We hebben voor duizenden euro’s aan apparatuur gekocht het afgelopen jaar. Uitstekende begeleiding gehad van deskundige verkopers

h**********@z******* 12-07-2024

Zeer deskundig personeel en een fijne winkelindeling. Ook goede voorlichting en uitleg.

Proost 12-07-2024

Expert ijmuiden uitstekend en zeer deskundig geholpen door Roy. Hij Dacht met ons mee om met ons tot een goede aankoop te komen. Heel vriendelijke benadering goed assortiment fijne winkel heel netjes ingericht. Kortom heeft u wat nodig wilt u deskundigheid vriendelijkheid en mensen die mee denken ga naar Expert Ijmuiden. Wij komen voor een volgende aankoop beslist terug. Tot ziens.

h***********@h********** 12-07-2024

De acties en servies en de klantvriendelijkheid is Prima. Dus adviseer ik mensen om bij Expert hun aankopen te doen.

Blom 12-07-2024

Goed en snel geholpen. Mijn artikel moest worden besteld. Binnen een dag al telefoon dat deze binnen was.

Weidgraaf 12-07-2024

Expert Nieuwe Ebbingestraat is een winkel met verkopers/adviseurs waar geen andere witgoed/electrowinkel tegenop kan. Wat een kennis/service en wat een toewijding voor de klant. Overigens voel je je daar geen klant maar gast. Expert Nw Ebbingestraat 1 woord samengevat: topzaak !!

Hulscher 12-07-2024

Als je bij expert Deventer iets gaat kopen, weet je zeker dat het goed is!

Uitstekende service !

m********@g******** 12-07-2024

Fijne winkel. Veel keus en online bestellen was zeer eenvoudig. Producten werden snel en op afspraak geleverd.

Ook de medewerker aan de telefoon was zeer behulpzaam

Van den Munckhof 12-07-2024

Zeer behulpzaam, zeer goede uitleg ! Je kan het product zien, is het niet op voorraad dan word het snel besteld, zodat je het zelf kan beoordelen !

Fijn dat het je niet online hoeft te bestellen . Naar een mooie betrouwbare winkel kan , met zeer vriendelijk en vakkundig personeel ! Super !!!