Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

r*************@g******** 10-07-2024

Ruim assortiment, duidelijke productspecificaties en nauwkeurige communicatie met de klant over de aankoop en de bezorging.

Van Benten 10-07-2024

Medewerkers van Expert Huizen staan je telefonisch goed en vriendelijk te woord.

k**************@g******** 10-07-2024

Goede service en installeren tegen goede prijs kwaliteit. Er werd zelfs nog schoongemaakt voor nieuwe apparaat geïnstalleerd werd!

s**************@h********* 10-07-2024

Expert Harlingen denkt met je mee en gaatjes niet zeuren om toch iets anders te kopen

s*******@h******** 10-07-2024

Wat een fijne winkel en personeel ,en kwa prijs maakt het elkaar onderling niet veel uit dan bij de "grote" winkels .

Persoonlijke service vind ik belangrijker .

Cobben 10-07-2024

Expert Nuenen heeft vriendelijk en deskundig personeel dat kennis van zaken heeft. We worden daar steeds uitstekend geholpen.

Stoop 10-07-2024

Wat ik al eerder schreef fijn geholpen,snelle levering en netjes en snel aangesloten door monteur die er verstand van heeft dus GEEN prutser

Stoutemans 10-07-2024

Ik heb bij de expert een laptop en koffiezetapparaat ect.. doordat ze goede service bieden ga ik graag terug

w*******@m******* 10-07-2024

Telefonisch besteld, direct betaald , na 5 dagen nog geen bericht mogen ontvangen over de levering

Visser 10-07-2024

Goed geholpen in winkel expert. Snel thuis bezorgd door vriendelijke jongeman. Top!

o******@g******** 10-07-2024

Moi tv uistekende beeld en geluid kwaliteit.

Bestelen was later bezorgd zoals telefonisch afgesproken

Top

Visser 10-07-2024

Bij Expert De loper Vlaardingen krijg je goede informatie en de service is zeer goed,

zeer tevreden over.

Bouwmans 10-07-2024

Veel mensen denken dat je bij de grote ketens goedkoper uit bent. Is niet waar. Naastgoede service.

b******@k*********** 10-07-2024

Een fijn bedrijf dat zich aan de afspraken houdt en goede service heeft! Zeker een aanrader.

r*************@h********** 10-07-2024

De bestelling plaatsen ging moeiteloos kreeg netjes bericht en werd netjes op de afgesproken datum geleverd door vriendelijke bezorgers

Frerichs 10-07-2024

Zeer goed en deskundig geholpen .

Iedereen is zeer attent en heeft kennis van zaken

Haverkamp 10-07-2024

Komende graag in de winkel in Leersum vanwege de open en hartelijke hulp bij het realiseren van onze wensen.

Van der Lem 10-07-2024

Bij expert kan je prima terecht voor al je "stekker" aankopen. Prima uitleg en advies.

Top bedrijf en heel overzichtelijk, de klant koning!

w***************@k********* 10-07-2024

bezorger kwam op afgesproken tijdsbestek, moest wel alles zelf uitpakken, had verwacht dat hij doos weer mee terugnam, maar ja is maar kleinigheid, kan er weer oud papier in en heeeeeeeel veeeeeeeel

n****************@g******** 10-07-2024

Bij Expert in Dieren wordt je deskundig en vriendelijk geholpen.

Voor al onze aankopen gaan we graag naar Dieren

Hutting 10-07-2024

In korte tijd gingen veel oude apparaten in mijn keuken kapot. Die moesten vervangen worden. Soms was er echt denkwerk voor nodig. Dat werd gedaan en opgelost. Alles zit goed en mooi en werkt uitstekend. Vaatwasser, afzuigkap, koelkast.

Agerbeek 10-07-2024

Het gasstel van Etna gekocht deze ziet er erg mooi uit. Goed verpakt en dit weekend ga ik hem aansluiten.

b*******@p******** 10-07-2024

Bij aankoop van een complete Sonos geluidsinstallatie voor mijn nieuwe woning, heb ik goed advies ontvangen en is alles keurig op tijd geleverd

b*********@y******** 10-07-2024

de bestelling werd zeer goed behandeld, ik kreeg de tv zelfs 2 dagen eerder geleverd dan er vermeld weg, dit in overleg met zeer vriendelijk personeel. ik kon zelf de levertijd ook nog kiezen, er is makkelijk telefonisch contact te krijgen met expert voor als je nog vragen hebt.

l*****@o*********** 10-07-2024

Hele goede ervaring met Expert. Ouderwetse persoonlijke service en kundig advies.