Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bonte 10-07-2024

B bezoek aan winkel is prettig, ruime keuze , prettig geholpen , medewerkers hebben ' verstand van zaken'

Bezorging op afgesproken tijd. Installeren + uitleg over artikelen zijn prima.

Westerduin 10-07-2024

Goede bezorging en nemen oude apparaat mee. Veel keuze in allerlei prijsklasse. Fijn dat er nog zo'n zaak bestaat.

Massar 10-07-2024

Aanschaf en service zeer goed bevallen bij Expert.

Vriendelijk personeel.

Weten waar ze over praten.

Dorenbos 10-07-2024

Uitstekend geholpen nadat ik mij op de website al georiënteerd had. Snelle levering en goede service.

Wasmachine werd aangesloten en kreeg instructie over de werking. Top.

Janssen 10-07-2024

al veertig jaar goede ervaring met expert. laatste levering niet goed verlopen, niet op de afgesproken dag. had zelf contact moeten zoeken.

Visser 10-07-2024

Vriendelijk kundig personeel, komen afspraken na, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Taat 10-07-2024

Zij geven altijd goede service en dat krijg je zeker niet bij grote mensen bedrijven. Dat is de reden dat ik veel liever bij de lokale expert winkel koop.

m*********@h********** 10-07-2024

Koop al jaren bij Expert. Goede service, prima prijs en vriendelijk kundig personeel.

Van El 10-07-2024

Wij hadden al uitstekende ervaring met Expert. Koel-inbouwcombinatie in keuken destijds was ook perfect !!

Flint 10-07-2024

Ons werd een niet al te dure Miele machine aangeraden. Wij hadden ook een Miele en dachten dat deze erg duur zou zijn Nu zijn we voor ca €1000 klaar

Schut 10-07-2024

Al jaren zijn wij een tevreden klant, mede door de prima service en eerlijke adviezen.

Poot 10-07-2024

Goede eerlijke adviezen vriendelijk en kundig personeel

Monteren ook zeer keurig en correct

Luider 10-07-2024

Het was de eerste keer dat ik bij jullie in de winkel ben geweest en dat is goed bevallen.

De afhandeling van de bezorging was ook zeer goed.

Als ik nog een keer iets anders moet hebben dan kom ik zeker terug bij jullie.

s**************@u********* 10-07-2024

Prima keten/organisatie ! Zowel met Heerenveen als Wolvega service correct en klantvriendelijk !

t*******@g******** 10-07-2024

Met mijn aankopen bij Expert ben ik helemaal in mijn nopjes. Ze geven goede adviezen en zijn heel erg klantvriendelijk. Helpen zelfs met producten die zwaar naar de auto te brengen. Helemaal TOP.

Topfer 10-07-2024

Ik kan iedereen zeggen ga na

Expert je word prima geholpen

En prachtige winkel en mooie artikelen geweldig

Mvg evelien Topfer

c**************@i********* 10-07-2024

Klein probleempje met het product maar door Expert Nuenen geweldig opgepakt!

Schellens - Van De Ven 10-07-2024

Prima en vooral deskundig advies, luisteren naar onze wensen en behoeftes. Tips mbt wanneer te bestellen om gebruik te kunnen maken van eventuele acties zijn gegeven. Kortom Expert Nuenen voor ons een blijver.

g****@q********** 10-07-2024

Goed advies en goedeservice bij aankoop. Hebben ook veel kennis over het te kopen lroduct

i***********@g******** 10-07-2024

Ja van horen en zeggen.

En exper is hulpvaardig en eerlijk over zijn producten wat b kwaliteit is of a

c**************@h********** 10-07-2024

Ik ben blij met de snelle levering en geleverd product. Tot nu toe zijn al mijn bestellingen naar tevredenheid geleverd.

Ten Bosch 10-07-2024

Zie eerdere opmerking. Zowel in de winkel als tijdens de plaatsing van de apparatuur (wasmachine +

droger) gewoon goed, deskundig en zeer relaxed geholpen. Het was een eerste kennismaking met

expert Lekkerkerk. En het is prima bevallen.

r*************@g******** 10-07-2024

Ruim assortiment, duidelijke productspecificaties en nauwkeurige communicatie met de klant over de aankoop en de bezorging.

Van Benten 10-07-2024

Medewerkers van Expert Huizen staan je telefonisch goed en vriendelijk te woord.

k**************@g******** 10-07-2024

Goede service en installeren tegen goede prijs kwaliteit. Er werd zelfs nog schoongemaakt voor nieuwe apparaat geïnstalleerd werd!