Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

j******@h********** 10-07-2024

Expert in diemen is een aanrader vriendelijk en geduldig personeel , ze weten waar ze het over hebben

s********@y******** 10-07-2024

In de afgelopen 3 maanden hebben we een wasmachine en een printer aangeschaft; goed geadviseerd in de winkel, vriendelijk personeel.

a**********@l****** 10-07-2024

Mijn ervaring gewoon kopen bij expert in Deurne

Houden aan de spraak!!!

Goed product tv oeled 4K zoals senos compleet boxen set wel duur maar goed geluid als in de bioscoop is aanrader!!!!!

d*************@g******** 10-07-2024

Ik beveel Expert zeker aan. Al mijn Witgoed komt bij hen vandaan en nu na 16 Jr moeten sommigen worden vervangen. Dus de levensduur is zeker duurzaam.

g****@h********** 10-07-2024

Over de winkel niets dan lof. De bestelling via de webshop is nog voor verbetering vatbaar. Zo is een verkeerde winkel opgegeven en was er geen factuur bij de bestelling.

De Boer 10-07-2024

Een goede winkel met uitstekend assortiment. De IPad die ik graag wilde hebben hadden ze even niet op voorraad, maar de volgende dag kon ik deze ophalen. Uitstekende service!

Haan 10-07-2024

Ze helpen je netjes . En als het er niet is bestellen ze het na voor je .

Top .

b***********@g******** 10-07-2024

Expert heeft veel keuze, normale prijzen en vriendelijk personeel. Duidelijke leveringsafspraken.

Kortom top.

w*******@i********* 10-07-2024

Wij zijn al vele jaren klant bij de firma Bushof en altijd naar volle tevredenheid. Wij kiezen in de eerst plaats voor goede service en daarna voor assortiment en prijs. In alle drie de criteria scoort de firma Bushof te Amsterdam heel goed.

Van Doesburg 10-07-2024

Als ze een vrieskast komen brengen nemen de doos met piepschuim en troep niet meer mee en ook niet op de plek zetten dat is een min punt zeker

De Vries 10-07-2024

Goed en prettig geholpen. Ook nog gewezen op dingen waar ik zelf niet aan had gedacht. Precies de reden dat ik liever naar een winkel ga.

d***@v************* 10-07-2024

Als je met vragen over een product wat je aan wil schaffen krijg je een goed advies.

Janssen 10-07-2024

Expert Nederweert is een winkel waar je altijd naar tevredenheid geholpen wordt. Ook service en reparatie zijn perfect. Heel fijne zaak of je nu een tv, pc of wasmachine koopt. Zeker niet de goedkoopste maar voor ons wel de beste.

Van Wijk 10-07-2024

Bij expert krijg je goed advies en nemen ze de tijd nog voor je. Een zeer goede service en bezorging.

Schut 10-07-2024

Er is tijd genomen door de verkoper en hij had alle info voor ons die we wilden weten, er was geen vraag vraag van ons waar hij geen antwoord op had

h*************@m********* 10-07-2024

Nette prijzen, ruime sortering en zeer correcte en service gerichte levering en plaatsing met goede uitleg. Harde werkers, in 25 minuten, oude wa vanaf 2e verdieping eruit en nieuwe ook weer naar 2e etage, beugels eruit, aangekoppeld en uitleg.

Admiraal 10-07-2024

Medewerkers nemen rustig en uitgebreid de tijd om (vrijblijvend) te informeren, uit te leggen en/of te ondersteunen, van oriëntatie/aankoop in vestiging Castricum tot aan installatie van de uiteindelijke aankoop in huis. In deze tijden, zeker voor ouderen en digibeten een vertrouwd en veilig adres!

h******@g******** 10-07-2024

Jammer dat mis ging met artikel wat niet op voorraad was. Verder netjes afgehandeld

Venema 10-07-2024

Bestelling in de winkel, geholpen door deskundige medewerkers, steunen van de locale middenstand heeft mijn voorkeur boven internet bestellingen.

Expert is mijn locale leverancier voor alle witgoed en electronica. Als er een probleem is kan ik vragen en krijg service en deskundig advies. Lokale winkel is fijner dan internet bestellingen`!

Buter 10-07-2024

Antwoord op de vorige vraag kan pas gegeven worden na langdurig gebruik niet als het nieuw is

Wessels 10-07-2024

Op moment van schrijven moet het nog bezorgd worden.

Maar heb daar alle vertrouwen in.

Expert Zuidhorn, beschaamde ons nog nooit.

Een prima winkel en medewerker(s).

Keulstra 10-07-2024

Levering was wat later. Het installeren ging ook niet goed. Maar de volgende dag werd alles weer naar wens geïnstalleerd.

s******@z******* 10-07-2024

Enthousiast over het team in Ter Apel, niet over het team in centrum Emmen, waar de verkoper nauwelijks interesse toonde in mijn wensen. Dus op naar Ter Apel, waar er rustig geluisterd werd, waar we zelfs koffie kregen en waar we dus oa een inductiekookplaat hebben besteld na uitvoerige informatie te hebben verkregen en welke inmiddels is afgeleverd. Nooit meer naar expert in Emmen. De hoge cijfers zijn dus voor de Expert in Ter Apel.

Huizing 10-07-2024

Omdat expert Telkamp altijd uitstekende service geeft komen we hier altijd terug voor eventuele aankopen

Emmerink 10-07-2024

Vriendelijke bediening en uitleg.

Indien nodig wordt het thuis gebracht en indien op verzoek geïnstalleerd.