Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

h**********@l****** 10-07-2024

Bestelling midden op straat uitgepakt. Bleek fout in de fabriek te zijn?? Het is misgegaan bij omwisseling apparaat. Toen vielen er onderdelen af van de wasmachine. Daarna wachten op een nieuw apparaat door middel van telefonische bestelling want het was niet korrekt afgehandeld. De klant is koning maar op een agressieve houding van de verkoop koop ik hier na de 2e keer in 1 jaar tijd NOOIT weer bij zo'n bedrijf!

k**********@g******** 10-07-2024

De wasmachine begaf het een paar dagen voordat we op vakantie gingen. Expert in mijn eigen woonplaats had de gewenste machine niet in voorraad. De dichtstbijzijnde Expert gebeld, die het apparaat in voorraad had. Het was erg druk met bestellingen. Toch gezorgd dat het apparaat op tijd voor de vakantie bezorgd en aangesloten werd. Alles keurig geïnstalleerd en zonder schade twee lastige trappen op gedragen en de oude wasmachine meegenomen.

Bakker 10-07-2024

wij zijn zeer tevreden en dat ventileren we ook naar mensen die we ontmoeten.

Boersma 10-07-2024

Zeer goed advies gehad, en super service bij aflevering. Hier wordt nog echt mee gedacht

m********@o*************** 10-07-2024

Op tijd geleverd, goed en snel gemonteerd en oude toestel (vaatwasser) meegenomen.

Zou het zo weer doen.

Poelstra 10-07-2024

De aflevering werd met een week verlengt omdat de droger niet op tijd werd geleverd aan Expert.

Expert Surhuisterveen is een goede winkel, behulpzaam en met aandacht voor de klant.

l*********@z******* 10-07-2024

deskundig advies, goede kwaliteit, iets duurder dan online, maar je kan er altijd terecht met vragen en de service is prima

persoonlijk vind ik dit heel waardevol

Dorland 10-07-2024

Expert proffesioneel, goede service, personeel wat weet wat het verkoopt en krijg eerlijk advies. Ondernemers met winkel en klant ervaring en webshop. Deze moeten blijven bestaan en daarom moeten we naar dit soort winkels blijven gaan. Expert Huizen.

a*******@z******* 10-07-2024

Goed geholpen en mijn vragen netjes beantwoord. Ik vind het fijn om het product te zien daarom ga ik naar de winkel.

Van Aggelen 10-07-2024

Nette winkel met deskundig personeel die met je meedenken en ou voorzien van deskundig advies.

h*********@g******** 10-07-2024

Expert levert een prima service voor een goede prijs. De winkel zit in de buurt van onze woonplaats wat ook belangrijk voor ons is.

r*********@g******** 10-07-2024

Ik zal altijd expert aanraden. Doe er al jaren zaken mee en altijd tot te vredenheid

c******@g******** 10-07-2024

Wasmachine online besteld snelle levering. Bezorging en het plaatsen op zolder verliep netjes. Kreeg goede uitleg over het gebruik. Telefonisch Contact over de levering was goed. Ik ben zeer tevreden

Wijnen 10-07-2024

Wij hebben geen ingewikkelde printer nodig voor gewoon gebruik en die werd ons ook niet aangesmeerd

Goed geluisterd en toen verteld wat voor ons goed was

Thiel 10-07-2024

Ik ben zeer deskundig geadviseerd nadat ik mijn wensen kenbaar had gemaakt. De verkoper nam ruim voldoende tijd om alles uit te leggen en mijn wensen te aanhoren. Het bezorgen en plaatsen door Expert Zevenaar was ook perfect geregeld.

Lichtenberg 10-07-2024

Duidelijk advies gehad.

Vriendelijk personeel.

Alles perfect aan gesloten.

Ik ben zeer tevreden.

Heijke 10-07-2024

Expert gaat heel ver in de support richting klanten. Dit is zeer positief en werkt in het voordeel van Expert om meer zaken bij hen aan te schaffen.

d*******@g******** 10-07-2024

Heb niet lang hoeven wachten op mijn bestelling en ben netjes telefonisch ingelicht over het hoe en wat.

a*********@h******** 10-07-2024

Product was niet in de winkel voorradig, werd snel besteld en na paar dagen wel in de winkel aanwezig en door mij afgehaald.

G.j. Baan 10-07-2024

Ik vind het een prettige winkel om naartoe te gaan, het heeft duidelijk onze voorkeur om in een stenen winkel te kopen. Misschien wel wat duurder, maar ik verwacht dan ook wel service mocht er iets mee zijn

i***@s************ 10-07-2024

Expert Wezep beveel ik zeer aan, betrouwbaar, goede adviezen, correct en eerlijk.

b*******@g******** 10-07-2024

Goed advies en duidelijke uitleg mbt productvergelijking hebben mij geholpen de keuze te maken voor de Samsung Jet 95.

Steenkamp 10-07-2024

Al met al prima tevreden, een fijne winkel in Soest, vlot en to-the-point bekwaam geholpen, bestelde spullen keurig op tijd geleverd.

Deursen 10-07-2024

Prima winkelpersoneel over de uitleg van het product en super goed technisch personeel wat betreft het installeren en aansluiten van de vaatwasser.

m*************@h********** 10-07-2024

Netjes en goed geholpen bij aanschaf en plaatsen van de nieuwe wasmachine.

Ik ga altijd naar Expert