Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

o**********@g******** 01-08-2024

Expert Dirksland heb ik gekozen vanwege de service die zij boden. Daar was niets teveel over gezegd. Vooraf werd gecontroleerd of de inbouw koelkast wel zou passen door nog even de zaken na te bellen en na te meten. De plaatsing verliep voorspoedig en door vriendelijke monteurs. Fijn dat er nog lokale bedrijven zijn met zo'n service.

m**************@o********** 01-08-2024

Voor ons was het een hele goeie ervaring om onze aankopen in deze winkel te doen. Deskundig advies en evengoed met alle tijd en ruimte om daar een besluit over te nemen. We zijn heel tevreden zowel met de aankoop als met de geboden service!

j***********@g******** 01-08-2024

Klantvriendelijkheid én kwaliteit leveren staan, m.i., hoop in top bij het personeel van Expert in Wezep.

Rosevelt 01-08-2024

Bij het kopen van een kleine televisie zijn we goed en adequaat geholpen. Deze TV werd dezelfde middag nog geleverd en geïnstalleerd, al met al een fijne ervaring van een winkel waar we al vaker met een goed gevoel iets gekocht hebben.

Zeker een aanrader.

j********@g******** 31-07-2024

Bij het leveren gaven de bezorgers aan dat ze de vaatwasmachine niet konden aansluiten. Dat heb ik uiteindelijk zelf gedaan. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice om de 30 euro die voor het installeren werd berekend terug te vragen en ik zit nog op een antwoord te wachten. Slechte service!

Zweers 31-07-2024

Expert een prima winkel doet niks onder voor de grotere ketens en lekker lokaal en een goede service waar de klant nog koning is

i***********@h****** 31-07-2024

Tja ik heb via internet besteld

En kreeg een e-mail dat ze contact met me opnamen over de levering. Na een week zelf moeten bellen wanneer ze kwamen. Dat vind ik jammer.

Hendriks 31-07-2024

koop en levering en aansluiten is perfect uitgevoerd, kan het alleen maar aanbevelen

l********@s******** 31-07-2024

Altijd goed! Er wordt met je mee gedacht welk product je het best kunt kopen

Van den Hoorn 31-07-2024

Prima geholpen door de medewerker. Geen opdringerige verkoper maar een mee-denkende zodat we zelf onze keuze maken. Vriendelijk personeel, komen graag terug als we weer iets nodig hebben.

Schuitemaker 31-07-2024

Het is een hele goede winkel en alles is perfect,niets om aan te merken , tot nu toe, komen er voor verschillende apparaten,

Van Der Veen 31-07-2024

Een prima hulp bij het bepalen van het juiste apparaat. Deskundig en zeer prettig.

Hermans 31-07-2024

Goede service, kwaliteit heel goed, een winkel waar je blijft terug komen, als je direct wat nodig hebt.

Ga zo door 👍 😀

a************@g******** 31-07-2024

Na 2 jaar lekte ons koffiezetapparaat. Hij was niet intensief gebruikt. Konden in de winket een nieuwe uitzoeken zonder kosten .

Menkveld 31-07-2024

Woon je in Neede e/o? Ga naar expert Neede! Grote winkel met ruim assortiment, goede service en vriendelijke mensen.

f*********@g******** 31-07-2024

Service en afhandeling is goed

Hangt van je zelf af waT je besteld mijn keuze was afwachtend heb zelf voor gekozen

j***********@g******** 30-07-2024

Vanaf het bestellen tot en met de levering van de vaatwasser ben ik zeer tevreden over de service, kennis en kunde van de medewerkers van Expert. De vaatwasser is keurig geplaatst, aangesloten en getest volgens afspraak.

l********@l****** 30-07-2024

Levering volgens afspraak. Nieuwe inbouwmagnetron werd snel en vakkundig geplaatst. Oude apparaat en alle verpakkingsmateriaal werd meegenomen. Alles heel netjes verlopen.

j********@g******** 30-07-2024

Snelle levering en werd keurig in de keuken gezet, een fijn bedrijf met vriendelijk personeel

b**********@h********** 30-07-2024

De prijs is 30 euro lager dan bij Bol.com
Service correct.
Ik ga genieten van mijn combimagnetron!

a********************@l****** 30-07-2024

Goed en duidelijk gesprek..prima afwikkeling..aflevering juiste tijd en keurig alle verpakkingsmateriaal en oude koelkast meegenomen..

g**************@h********** 30-07-2024

Gewoon goed, duidelijk en niet opdringerige benadering. Net personeel met een goede kijk op zaken.

Haarsma 30-07-2024

Vanaf het moment dat ik de winkel in Assen betrad, werd ik snel en naar mijn idee deskundig geholpen en kwam het snel tot Keuzes

f************@z******* 30-07-2024

Laatst voor een betaalbare goede tv oriënteert en kwam bij Expert Landgraaf terecht. Vriendelijke verkoper en we kregen goed en kundig advies. De verkoper nam echt de tijd en de moeite om advies en uitleg te kunnen geven over de aan te schaffen TV. Top werkelijk een uitstekende service!.

Ook de rust als je binnenkomt, en niet al worden ontvangen met 80 decibel zoals div mega elektro zaken! Een verademing deze winkel en een tv wat het is geworden, dat ze daar nog jaren plezier aan kan beleven. Geweldige beeld kwaliteit, en prima geluid zonder soundbar. Dus, niets anders dan lof over de kwaliteit van het toestel en de gegeven service door de mensen van Expert Landgraaf.

*****

d**********@z******* 30-07-2024

Expert biedt een prettige sfeer om geadviseerd te worden met een goede prijsstelling.