Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Schoenmaker 10-07-2024

De bestelling en aflevering van wasmachine en droger zijn uitstekend verlopen

Van Zijp 10-07-2024

Ik heb het al eerder hiervoor aangegeven. Het gaat in feite om zaken, zoals service, aandacht voor de client op alle gebieden die een Expert winkel biedt, die in feite normaal zijn. Als dat anders zou zijn, dan zagen ze me nooit meer. Dus ergio conclusio, prima, ga vooral zo door.

r********@h********** 10-07-2024

Wou graag eerder weten Hoelaat mijn product werd geleverd niet op de dag zelf

Laurijsen 10-07-2024

Snel geholpen eerst advies via de WhatsApp daarna persoonlijk advies in de winkel

i***@v*********** 10-07-2024

Goede uitleg gekregen over de aanschaf van het Sonos boxje en de HP printer/scanner, was ook op voorraad

m*************@s******************** 10-07-2024

We zijn weer naar volle tevredenheid geholpen bij Expert in de keuze voor aanschaf van een nieuwe laptop.

Gerrits 10-07-2024

Een dikke TIEN voor EXPERT! Uitstekende info bij verkoop in de winkel, zo ook bij de levering. Vriendelijke medewerkers, zowel in de winkel als bij bezorgen. Geen schade bij levering en geen rommel achterlatend. Een zeer tevreden klant in Beuningen (Gld).

l********@g******** 10-07-2024

Expert is de beste! Je word goed geholpen en de service is perfect. Als er iets is, even melden en een medewerker komt eraan.

Hellinga 10-07-2024

waren op zoek naar een nieuwe mixer en eigenlijk ook een groenten snijder. Uiteindelijk, dankzij advies van de medewerker, een staafmixer gekocht die kan mixen en ook groente kan snijden.

Zijlstra 10-07-2024

Ze zoeken precies op wat je wil/nodig hebt. Zeer aardig personeel (ook de bezorgers)

Soppe 10-07-2024

Ik koop graag lokaal en loop minimaal 1x per maand bij Expert binnen. soms koop ik iets. af en toe ga ik met in gedachte wat ik wil kopen en kan dan bij Expert terecht.

s*************@z******* 10-07-2024

Ontzettend fijn om in een winkel te zijn waar mensen verstand hebben van wat ze verkopen. Waar ze een ruim assortiment hebben en waar je goed geadviseerd wordt!

Verschuren 10-07-2024

Bij een tweede bezoek aan Expert vestiging Dongen, definitieve keuze gemaakt en tot aanschaf overgegaan van een dab+ /internetradio. Werd hierbij snel, correct en vriendelijk geholpen door een van de verkopers. Verkoper gaf voldoende informatie over de mogelijkheden van het betreffende apparaat. Installatie verliep, zoals door verkoper aangegeven, snel en probleemloos. Zeer tevreden over de aanschaf.

a*******@h********** 10-07-2024

Zeer goed en super tevreden

Ook als er een bestelling via de

website Wordt geplaats .. volgende

Dag al direct gebelt door verkoper

Voor levering van mijn nieuwe

wasmachine.

Snelle levering en vriendelijke

Medewerkers .. helemaal top !

l***********@z******* 10-07-2024

Expert zorgt voor een heerlijke shop ervaring, het oude vertrouwde dorps gevoel, wat bijna nergens meer te vinden is.

Welting 10-07-2024

JBL charge 5. Mooi ding en herrie zat. Maakt snel contact met de telefoon. Geluidkwaliteit prima, mooie diepe bastonen.

Van Gastel 10-07-2024

Alles van aankoop tot aan de levering en het plaatsen, heel erg goed geregeld

w********@g******** 10-07-2024

Ik vind naar mijn idee teveel extra kosten zoals o.a. bezorgkosten en de kosten als ze met 2 mensen komen.

a*******@g******** 10-07-2024

Een prettige ervaring, goede professionele service en vriendelijke bezorgers

Siertsema 10-07-2024

Gewoon naar een speciaal zaak zoals expert Ebbingestraat en niet naar een massa winkel

l******************@g******** 10-07-2024

Ben heel blij met mijn aankoop bij expert . Keurig geholpen en netjes geïnstalleerd en uit gelegen. Super

Lambeck 10-07-2024

Expert Beilen, is een betrouwbaar, deskundig en de zeer klantvriendelijk bedrijf met ruime sortering!

w************@h********* 10-07-2024

Fijne medewerkers met veel kennis in de winkel en bij het plaatsen van de apparatuur

g***********@a********* 10-07-2024

Prima bedrijf om je elektrische app te kopen. Helpen met het maken van je keuze door goede adviezen te geven!

p*******@m***** 10-07-2024

Deskundige, geduldige en vriendelijke monteur, neemt de tijd om alles goed te plaatsen en te laten werken

Ben heel tevreden over mijn aankoop