Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Schreurs 10-07-2024

Uitstekend geadviseerd en zeer goed geholpen. Kwaliteit zeer goed, zowel van de mensen, die aan huis zijn geweest, als aan de geleverde producten.

d*****@v****************** 10-07-2024

Bij Expert Wieringerwerf nemen ze de tijd om je zo goed mogelijk te adviseren. Ze houden rekening met je wensen. Het personeel is altijd vriendelijk.

Muller 10-07-2024

Snelle service. Vakkundig personeel welke meedenken met de klant. Maatwerk advies waardoor een bezoek aan de winkel absolute meerwaarde heeft ten opzichte van webshopwinkelen.

r************@g******** 10-07-2024

De voorlichting kon betr. We hadden ook geen mailtje gehad ,dat het gas fornuis geleverd werd. Dus ik zelf was niet thuis.

Janssen 10-07-2024

Er werd actief meegedacht aan een spoedige oplossing voor mijn kapotte koelvriescombinatie. Er moest een nieuwe komen, deze is gratis ingemeten en vlot bezorgd en vakkundig ingebouwd. Weer topservice zoals altijd!

Meulen 10-07-2024

Snel en altijd vriendelijk geholpen, bij problemen is de service helemaal goed,

Visser 10-07-2024

Eerlijk advies en ruimte voor vragen met een duidelijke instelling en vertrouwen. Ruimte voor vragen met eerlijk advies

Fikkert 10-07-2024

Ik heb een eenvoudige stofzuiger gekocht. Prima apparaat. Ik werd deskundig en vriendelijk geholpen. Het apparaat was 1 keer uit de verpakking geweest, maar ter compensatie kreeg ik een pak zakken. Het apparaat was in nieuw staat.

Kriegenberg 10-07-2024

De service eenmaal thuis van het gekochte product was prima, alhoewel ik dit wel iets te duur vond.

b**************@g******** 10-07-2024

Goeie service en heel prettig geholpen vakkundig en vriendelijke medewerkers,

v*************@g******** 10-07-2024

Bij expert goede service en kwaliteit

Van al mijn aankopen heb ik zeker geen spijt

Ik raad u aan ,om zeker eens binnen te gaan

Dan weet ik zeker dat u van de service en klantvriendelijkheid versteld zal staan

r*********@h********** 10-07-2024

Goede service en advies gekregen. Montage en instellen tv zorgvuldig gedaan door de monteurs.

Rooijakkers 10-07-2024

Wij vinden het fijn om deskundige uitleg te krijgen. Daarom kopen wij niet online maar gaan naar de Epert winkel in Asten.

Sintenie 10-07-2024

Fysieke, waar je goed geholpen word met goede spullen en een eerlijke prijs.

d***************@g******** 10-07-2024

Voor het kopen van wasmachines, kom ik altijd bij Expert uit. Het assortiment, prijs en de service die ze bieden zorgt ervoor dat ik altijd bij Expert uitkom. De bezorgers zijn van een prima kaliber; communicatief, professioneel en vriendelijk

b********@h********** 10-07-2024

Ik heb nooit bevestiging gehad dat op de door mij gekozen datum geleverd zou worden. Ook niet een tijdsvak of iets dergelijks.

Brandsma 10-07-2024

Zeer vriendelijke mensen met kennis van wat ze verkopen

Wij zijn zeer tevreden met Expert Joure

r***********@o********** 10-07-2024

Kookplaat incl. het installeren gekocht. Met de kookplaat is niets mis. Functioneert naar behoren. De bezorger die hem kwam installeren had echter weinig verstand van zaken. Leek wel of dit zijn eerste kookplaat was die hij kwam installeren. We hadden het beter zelf kunnen doen. Zonde van het geld.

Roelofsen 10-07-2024

Wij zijn prettig en deskundig geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe wasmachine en -droger.

Magielse 10-07-2024

Vriendelijk geholpen. Luisterend naar mijn wensen en ervaringen met huidige "oude" stofzuiger. Kado gehad.

Werd zelfs aangeboden om deze na te kijken omdat stofzuiger nog niet zo heel oud is en nog in assortiment zit.

Goed advies nav vragen. Vandaag 1ste x keer gebruikt. Merk al meteen dat deze wel GOED zuigt.

m****************@h********** 10-07-2024

Ik heb na ruim 10 jaar mijn traditionele stofzuiger ingewisseld voor deze steelstofzuiger.

Ik vond het nog te vroeg om op zoek te gaan naar een combi apparaat dat dweilt en stofzuigt, maar ik ben tevreden met deze keuze!

Het is positief wennen ten opzichte van de oude stofzuiger, maakt veel minder herrie, erg wendbaar. Geen gedoe meer met een stekker, daardoor is het wel even wennen dat je 'in stukken' moet stofzuigen, omdat de accu moet opladen. Maar goed: daar valt prima omheen te werken, alles wordt netjes schoon (we hebben huisdieren en kinderen) en de stofzuiger is makkelijk te legen. Als je dat vervelend vind, kun je overwegen om een extra accu te bestellen, dan is dit probleem opgelost.

m*********@h********** 10-07-2024

Ik had de diepvriezer bestelt en werd gebeld dat hij zelfs een dag eerder dan aangegeven, geleverd kon worden! Was daar heel blij mee. Hij werd de volgende dag keurig in huis afgeleverd.

i*****@o********** 10-07-2024

Communicatie over bestelling is matig

Omdat niet alles in de winkel verkrijgbaar is, is dit wel vervelend.

m*************@g******** 10-07-2024

1 mei wasmachine besteld. De verwachting was dat hij 5 mei geleverd zou worden. 6 mei zelf contact opgenomen. Afgesproken dat hij 10 mei geleverd zou worden. 10 mei de hele dag gewacht, voor sluitingstijd contact opgenomen. Vergeten om mij op de planning te zetten. 14 mei word de machine geleverd met een kapot schroefdraad voor de pootjes. 1 poot kon er dus niet in, geen mogelijkheid de machine waterpas te zetten. Hiervoor contact opgenomen, ik werd van het kastje naar de muur gestuurd. UITEINDELIJK gelijk gekregen en ik zou een nieuwe machine krijgen, wel word hij pas 15 juni geleverd. Ik kan de centrifigue niet gebruiken omdat de machine uiteraard 1 pootje mist. Heel irritant om zo te moeten wassen. En nog irritanter dat het allemaal zo lang moet duren!

t*********@g******** 10-07-2024

Weinig kennis van functies op de tv

Wel vriendelijk geholpen, bij thuiskomst online 100 euro goedkoper elders en lange levertijd