Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Van Dijk 10-07-2024

Koelkast liebherr gekocht in de winkel, goed advies gehad, en keurig geplaatst. Wij zijn tevreden.

Feijen 10-07-2024

Persoonlijk advies en v.w.b. prijsstelling niet duurder dan de grote jongens als Mediamarkt e.d.

Schelhaas 10-07-2024

Prettig geholpen door deskundige medewerker. Betrouwbaar en afspraken werden goed nagekomen. Zelfs een telefoontje voor nog even overleg. Ik voel me er prettig bij!

Van Meeteren 10-07-2024

Je wordt goed geïnformeerd over de producten en de voortgang van de levering. Bezorgers zijn vriendelijk, behulpzaam en leggen het gebruik van het gekochte apparaat goed uit. Verpakkingen etc worden opgeruimd en meegenomen. Betreft filiaal Vlaardingen.

w*************@i********* 10-07-2024

Was binnen 2 dagen geleverd echt top enigste jammere dat je blind naar boven word gestuurd om wat uit te zoeken

De Wee 10-07-2024

Prima geholpen in de winkel. Perfecte bezorging en plaatsing door deskundige medewerkers.

Al met al: PRIMA.

t********@g******** 10-07-2024

Heb een mobieltje gekocht, maar was te ingewikkeld. Teruggebracht maar krijg maar een gedeelte

vergoed, omdat het uit de verpakking was gehaald. Teleurstellende service en ik koop niets meer bij expert.

t**************@h********** 10-07-2024

Slechte bezorging van expert drunen geen contact opgenomen en zelf naar een andere vestiging geweest om verhaal te halen toen heeft het nog 5 werkdagen geduurt voor er plotseling een bezorger opdook

d*********@k********* 10-07-2024

Zeer goed geholpen in de winkel en ook door de collega’s van de bezorgdienst alles goed geïnstalleerd.

r***********@h********** 10-07-2024

Expert in Leersum is een fijne winkel waar je goede voorlichting krijgt van een vriendelijke verkoper. Kom hier graag terug voor andere artikelen.

Schipper 10-07-2024

Al onze apparaten komen van Expert. Fantastische service en deskundig advies

b**********@g******** 10-07-2024

zeer vriendelijk, behulpzaam, luisterend oor en meedenkend. Echt een gevoel dat er naar mijn wensen wordt geluisterd in de situatie waarin ik me bevind. En ook de mogelijkheid/ruimte om dingen te wijzen en/of over na te denken

Witteveen 10-07-2024

Mooie prijs -> 25% korting op een dure SMEG koel/vriescombi. Het is fijner om in een winkel (om de hoek) fysiek te kunnen kijken en voelen wat je kopt, dan via het internet wanneer het om een grote aankoop gaat.

w****@w**************** 10-07-2024

Mijn ervaring bij zowel Expert Surhuisterveen als Expert Lemmer zijn uitstekend. Men is vriendelijk, behulpzaam en denkt mee.

j******@o********** 10-07-2024

Product niet aanwezig in de winkel. Samen gekeken op de website. Goede uitleg mogelijkheden en advies. Product is besteld, kon ik ophalen in de winkel. Voor eventueel gebruik maken van de garantie kan ik met het product terug gaan naar de winkel. Top.

y**********@h********** 10-07-2024

Ontzettend fijn (en eerlijk!) geholpen in de winkel bij de aankoop van onze nieuwe televisie.

f*********@u********* 10-07-2024

Ik kon snel de producten vinden die ik zocht. De medewerker van Expert heeft mij daarbij goed geholpen.

d***************@z******* 10-07-2024

Bij Expert nemen ze de tijd voor mij. Ik krijg deskundig advies en men denkt met mij mee. Top!

g*****@k*********** 10-07-2024

Expert Castricum is een fijne en mooie zaak. Deskundig personeel en goede service.

d******@g******** 10-07-2024

Gebeld dat onze vaatwasser kapot was, komt direct iemand om in te meten en geeft advies en snel daarna opties ontvangen met afspraak om het te installeren. Echt goede service

v*********@h********* 10-07-2024

Uitstekende service, zoals dat tegenwoordig nog wel eens ver te zoeken is in onze maatschappij. Dé reden om voor een winkel als deze te kiezen!

j*******@o********** 10-07-2024

Ik zag koel-vriescombinatie staan van Bosh en zag er goed uit.

goede prijs/kwaliteit en Bosh is een goed merk.

De deur is veranderd ivm openen, hier moet je wel een bedrag voor betalen en ook voor bezorgen en op zijn plaats zetten. Ik vind persoonlijk dat hier 1x een bedrag voor moet worden gerekend en niet 2x bedrag.

dit alleen viel mij tegen.

Wijnen 10-07-2024

Door een update van Sonos doet het product vandaag nog niet wat er van verwacht wordt

Sluyk 10-07-2024

Jammer dat bij gelverde artikelen er nog niet bij waren!

De installatie van de inductie plaat verliep prima, daarvoor dank!

Landmeter 10-07-2024

Fijne service in de winkel, inmeet service vootaf is ook aan te raden. De monteur was ook kundig en erg vriendelijk tijdens het inmeten en het plaatsen van onze nieuwe vaatwasser.