Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Meekes 10-07-2024

Ik ben blij met de degelijke liebherr koelvriescombinatie. Groot vriesgedeelte met 4 laden, lopen ook goed.

d*********@g******** 10-07-2024

Snel op de site het gewenste apparaat te vinden. Snel leverbaar bij een filiaal in de buurt.

s*************@k********* 10-07-2024

Goed advies gekregen en tevreden met de aangeschafte producten! Ik vind het fijn om in de winkel, en niet online te kopen om bovenstaande reden

v***********@u********* 10-07-2024

Vooral klantvriendelijk en deskundig advies. Helmond heeft er een mooie winkel bij

c************@h********** 10-07-2024

Prima ervaring voor t bepalen van keuze tot koop van een koel/ vries combinatie

Van Luin 10-07-2024

Goede snelle levering alleen de promotie actie voor de gratis koekenpannenset verloopt zeer moeizaam. Online aanmelden lukte niet en whirlpool is telefonisch niet bereikbaar. Email gezonden, beantwoording binnen 1 week. We kunnen nu 1 week geen koekenpan gebruiken. Het is ook aan Expert om de promotie van fabrikanten vlotter te laten lopen.

Ringeling 10-07-2024

Expert in Laren geeft een vriendelijker klantvriendelijk service. De bezorgers hebben het apparaat keurig afgeleverd, aangesloten en uitgelegd hoe het werkt.

Mijn volgende witgoed apparaat wordt bij deze winkel aangeschaft!

Van Lierop 10-07-2024

Product en service goed.

Wel erg lang moeten wachten

voordat mijn inbouwkoelkast geplaatst werd.

p****************@g******** 10-07-2024

Goede service en een goed product.

De leverdatum die genoemd werd op de site en op de bevestiginsmail werd echter niet gehaald, wat volgens de verkoper heel normaal was.

Mateijsen 10-07-2024

ik vind het belangrijk dat de verkoper luisterd.

en mij goede raad kan geven.

als ik iets niet helemaal begrijp dat hij het mij uitlegt.

p*******@l****** 10-07-2024

Hele goeie ervaring, zeer vriendelijke en aardige mannen die de wasmachine kwamen plaatsen, echt top

De Zwaan 10-07-2024

Bestelling werd op de plek gezet aangesloten, en laten draaien ging goed uitgelegd hoe hij werkte,

dus daar betaal je 28 euro voor maar dan staat hij goed en is ook goed

m**************@h********** 10-07-2024

Mijn ervaring met expert zijn alleen maar goed . Helpen met nadenken en goede service

Steenbergen 10-07-2024

Was gauw klaar met mijn aankoop van de nieuwe vaatwasser mede door advies van de medewerker

Van de Bij 10-07-2024

Expert medewerkers in Woerden zijn deskundig en behulpzaam en denken mee met de aanschaf van product. Ook bij problemen oplossend gericht.

h****@b********** 10-07-2024

Zeer prettige winkel met kundig personeel die echt de tijd voor je nemen en je met raad en daad bijstaan. Ook de bezorging is prima. Keurig op tijd en alles volgens afspraak.

h*********@o********** 10-07-2024

Aanbod en levensduur van tv's is beperkt, prijs te hoog, maar voor het overige verdient Expert alle lof. Goed in ongeveer alles wat voor een klant belangrijk is. Klant is koning, het bestaat dus toch nog.

s*********@h********** 10-07-2024

Veel bedrijven kunnen van deze manier van verkopen, aandachtig luisterenen afspraken na komen nog veel leren om je te onderscheiden,daarom ben ik blij dat ik opnieuw bij dit bedrijf mijn aankoop heb gedaan.

j*********@h****** 10-07-2024

Grote keuze in verschillende prijsklassen bij de aankoop van mijn strijkijzer

Gelens 10-07-2024

wij zijn in de winkel (Berkel en Rodenrijs) zeer vriendelijk ontvangen en goed geinformeerd .

Intussen de vaatwasser gebruikt. Weinig geluid en de vaat goed schoon.

Spuijbroek 10-07-2024

de e reader gekocht en thuis al voor bereid en bij expert goede voorlichting ontvangen.

Puylaert 10-07-2024

Mijn diepvries was kapot en behalve de vlotte komst van de monteur werd mij zelfs een vervangend diepvrieskistje, zolang ik nog geen nieuwe vriezer in huis had, beschikbaar gesteld.

Dat heb ik zeer gewaardeerd, want zo kon het eten behouden blijven.

Groothuis 10-07-2024

Kwam toevallig langs heb op rermijn wat apparaten nodig werdt leuk onrvangen meteen een koeler besteld en een week later een vriezer

Verder wat vragen gesteld over een tv wasmachine en droger werd allemaal zeer goed uitgelegd

Ga deze ook zeker bij expert bestellen

a********@g******** 10-07-2024

Niets anders dan zeer tevreden.

Indien noodzakelijk rijdt ik weer naar Expert.

r***********@g******** 10-07-2024

Bij Expert werkt heel vriendelijk personeel. Ik heb totaal 4x gebeld, alleen 1 man was wat ongeduldig, omdat ik niet meteen alles begreep. Ik belde toen omdat mijn wasmachine voor de 2e x niet geleverd kon worden. Hij wou mij een ander alternatief aanbieden, en ik moest 2 modellen op de site bekijken en terug bellen welke ik eventueel zou willen. Ik wilde die geen van beiden, en toen ik hem terug belde was mijn, bestelde wasmachine ineens geleverd in het magazijn. En toen had ik hem gelukkig 2 dagen later.