Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5105 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

m******************@g******** 10-07-2024

Prima winkel om naar toe te gaan, hebben vaak dingen op voorraad wat heel prettig is, en ze zijn heel vriendelijk

m*************@h********** 10-07-2024

Ik zou ze het niet laten installeren. Kennis is beneden niveau als ik het zelf met mijn beperkte kennis wel snap. Voor 100 euro voor installatie mag toch wel meer verwachten dan wat er geleverd is.

Westendorp 10-07-2024

Kom al jaren bij de expert in Beuningen fijne zaak betrouwbaar personeel.

Of je nu 1x in de winkel op een dag komt of 6x ze blijven altijd behulpzaam.

m*************@i********* 10-07-2024

Heel goede service en plaatsing. Aardige en netwerkende installateur. meedenkend in hoe het te plaatsen.

Ogg 10-07-2024

Meest slechte winkelervaring sinds jaren, slechte communicatie, afspraken worden niet nagekomen, levering is een ramp

Berendsen 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden over de adviezen bij het kopen en de service bij de levering; top!

Zweres 10-07-2024

Ik koop alle producten bij Expert zoals een magnetron op 27 juni 2024. Ik heb in deze enquete al aangegeven wat de voordelen zijn om bij u te kopen.

Spann 10-07-2024

bij Expert Hillegom kochten wij 2 weken geleden een nieuwe Liebherr ijskast en twee weken later, geheel

conform afspraak werd hij netjes bij ons afgeleverd en geplaatst door kundige monteurs, zeer tot onze

tevredenheid. de oude ijskast werd zelfs meegenomen, top!

Zondervan 10-07-2024

Wordt normaal altijd heel correct en vriendelijk geholpen. Behalve deze keer

Koolman 10-07-2024

Bedenk thuis wat je nodig hebt en graag wilt, ga naar de expert winkel en overleg om tot de juiste beslissing te komen.

Leerling 10-07-2024

Een mooie koelvriescombinatie gekocht. Goed advies en prima service. Dit dioe ik liever in een fysieke winkel. Ik gun ze de order, zeker als de prijs met online shops niet verschilt

Kirkels 10-07-2024

Expert is een goede winkel. Ik kom er al vele jaren.

Zij kunnen goede producten leveren. Het personeel

Is deskundig en brengen dat goed over.

a*****************@h********** 10-07-2024

Machine met schade aan gekomen.

Na 3 weken nog geen nieuwe of echte oplossing.

w**************@g******** 10-07-2024

Goede printer, mooie kleurtinten maar de inkt is wel snel op, zeker vergeleken met de oude printer. En ik print niets meer dan eerder.

Sloothaak 10-07-2024

Goede winkel eerlijke verkopers en winkel is makkelijk te vinden en ook toegankelijk voor mensen met een beperking

Van de Brug Renes 10-07-2024

Mijn ervaring is goed. Ben altijd keurig geholpen en de service is ook prima

Van Luit. 10-07-2024

Het is een winkel waar je altijd deskundig en vriendelijk geholpen wordt. En waar ze kwaliteit producten hebben voor een eerlijke prijs.

Swinkels 10-07-2024

Excellente service van Stijn van Erp; deskundig, betrokken, meedenkend, enthousiast en goede service!

c***********@g******** 10-07-2024

Niet alles staat meer in de winkel. We hebben het in de winkel met een medewerker online gekocht. Hij gaf prima uitleg over het product.

a************@g******** 10-07-2024

Ik heb gekozen voor expert omdat als er iets mis is hoef ik maar te bellen en er wordt wat voor me geregeld.

Het is fijn om echt mensen te spreken en geen machine

a*****************@h********** 10-07-2024

Zowel in de winkel als telefonisch, staan de medewerkers van Expert voor je klaar. Niet alleen werden al mijn vragen op een vriendelijk manier beantwoordt, maar kreeg ook nog extra uitleg en informatie

Welke heel goed was, want wist nog niet zeker welke product (tv) ik wilde

t**************@g******** 10-07-2024

Expert Beilen is al jaren een hele goede keuze. Deskudig advies en men neemt de tijd voor je.

Van der Knaap 10-07-2024

De installatie van het gekochte product was uitstekend en netjes.

Een ervaring die we in het verleden al meerdere keren hebben gehad met Expert

Gloudemans 10-07-2024

Op de bezorgdatum na (een week na de beloofde datum) ben ik zeer tevreden over Expert. Ze hebben goed geholpen bij het maken van een keuze en de kwaliteit was verder goed.

Schoonen 10-07-2024

Onze aankoop was een inbouwkoelkast. We kregen goed advies en kozen een energiezuinig kwaliteitsproduct. De inbouw werd perfect uitgevoerd. Vakmanschap.