Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Hagedoorn 25-07-2024

Kopen in de winkel is altijd nog beter als via een webshop.

Expert heeft het voordeel dat bestelling via hun website in de winkel kan worden afgehaald. Ook de service bij aanspraak op garantie of reparatie is makkelijker af te handelen dan via een webshop.

Daarom koop ik liever producten in een winkel, al is het soms iets duurder.

Van den Bosch 25-07-2024

Een goede ervaring, in de winkel veel uitleg, en wat wij niet wilden, zo’n standaard tussen wasmachine en droger omdat dit al geen kant op kon, gewoon geleverd en top

p******@m***** 25-07-2024

Expert een fijne winkel waar je nog als klant (super) goed wordt behandeld .

Recourt B.v. 25-07-2024

Een zeer deskundig advies en vlotte levering inclusief de installatie, zeker aan te bevelen

h**************@g******** 25-07-2024

Fijn geholpen door personeel die mij goed advies heeft gegeven bij het kopen van een tv.

Zegers 25-07-2024

een uitstekende winkel waar klantgerichtheid bijzonder hoog in het vaandel staat.

e*************@g******** 25-07-2024

Zeer klantvriendelijk

Komen afspraken na

Geen babbeltrucs maar duidelijke informatie over artikel

Snelle levering

i***@l************** 25-07-2024

Men levert een product met korting met schade voor minder terug dan betaald.

e***********@g******** 24-07-2024

Ik had een uitstekende ervaring met Expert Uithoorn, afspraken voor de bezorging van de wasmachine,

perfect nagekomen, top bezorgers.

e**************@h********** 24-07-2024

De magimix online besteld bij Expert, snelle levering en er zat een leuke aanbieding bij om goedkoop Nespresso cups te bestellen.

Leerentveld 24-07-2024

Komen al jaren bij expert en worden altijd prima geholpen. Ook de uitleg is prima echt prima service ik kan het aanbevelen

Govers 24-07-2024

We komen hier pas sinds kort en na een paar keer weten we zeker...we komen hier vaker terug.

Van der Burg 24-07-2024

het is wel directer als via online kopen en nu heb je tenminste een bedrijf er achter

Simons 24-07-2024

ben zeer tevreden over Expert Venray.

zijn de laatste jaren al meerdere malen daar geweest voor een aankoop.

en bij de volgende aankopen gaan we er weer heen deskundig en goed advies verkopers denken met je mee.

h*********@g******** 24-07-2024

De bestelling is prima verlopen, duidelijke website, ook het leveren en plaatsen van de bestelling verliepen zeer goed.

m*******@x******** 24-07-2024

Expert heeft hele goede service en vriendelijke bezorgers. En met het product wat ik heb gekocht ben ik heel tevreden

a***********@g******** 24-07-2024

Goede voorlichting en er wordt de tijd gegeven om zelf na te denken of je iets wel of niet koopt.

Rijs 24-07-2024

Nogmaals deskundig en zeer vriendelijk.

Bravo,voor iedereen aan te bevelen.

Schuurman 24-07-2024

In de Expert winkel te Hardenberg ben ik heel goed geholpen. Heel deskundig personeel gaven mij goed advies, wat heeft geleid tot de aanschaf van de strijkbout. Het was zeker niet de duurste die aan mij werd geadviseerd, maar wel een product waarmee ik waarschijnlijk het beste mee uit de voeten kan. Dat vind ik heel positief!

Mastebroek 24-07-2024

Expert levert goede producten tegen een goede prijs! Vakkundig en prettig personeel maken het plaatje compleet.

g*************@h********** 24-07-2024

Snelle en efficiënte levering! Duidelijke en vlotte communicatie! Heel blij met Expert!

d*********@h******** 24-07-2024

Mijn ervaring met aankopen bij Tromp Expert zijn zeer goed.

Wij komen hier al 40 jaar.

f**************@z******* 24-07-2024

Vriendelijke medewerkers voor het plaatsen van de apparatuur en de tijd nemen voor het uitleggen van de bediening van de installatie

Groeneveld 23-07-2024

Deze droger is heel erg fijn! Hij is veel stiller dan wat ik had en wat zo fijn is dat je minder hoeft schoon te maken.

Jansen 23-07-2024

Wij vinden dat er een goede naam voorhanden is en goede service zodat de rest vanzelf komt