Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Van der Knaap 10-07-2024

De installatie van het gekochte product was uitstekend en netjes.

Een ervaring die we in het verleden al meerdere keren hebben gehad met Expert

Gloudemans 10-07-2024

Op de bezorgdatum na (een week na de beloofde datum) ben ik zeer tevreden over Expert. Ze hebben goed geholpen bij het maken van een keuze en de kwaliteit was verder goed.

Schoonen 10-07-2024

Onze aankoop was een inbouwkoelkast. We kregen goed advies en kozen een energiezuinig kwaliteitsproduct. De inbouw werd perfect uitgevoerd. Vakmanschap.

Stroeve 10-07-2024

Vriendelijk, deskundig personeel.

Prijs/kwaliteit prima!

Hier kom je graag terug.

j********@g******** 10-07-2024

Je word er op een vriendelijke en prettige manier geholpen.Bovendien is personeel zeer deskundig en betrokken bij alle vragen die je hebt.

Van 't Ende 10-07-2024

Van binnen lopen in de winkel tot bezorging thuis is alles super goed verlopen.

Nuninga 10-07-2024

Onze ervaring is goed, van een ander weten we het niet wij zijn al 30 jaar klant.

1********@g******** 10-07-2024

Een fijne winkel met kundig personeel. Parkeren iets verder op langs de dorpstraat of op 3 minuten loopafstand van een collectief terrein.

w*******@g******** 10-07-2024

Met dank aan de inmeet service ben ik behoed voor de aankoop van een vaatwasser die niet zou passen, waarvan andere winkels zeiden "dat zou wel moeten lukken".

Van der Tol 10-07-2024

Nogmaals zeer vriendelijk en deskundig personeel.

Denken met je mee en nemen de tijd voor je.

j*********@h****** 10-07-2024

We zijn goed geholpen in de winkel en bij het bezorgen en installatie van het product.

Haanschoten 10-07-2024

Fijne zaak , betrouwbaar , personeel staat altijd klaar voor advies en aanvullende services

c***********@z******* 10-07-2024

Expert Drunen is een heel prettige winkel waar je goed geadviseerd en geholpen wordt

Janssen 10-07-2024

Vertrouwen in deskundigheid, service en advies maakt dat wij alleen maar bij Expert al ons elektrisch aparaatuur kopen.

Bengel Nuenen 10-07-2024

uitstekende prijs kwaliteit verhouding , altijd zeer vriendelijke en vakkundige service

Schiphorst 10-07-2024

Behulpzaam personeel, mooie winkel, om de hoek, prijzen zijn vergelijkbaar en wij kopen feitelijk alles in ons dorp. Muv auto’s.

t************@g******** 10-07-2024

Een prettige winkel met een groot assortiment en deskundig en eerlijk advies.

Visser 10-07-2024

Prima winkel, prima artikelen en deskundige, vriendelijke medewerkers;

Heb je een vraag; ze denken mee in een oplossing, top!

Koene 10-07-2024

Als je iets. Heb gekocht dat na een tijdje niet werkt zo als het moet zijn En op nieuw moet instellen kost dat veel geld

Veel instellingen zijn voor veel ouderen te moeilijk

r*****@v************************* 10-07-2024

In de winkel hadden wij een zeer vakkundige medewerker die van alle producten exacte de informatie wist en onze vragen kon beantwoorden. Dat is bijzonder goed bevallen. De levering was verder op tijd, goed en snel verzorgd en ook naar tevredenheid. Een uitstekende ervaring.

Den Otter 10-07-2024

Op zaterdag de tv gekocht en maandag al geplaatst. Het ophangen van de tv was wat ingewikkeld doordat er weinig ruimte voor de kabels waren maar dat werd goed opgelost door de Expert medewerker. Top !!!!

Bijmholt 09-07-2024

Wij zijn zeer te vreden over het meedenken,het goede advies en de hulpvaardigheid, zelfs onze aankoop is keurig in onze auto gezet.door de verkoper. Dat is voor ons een dikke 10 waard

v***************@g******** 09-07-2024

Fijne webshop en levering zoals aangegeven in de email door een winkel uit de buurt. Op de plek neergezet beneden waar de vaatwasser moest komen.

De Haan 09-07-2024

Het bestelde product is goed, echter afhandeling levering erg slecht bevallen.

Polhoud 09-07-2024

Monteur kreeg toestel niet ingeregeld dit is later gedaan door medewerker van itt.toestel werkt niet op nederland maar moest wordeningesteld op Denemarken.

Toestel in dronten gekocht na dit verhaal verteld te hebben werd ik weer doorverwezen kortom geen service en mijn volgende aankoop is zeker niet meer bij deze mensen.