Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5074 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

v**********@l****** 10-07-2024

Ging goed bij bestelling . Levering ging. Ze waren zelf een uur eerder gekomen

r*******@l****** 10-07-2024

Makkelijk te bestellen en er wordt goed overlegt met de klant of het bezorgen uit komt op de dag en datum.

m*********@h********** 10-07-2024

Op tijd bezorgd, oude vaatwasser verwijderd en nieuwe weer ingebouwd door twee hele bekwame en aardige monteurs. Top gedaan!

Laan 10-07-2024

De koel kast is op tijd bezorgd, heel prettig geholpen door de bezorgers. Ze hebben de koelkast keurig in de nis in de keuken geplaatst en waterpas gezet, alle papieren eruitgehaald en aangezet. Zelfs een paar flessen al teruggeplaatst. Heel prettig contact. Oude apparaat weer mee naar beneden.

Ik ben heel positief over deze bezorgers.

Hendriks 10-07-2024

Op de dag van de verhuizing komt EXPERT de TV plaatsen en instellen: geen dag zonder media/nieuws!

Klasse service van EXPERT Venray!!

j*********@h****** 10-07-2024

op de afgesproken tijd geleverd het goede product en goed aangesloten. prima

Van Der Ros 10-07-2024

Het advies van de verkoper was prima. De bezorger had zijn chagrijn thuis moeten laten.

Bouwmeester 10-07-2024

Vriendelijk ontvangen, snelle behandeling!

Goede voorlichting. Al jaren klant en nog steeds zeer tevreden!

p***********@z******* 10-07-2024

ik heb verder wel goede ervaringen met exert alleen niet

met de bezorgers ik had een

nieuwe tv gekocht en die kwamen

ze brengen maar hadden niet

echt heel veel tijd om alles uit te

leggen wel een beetje jammer en ook niet fijn dus dat kan beter !!!

maar voor de rest 👍👍👍

n******@q********** 10-07-2024

Kan Expert van harte aanbevelen vooral als het gaat om de aanschaf van elektronica Ruime keuze. Goede service. Vriendelijk

En deskundig personeel.

Snijders 10-07-2024

Enig minpuntje was dat verkoper aangaf liever een TV te verkopen dan een haardroger!

Niet erg handig

r*******@h********** 10-07-2024

Ik ben zeer tevreden met de wasmachine die ik bij Expert heb besteld en laten bezorgen. De planning en bezorging verliep vlekkeloos en de medewerkers en bezorgers van Expert waren heel hartelijk en praktisch.

Van Genne 10-07-2024

Oog voor de klant. Zeer behulpzaam. Goed advies passend bij de situatie van de klant.

f**********@h****** 10-07-2024

IN de winkel uitstekend geholpen en de monteur was ook heel erg klantvriendelijk en deskundig en meedenkend.

f*************@o********** 10-07-2024

Voor service moet je bij expert zijn. Heb zelf gewerkt bij een elektronica winkel maar expert is verre uit de beste in het service verlenen.

Boshoeve 10-07-2024

Inductie kookplaat met midden afzuiging gekocht in de winkel. Goede uitleg gehad en op tijd en netjes gemonteerd. Wij zijn tevreden

Verkade 10-07-2024

Persoonlijke service en meedenken over wat je nodig hebt, wat je wensen zijn, is echt heel fijn , daarom naar de fysieke winkel gegaan.

f*********@g******** 10-07-2024

Ik ben uitstekend geholpen,..ben zeer en zeer tevreden over de geleverde service….kom zeker terug bij expert 🙏

k**********@g******** 10-07-2024

Heel fijn geholpen, persoonlijk advies en ze nemen echt de tijd om service te bieden. Laten we samen ervoor zorgen dat dit soort lokale winkels in onze buurt blijven en blijven bestaan!

5*****@g******** 10-07-2024

Ga niet uit van de levering die in eerste instantie wordt aangegeven. De latere levering op zich was naar wens.

v*************@g******** 10-07-2024

Ik denk dat mijn problemen vooral lagen bij het bedrijf dat bezorgt en plaatst. Met EXpert zelf heb ik geen problemen gehad.

b**************@g******** 10-07-2024

zeer tevreden over het goede advies in de winkel en de keurige service van de levering en installatie.

Van den Duine 10-07-2024

Ik koop altijd mijn electronische artikelen bij expert.

Ze komen het brengen en sluiten het aan en regelen dat alles werkt voordat ze weg gaan.

j******@f************ 10-07-2024

De koelvrieskast werd geïnstalleerd, echter dit bleek voor beide veel te koud. Hebben we nadien op normale koel- resp vries temperatuur gezet

m********@i********* 10-07-2024

Je word zeker goed geholpen, dat soms de prijzen paar tientjes hoger liggen maakt niet uit, daar betaal je ook voor, de service en het gevoel dat als je naar iets opzoek bent je ook echt helpen, en geen verkoop praatjes toepassen, en ze hebben verstand van de producten die ze verkopen, in tegenstelling dan bijvoorbeeld de mediamarkt, werken jonge gastjes die alleen maar proberen onzin te verkopen. Ga zo door toppers! Ik ben sowieso jullie vaste klant , ookal kom jk maar een aantal x per jaar