Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

w***********@g******** 23-08-2024

Goede winkel met een ruime keus.

De website geeft ook voldoende informatie om je keuze te bepalen.

Daarna naar de winkel, dat is mijn advies.

m******@v*************** 23-08-2024

Goede ervaring bij Expert Cuijk. Klantvriendelijk, duidelijke uitleg en zeer goede service. Prijzen liggen hoger dan bij concurrerende bedrijven maar dit wordt met de service echt goed gemaakt!

r********@i********* 23-08-2024

Ben altijd voorstander van “lokaal” kopen. Helemaal als de winkel en het personeel weten hoe een klanten te voorzien van juiste informatie. Een juiste keus maken is dan niet lastig. Zeker als de prijs in verhouding oké is.

Houkes 23-08-2024

Mensen in de winkel zijn vriendelijk hebben alle tijd voor je en geven goed advies primma winkel

a*********@c******** 23-08-2024

Goed advies. Proberen je niet iets aan te praten. Snappen wat jij wilt en als je je budget aangeeft proberen ze niet iets duurders te verkopen.

j*******@q********** 23-08-2024

Er was bij de aankoop rekening gehouden met eenY stuk (€15,00) Er bleek echter een afvoer te zijn, dus het Y stuk bleek niet noodzakelijk. De bezorger hierop gewezen maar wij hebben een slangetje extra gekregen daardoor bleef het bedrag hetzelfde.Het gaat niet om het bedrag maar om het onzin verhaal. Normaal geven wij altij een fooi, ditmaal dus niet.We komen hier niet weer!!

s************@g******** 22-08-2024

Een vestiging in de buurt heeft de bestelling afgehandeld omdat de vestiging in mijn woonplaats gesloten is op maandag. Dit is mij telefonisch en via de mail meegedeeld. De communicatie was helder.

Heering 22-08-2024

Deskundig en netjes geholpen, geen opdringerig gedrag om een aankoop te doen. Zeker de moeite waard om de winkel te bezoeken als je ergens naar opzoek bent.

Brandsma 22-08-2024

Expert doet zijn naam eer aan. Ze zijn (voor mij in elk geval wél) een expert in het verkopen, en hebben kennis van zaken omtrent de door hun te verkopen spullen. Bovendien is de service ook heel goed te noemen. Of dat voor jou óók zo geld? Koop, en ontdek het zélf.

Watson 22-08-2024

Expert denkt mee met je vraag omtrent een product, biedt verschillende keuzes , onderbouwd dit met goede info !

e********@g******** 22-08-2024

Goede producten maar onbetrouwbaar qua bezorgafspraken. Wasmachine zou vrijdag worden bezorgd (5 werkdagen na bestelling!) werd eenzijdig verschoven naar dinsdag. Extra vrije dag op moeten nemen en anderhalve week zonder wasmachine.

Ondanks de uitstekende bezorgservice vind ik de levertermijn veel te lang

p*****@o******** 22-08-2024

Alles perfect geregeld.

Vriendelijke bezorgers terwijl het 33 graden was.

Ik koop hier al mijn producten omdat de service hier heel goed is.

Kiezenberg 22-08-2024

Heel klantvriendelijk en niet opdringerig zeer goed geholpen om de juiste keuze te maken, de afspraken nagekomen, zeker de moeite waard om naar deze zaak te gaan

b*********@z******* 22-08-2024

Expert Assen.. fijn dat er nog een goede witgoedwinkel in de binnenstad is met deskundig personeel om je advies te geven!

j*********@g******** 22-08-2024

Altijd goede ervaring bij expert Purmerend

Zijn zeer klantvriendelijk en goede service

h***********@z******* 22-08-2024

een zeer betrouwbaar bedrijf met een uitstekende service. vb: Had een maand of wat een printer gekocht.Door omstandigheden stond die nog steeds ingepakt en was overbodig geworden. Kon hem zo inleveren en kreeg mijn geld terug ( terwijl de normale termij al lang verstreken was)

j*******@k********* 22-08-2024

ja bij expert apeldoorn kun je goet teregt is een mooie winkel en een goed advies dus kan niet beter

Leenders 22-08-2024

Ik koop altijd bij expert in Drunen omdat er om hulp gevraagd kan worden als er problemen zijn met aansluiten!

s*************@g******** 22-08-2024

Het personeel bij Expert Heemskerk heeft zeer goede kennis van de producten en ze zijn altijd super behulpzaam. Expert Heemskerk is gewoon een hele fijne winkel!

Vermond 22-08-2024

Prima advisering bij de aankoop van een vaatwasser. De na-en voordelen van de verschillende merken besproken zonder sturend te zijn.

g*******@g******** 22-08-2024

Bij online winkel zoals Coolblue is de service niet minder wel de prijs is 30% minder

r*****@z******* 22-08-2024

Prima geholpen met het kiezen van een vaatwasser. De verkoper nam alle tijd, kwam deskundig en vriendelijk over. Prettige winkel.

Meulenbroek 22-08-2024

Fijne winkel jammer dat we helemaal naar Pijnacker moeten ,

Maar we hebben het er graag voor over.

f**@k********* 21-08-2024

Zeer snelle levering. Zelfs door expert zelf ipv via een standaard koeriersdienst.

i***********@y********** 21-08-2024

De online bestelling bij Expert verliep prima, duidelijke site en via de mail werd ik geinformeerd over de bezorging.

Ik had nog wat specifieke vragen en via de telefoon werden die uitgebreid en netjes behandeld..

prima gewoon!