Expert - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Expert.

Expert stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5068 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

i***@p*********** 05-04-2023

Expert in Veldhoven heb ik zeer goede ervaring mee.
Vooral het personeel is zeer bekwaam.
Vooral zo door gaan.
H. Zopfi

Koopman 05-04-2023

Prima artikelen voor een scherpe prijs
Geholpen door vriendelijk en deskundig personeel

l***@a*********** 05-04-2023

Voor mij de enige winkel voor aankoop van witgoed en alles wat ze verder verkopen. Super service, vriendelijk personeel en deskundig advies. Volop keuze en mooie winkel.

De Haas 05-04-2023

Expert blijkt weer een goede keus te zijn. Goede service en kwaliteit, prima prijzen!

Koot 05-04-2023

Uitstekende service / meedenken!
Bezorgers ook helemaal top, nemen de tijd en leggen alles goed uit.

Stam 04-04-2023

Door de kleinschaligheid en de persoonlijke aandacht heb je hier nog steeds het idee : de klant is koning

Hartemink 04-04-2023

Ik en mijn dochter zijn in Neede geweest om een tv te kopen . We werden snel en deskundig geholpen. HEEL KLANTVRIENDELIJK

Koens 04-04-2023

Wij hebben een koffiebonen machine aangekocht. Zeer goede uitleg gehad. Dit heeft ons echt geholpen in onze keuze.

Krook 04-04-2023

Prima informatie en goede service bij het afleveren en installeren. Er werd voldoende tijd uitgetrokken voor de uitleg van de bediening van de apparatuur.

m*********************@h********** 04-04-2023

Zowel in de winkel als het bezorgen en instaleren, alles keurig netjes geregeld!!

Franken 04-04-2023

We hebben voor een smartTV gekozen. De winkelmedewerker zei ons dat de standaard voet niet kan draaien. Hij adviseerde ons een aparte voet te kopen. Dat was een uitstekend advies. Nu kunnen we tijdens het stofzuigen makkelijk achter de TV komen. Ze denken met je mee bij Expert Electra Breda!

a*******@h****** 04-04-2023

Ik kom al meer dan 30 jaar bij Expert in Assen en ben altijd zeer tevreden over de producten en service.

Dees 04-04-2023

Snel geholpen, daarnaast paste het product niet in de auto, waarna de verkoper aanbood om het even langs te brengen. Topservice!

t************@h********** 04-04-2023

Winkel goed bereikbaar, parkeergelegenheid voldoende, snelle levering, mooie winkel vriendelijk personeel

Helmich 04-04-2023

Super geholpen in de winkel. Zeer snelle levering. Onze vriezer ging kapot, ‘s-morgens in de winkel geweest, om 13.00 uur stond de vriezer binnen.

Veenendaal 03-04-2023

Groot assortiment, goede prijzen, deskundig, servicegericht, persoonlijk, keurig nette aan huis bezorging.

Dinkelaar 03-04-2023

Fijne winkel met kundig personeel. Service is geweldig. Gemaakte afspraken worden stipt nagekomen.

Van der Linden 03-04-2023

Normaal gesproken bij Expert alles prima.
Helaas hadden we deze keer een kink in de kabel die ik niet nader ga toelichten.

c**********@c******** 03-04-2023

De ervaring zal moeten uitwijzen of ik tevreden ga worden. Het is niet aanzetten en muziek. Duurt even voor dat alles up to date is. Jammer met de huidige snelle techniek.

Van Santvoort 03-04-2023

Voldoende keuze, energiezuinig, meerdere prijsklassen: kortom een aanrader.

Van Dijk 03-04-2023

Bij Expert wordt U goed geïnformeerd, en een prettige service door personeel , ik koop al jaren mijn witgoed enz bij expert , helaas is er in Arnhem geen filiaal meer .

Erat 03-04-2023

Ik ben erg tevreden met de medewerkers van expert. kundig in hun vak en betrouwbaar.

Menkema 03-04-2023

Expert Larmoyeur is een winkel met aandacht voor de klant. Daarom koop ik hier ook altijd. Je krijgt er prima informatie over het product wat je wilt kopen.

Van Wel 03-04-2023

Fijne installateur, ging goed met mijn hond om,werkte netjes was behulpzaam, dit soort mannen maak ik niet veel meer mee. Top

Peeperkoorn 03-04-2023

Zoals altijd uitstekend geholpen. Klantvriendelijkheid, service vette pluim