Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marian de Haan 01-02-2024

De site werkt prettig en de prijzen zijn nóg prettiger, zeker vergeleken met anderen. Helaas was het door ons gekozen model niet meer leverbaar en kwam Keukenloods met een ander, duurder voorstel. Wij hadden het coulant gevonden als de prijs was aangepast naar onze eerste keuze. De levering en installatie gingen naar wens.

Ron 01-02-2024

Makkelijk bestellen, goed op de hoogte gehouden van aflevering. Goede prijs-kwaliteit verhouding. En stekker er bij gekregen omdat prijs elders iets goedkoper was. Service!

Petra 01-02-2024

Goed assortiment, goede prijs, super service en betalen via riverty ook heel prettig.

De Wit 28-01-2024

Prima telefonisch geholpen bij keuze van koelvriescombinatie. Snelle levering!

Edith Smith 28-01-2024

Via internet ben ik bij de Keukenloods terechtgekomen. Ben daar heel fijn en
klantvriendelijk geholpen. De persoon nam de tijd om mij e.e.a. uit te leggen over het gebruik van de verschillende ovens die daar staan.
Had op internet een mooie inbouwoven gezien.
Ben heel blij met de Siemens inbouwoven welke op de afgesprokendag en
tijdstip is bezorgd door een zeer vriendelijk chauffeur.

Sandra Oud 26-01-2024

Super snelle levering, ik had 1 week de tijd en binnen die week was het er. En het werd zelfs naar mij auto gebracht. Zeer klantvriendelijk geholpen en dat is een 10 waard!

PeterHHW 26-01-2024

Snelle en adequate service, zelfs op tweede kerstdag! Goed advies, zelfs het hel-en om de oven in de auto te zetten

Inductiekookplaat 25-01-2024

Goed bereikbare winkel, vriendelijk personeel en mooie keukens en apparatuur.

Niets Besteld 25-01-2024

Ik heb niets bij jullie besteld, en heb dit ook aan jullie gemaild.
Maar jullie blijven maar mail zenden.
Goed, hierbij de gevraagde waardering.

Martha Oosterwijk 25-01-2024

Alles wat ik besteld is netjes geleverd.prima geholpen om de juiste keuze te maken

W Kraay 25-01-2024

Gemakkelijke site, overzichtelijk en scherpe prijzen.
Levering was perfect. Keurig geplaatst en oude wasdroger direct meegenomen.
Zeee vriendelijke bezorger die netjes vooraf zijn aankomsttijd doorbelde.

E 25-01-2024

Netjes geholpen in de winkel. Duidelijke uitleg en snelle levering thuis. Kortom prima voor elkaar.

Koossie 24-01-2024

Ik vond de shop duidelijk in de omschrijvingen van de producten en kon die goed vergelijken met elkaar. Ik wist ook gelijk waar ik aan toe was.
Er was hele duidelijke communicatie over de verwachtingen van levering en dat misschien wat langer kon duren. Ik wed daar goe over geïnformeerd. Heel prettig werkte dat.
Complimenten voor jullie.

Fam. v. Hogeloon 23-01-2024

Eerlijk en goed advies. Vriendelijke verkoper. Sterk geprijsd. Er wordt echt de tijd voor je genomen.

Peter 23-01-2024

Via Keukenloods net voor de kerst twee nieuwe ovens besteld. Super goed geholpen tijdens het bestellen door een medewerker. Zelfs op de zondag bereikbaar. De belofte dat het optijd geleverd zou worden is helemaal waargemaakt. Kan het alleen maar aanbevelen.

Gert 23-01-2024

Goed product en perfecte service. Het gekochte product was toch niet passend maar kon eenvoudig worden geruild. Prima hulp bij het uitkiezen van het product

Inventum wasemkap 23-01-2024

Ik ben zeer tevreden over Keukenloods. Ze hebben een mooie en eenvoudig toegankelijke webshop. De levering was conform de afspraak en de prijs en de kwaliteit gaven voor mij de doorslag om mijn product hier aan te schaffen.
Ik ben zeer tevreden over het geleverde product.

Jos 23-01-2024

Geweldige shop , zelf verkeerde koelkast besteld maar prima geholpen en goede koelkast twee dagen later geleverd !!

Tatjana 23-01-2024

Slechte vaatwasser, slecht bedrijf en nog slechtere service. We hebben een vrijstaande vaatwasser besteld. Na tijdje proberen kwamen er nog steeds vieze borden uit de vaatwasser. De vaatwasser droogt niet, ook open laten om te drogen helpt niet. Klacht ingediend. Eerst werden wij naar de fabrikant, gestuurd. Op e-mail reageren ze niet, moet je een formulier invullen waar je niet eens je klacht goed kwijt kunt. Je wordt van de kastje naar de muur gestuurd. We wilden ons geld terug omdat we geen vertrouwen meer hebben in de vaatwasser. Toen kregen wij e-mail dat kan niet omdat de vaarwasser ingebouwd zou zijn terwijl wij een losstaande hadden besteld! Dit hebben we opnieuw doorgegeven kregen we in een keer weer een ander antwoord waarom er niet geretouneerd kon worden.
Ze bleven maar weigeren totdat ze konden zeggen dat de termijn verstreken was. Zeer onbetrouwbaar bedrijf!

HappyWouter 23-01-2024

Zeer deskundige en. vriendelijke medewerkers. Goed voorlichting en snelle levering

Tiny 23-01-2024

Alles was perfect, ik koop al jaren bij jullie ,ben heel erg tevreden als ik weer wat nodig heb , zal ik weer bij jullie kopen .

Ab 23-01-2024

Mooie spullen voor een zeer goede prijs. Mijn contact met de medewerkers heb ik als zeer prettig ervaren

JB 17-01-2024

Afspraak is afspraak, netjes en vlot alles afgerond, prima bezorgdienst en in huis achter de keukendeur afgeleverd, oude apparatuur weer netjes mee retour genomen

Loes 16-01-2024

De site is uiterst overzichtelijk en klantvriendelijk. De nodige communicatie verliep prima. De afdeling verkoop is heel behulpzaam geweest door creatief mee te denken met mijn persoonlijke omstandigheden en wensen. De aankoop is snel en in goed overleg bij mij bezorgd. Het transport van het apparaat naar de bovenverdieping is zorgvuldig en in goed overleg verlopen. Ook de plaatsing was snel gedaan. Ik ben bijzonder tevreden over de bejegening door de monteurs, en hoe ze alle rest-verpakking en oude apparatuur hebben verwijderd. . Kortom: voor nu en nog eens.

WiEl 16-01-2024

gebruiksvriendelijke website, goede prijs, snelle levering. Het apparaat is geheel naar onze wens.
Alles prettig verlopen.