Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Stan 25-01-2022

Goede ervaring bij de aanschaf van een Kitchen aid mixer. Via de website kon initieel de korting niet worden toegepast.
Na contact te hebben gehad via email, hebben we een offerte ontvangen met de korting toegepast.
We konden gelijk bestellen en de volgende dag was de mixer reeds geleverd.

Frits 25-01-2022

Goede service en terugkoppeling. Netjes bij ons thuis afgeleverd op de afgesproken tijd.

Math P 24-01-2022

Goede prijs -kwaliteit en snelle levering. Denken mee als je hulp nodig hebt en zijn vriendelijk aan de telefoon.
Een aanrader!!

Nieuwe Bosch Vastwasser met Zeolith 22-01-2022

Supestille en zeer energiezuinige Bosch vaatwasser gekocht. Echter waren niet zeker of deze zou passen. Medewerker heeft telefonisch de vaatwasser voor ons op details nagemeten.
Dus ondanks Covid beperkingen perfecte afhandeling van onze aankoop.

Ereddie 22-01-2022

Hele snelle levering, hele deskundige en vriendelijke monteur. Mocht ik in de toekomst nog een apparaat nodig hebben zal ik zeker bestellen bij keukenloods.

Bart 22-01-2022

Wij waren op zoek naar een vaatwasser. Gelukkig had de Keukenloods het gewenste model in voorraad. Binnen een dag stond de vaatwasser bij ons in de keuken te shinen.

Cey 21-01-2022

Niet tevreden geen bakset ontvangen zo als beloofd.
Ik zou bakset ontvangen geen giftset
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2022

Beste Cey,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat dit om de giftset van KitchenAid gaat. Bij dit soort acties gaat de afhandeling via de fabrikant. Als we wat verkeerd is gegaan, dan verwijzen we je graag naar KitchenAid:

Hopelijk wordt het naar tevredenheid opgelost.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl

Bosch oven 21-01-2022

Snelle levering en sympathieke chauffeur/bezorger. De oven werd eerder bezorgd dan was afgesproken. Fijn dat de oude oven retour werd genomen

Inductiekookplaat 21-01-2022

Prima Shop!
Vriendelijke en vakbekwaame medewerkers.
En ook nog de goedkoopste.

Marinus 21-01-2022

Gewoon goed wordt netjes op de hoogte gehouden wanneer geleverd word heb hier een diepvrieskast gekocht

Gertjan Van H 21-01-2022

Goede prijzen, goede afhandeling, soms lange wachttijden voor de telefonische klantenservice

Harry 21-01-2022

De plafond afzuigkap van Novy was het goedkoopst bij Keukenloods. Na bestelling, via de webshop, was deze ook nog eens snel geleverd

G. Rijntjes 21-01-2022

wij zochten een koelkast en vonden die bij de Keukenloods want daar hij het goedkoopste en de site is [rima

P. van Lankeren Matthes 21-01-2022

Goed, goedkoop, deskundig en goedkoop. Het monteren van de afwasmachine had wel wat mooier gekund. Gewoon niet echt mooi gesteld in onze mooie keuken. Hangt wat voorover.... Daar kan de keukenloods niets aan doen maar is wel jammer.

A Borst 21-01-2022

de site zag er goed uit, . werd na telefonisch contact snel terug gebeld. Snelle levering

Anita 21-01-2022

Daags voor kerst begaf onze combimagnetron het. Telefonisch contact gehad met Keukenloods voor advies welke nieuwe combi bij onze wensen paste. De gelegenheid werd gegeven om e.e.a. even op een rijtje te zetten en een goede keuze te kunnen maken.
Daarna opnieuw contact om de afspraak te maken voor levering. Diezelfde dag nog hebben wij een nieuw apparaat kunnen ophalen en zelf geinstalleerd.
Tot volle tevredenheid over het apparaat maar zeker ook de wijze van te woord staan en geholpen worden.

remco 21-01-2022

tevreden klanten; persoonlijke service en informatie verstrekking. Deprijzen zijn fair en er is heel goed bereikbaar per telefoon wat voor mij een groot pluspunt is.

Joop van Cuijk 21-01-2022

Ondanks de lockdown toch goed en accuraat geholpen met de aankoop van mijn inductie kookplaat

F. Visser 21-01-2022

Goed contact met de klant. Goede oroductkennis en geen gezeur over de prijs.
Al met al een prima zaak voor je aankoop.

Rob 21-01-2022

Zeer behulpzaam en vriendelijk tijdens telefoon gesprekken. Correcte levering

Johanna 21-01-2022

Fijne online winkel. Bij een vergissing van afhaalpunt door klant zeer behulpzaam en snelle reactie van medewerkers Keukenloods

Bianca 21-01-2022

We zijn ondanks de lockdown super goed en vriendelijk geholpen, ik ben erg blij met mijn kookplaat.

Gerry van de werken 21-01-2022

Zeer tevreden is nu voor 2e maal dat ik een inbouwkoelkast gekocht heb en tot volle tevredenheid. Kwamen zelfs op vakantiepark inbouwen wat niet eenvoudig was 800 meter lopen petje af.

JR 21-01-2022

Supersnelle levering, goed advies vooraf. Planning afspraak liep niet helemaal zoals afgesproken. Hadden al bevestiging over aflevermoment en toen werd toch iets laters gezegd. Jammer ook dat we bij het brengen de bezorger moesten overtuigen ons oude apparaat in zijn geheel mee te nemen.

Diane 20-01-2022

Nog nooit zo'n slechte klantenservice gehad de offerte klopte niet en de afhandeling daarvan was uitermate klantonvriendelijk. Ze kwamen ons geen millimeter tegemoet en dwongen ons aan het einde om de order te annuleren terwijl we al weken bezig waren met alles regelen.
Officiele reactie van Keukenloods 25-01-2022

(zoals gereageerd op Trustpilot)

Beste Diane,

Bedankt voor je review. Ik begrijp dat je geen goede ervaring hebt met het afhandelen van een offerte in ons filiaal Gaanderen. Dat is jammer om te horen! We doen altijd ons best om een goede offerte op te stellen, en helaas is dat dit keer niet gelukt. Ik begrijp dat het in het bijzonder jammer is omdat jullie al geruime tijd bezig waren. Ik ga daarom ook navraag doen waarom dit is verlopen.
Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om elders een geschikte offerte te vinden.

Hartelijke groeten,
Emma | Keukenloods.nl