Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Victor 22-09-2023

Snel en goed afgeleverd. Had wel vertraging maar heeft wel op verzoek moeite gedaan om nog dezelfde dag af te leveren. Werd wel laat omdat ik de volgende dag de afzuigkap wilde plaatsen.

Simon Vaartjes 22-09-2023

Zeer deskundig geholpen bij m’n keuze en goed geïnformeerd wat inbouwen betreft.
Snel geleverd op de afgesproken dag en tijd, in één woord TOP!

Carlo 22-09-2023

Goede prijs en hele snelle service
Prima persoon en oude apparatuur nemen ze mee terug.

W. Vogelzang 22-09-2023

Alleen maar goede ervaringen met Keukenloods. Ze hebben het juiste aanbod, goede prijs en snelle verzending. Ook bij vragen word ik hier goed geholpen.

Eric 22-09-2023

De apparatuur is prima. De monteurs hebben redelijk werk afgeleverd voor zover dat kon, echter hebben ze bij de afzuigkap de mantel voor een gedeelte niet goed gemonteerd. De nis van de inductieplaat moet aangepast worden. Dat wordt volgende week hoop ik opgelost en daarbij de afzuigkap goed afgemonteerd.

John 21-09-2023

Terug naar keukenloods na een vorige goede ervaring. Perfect geholpen na een onvoorziene schade aan onze inductie plaat. Samen goed gekeken naar de mogelijkheden en een goede oplossing gevonden. Service was top.

Corry Barriel 21-09-2023

Zeer vriendelijk en ook nog de voordeligste offerte alles volgens afspraak goed geregeld

Eric 21-09-2023

Alles prima geregeld. Snelle levering zeer goede monteur. En kwalitatief hoogwaardige kraan.

Simon 21-09-2023

Duidelijke website en vriendelijke medewerkers, zowel via de chat als telefonisch en met kennis van zaken.

Siem Donders 21-09-2023

Op 9 september een vriezer besteld, de vraag om in week 37 te leveren maar helaas daarna een berichtje dat levering pas week 52 is.
Ligt niet aan jullie maar aan Liebherr/fabriek.

Bram 21-09-2023

Gekochte product had de laagste prijs van Nederland. en werd super snel geleverd. Top.

Harald 21-09-2023

Vakmanschap is meesterschap dat is het streven van de keukenloods in de toekomst

Gerrit Lentink 21-09-2023

Prima verkoopadvies en service bij aanschaf. Ook de aflevering verliep feilloos.

D. Jansen 21-09-2023

zeer vriendelijke mensen en ze geven hele goeie adviezen
ben heel erg tevreden
dit was al de 2e keer dat wij er iets kochten.
de volgende keer zijn ze weer aan de beurt.

Lidy van der Schaft van Nimwegen 21-09-2023

Een fijne deskundige en flexibele begeleiding naar de juiste producten en zorgeloze plaatsing.

Susan 21-09-2023

We hhebben eem combi ooven gekocht.Fijn en makkelijk in de bedienimg heel fijn apparaat!!!Snelle levering en gebruikvriendelijk.

Ronald 21-09-2023

De naam duidt op een simpele dozenschuiver, maar qua service scoort men beter dan de meeste andere shops. Goede prijs, prima website en uitstekende communicatie.

K de Bruijn 21-09-2023

Prachtig, overzichtelijke winkel.
Heel service gericht!!! Vriendelijk ontvangen. Duidelijke, begrijpelijke uitleg van apparatuur.
Bezorgen ook helemaal goed

Freek 21-09-2023

Kundig personeel ze nemen de tijd voor je grandioos geholpen echt een aanrader

Marco 21-09-2023

Snel geleverd, bij vragen wordt je professioneel geholpen. Als je er behoefte aan hebt wordt er een scherpe offerte gemaakt.

Yvonne 21-09-2023

Goede prijs, duidelijke informatie op de site, snel geleverd. Al een aantal apparaten bij Keukenloods gekocht en altijd tevreden.

J.C. 21-09-2023

Snelle service en een goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik kom op zeker terug.

Toine tielemans 21-09-2023

Klantvriendelijk aan de telefoon, snelle levering goedkoopste van Nederland en vriendelijke bezorgers.

BE 21-09-2023

We hebben een Amerikaanse koelkast gekocht. Snelle levering (volgende dag) en vriendelijke bezorger.
Zelfde model koelkast was bij Keukenloods een stuk goedkoper dan in de winkel.

Tim Tuerlings 21-09-2023

De oven werkt perfect en de opties zijn top. T.o.v. oude oven veel slimme kleine verbeteringen die het gebruik optimalisserd👍🏻