Keukenloods - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Keukenloods.

Keukenloods stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 721 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank 13-01-2021

In de avond besteld en binnen 2 dagen geleverd! Ik mocht hem (vanwege spoed) zelfs op komen halen als dat nodig was.

geen 13-01-2021

Wel aardig niets bijzonders maar eenvoudig te vinden en bekend en snelle levering mogelijk
Goede adres in de kerstvakantie

Kees 13-01-2021

Prima omruilservice bij verkeerde bestelling. Omruilverzoek gedaan online. Klantenservice regelde de ruil geheel naar wens.

Yigit 13-01-2021

Snelle aflevering. Goeie service.
Zeer tevreden met de vaatwasser. Verschillende programma’s. Kan niet beter!

Fred 13-01-2021

Snelle en correcte levering. Ook telefonisch prima te woord gestaan door de medewerker.
Zeker om aan te bevelen.

Richard 13-01-2021

De shop was goed bereikbaar. Goede service. Snelle levering. Aardige bezorgers. Ze hebben ook het oude apparaat meegenomen en dat was zeker een pluspunt. Helaas hebben we van de dealer onze koffiepot nog niet ontvangen, en dat is minder.

Nico 13-01-2021

Supersnelle installatie ondanks kleine problemen. Oude fornuis afgevoerd en de boel netjes achtergelaten. Blij !

Jan V. 13-01-2021

Aangezien we de afgelopen maand zowel de inbouwvaatwasser als de wasdroger moesten vervangen zijn wij op advies van de monteur die naar de vaatwasser kwam kijken op jullie website gaan zoeken en vonden daar tegen een acceptabele prijs de twee machines die we nodig hadden. Deze via de webshop bestelt en de vaatwasser werd 1 dag later geleverd en de wasdroger 2 dagen na besteldatum. De website vonden wij klantvriendelijk en makkelijk doorzoekbaar als je weet wat je hebben wil. Ook de aflevering en betaling ging probleemloos m.a.w. één groot compliment voor KEUKENLOODS!!

Joost 13-01-2021

Online erg goed geholpen door de adviseur. Een inbouwkoelkast past niet zomaar, het hangt af van je deur. Keurige prijs gekregen en netjes geïnstalleerd, oude koelkast meegenomen.

Rina 13-01-2021

Top bedrijf wij hebben er een vaatwasser gekocht supersnel geleverd mooie prijs. We zijn zeer tevreden.

Marco 13-01-2021

goed merk : SMEG
prijs kwaliteit prima
levering snel, volgende dag
levering behulpzaam

M.H. van Ginkel 13-01-2021

Prima webwinkel. Goede en duidelijke hulp aan de telefoon. Makkelijk met schuiven van tijden. Komen de afspraken goed na.

H. Bosma 13-01-2021

Gebruiksvriendelijke site. Bestelling keurig volgens afspraak geleverd. Wij zijn erg blij met de geleverde apparatuur.

Acm 12-01-2021

Betrouwbare site, snelle levering en juiste info op de site over het product.

Wim Kot 12-01-2021

Het is een duidelijke shop met voldoende informatie over de apparaten maar ook over de maatvoeringen. Is heel gebruiksvriendelijk. Bezorgingen zijn altijd op korte termijn, nooit geen lange wachttijden. Bij een foutje wat overal kan gebeuren worden deze snel en goed opgelost. Het is een goede prijs kwaliteit verhouding. We bevelen deze shop aan iedereen aan.

Jan 12-01-2021

Net voor kerst begaf de vaatwasser het. Snel bij Keukenloods een nieuwe besteld.
Prima service en prijs en snelle levering. Oude apparaat netjes meegenomen.

R.consemulder 12-01-2021

In december een combi-magnetron aangekocht .Er werd een goede prijs afgesproken en een afspraak gemaakt voor levering ook hier was niets op aan te merken netjes op tijd en een sms bericht dat de chauffeur binnen het half uur aanwezig zou zijn.De in januari een klein mankement hier over met keukenloods gebeld en er gelijk een afspraak gemaakt voor een monteur die binnen een week voor de deur zal staan. Top service

t.goutier 12-01-2021

Prima telefonisch geholpen. Prijs behoorlijk concurrerend. Niet nodig verder te zoeken. Vanwege coronaproblemen kon de datum van inbouw niet nagekomen worden, dus werd besloten om op ZONDAG alsnog te plaatsen. Enorm.

Aad 12-01-2021

Zeer goed advies en geholpen . En mooie Prijs voor alles .en alles op tijd geholpen

Albert 12-01-2021

Perfect! Wasdroger op dinsdag besteld en donderdag geleverd. Keurig achter de drempel afgeleverd. Betaling bij aflevering mogelijk, helemaal super!

H.M.Hinfelaar 12-01-2021

via webside een bezoek aan de winkel in Utrecht gepland. Op de dag de winkel bezocht, werden vriendelijk ontvangen.
Er was in het pand een lift aanwezig, wat voor ons als tachtig jarigen grote plus was. de aankoop was een inbouw vaatwasser en een inbouw keramische kookplaat. We zijn deskundig geholpen en er werd een voorlopige montage datum vastgelegd. De montage was in 1 uur gereed. De oude apparatuur en verpakking materiaal werd allemaal meegenomen. de betaling was via pi mogelijk.We zijn zeer tevreden met onze aankoop en de verleende service.

Vos 12-01-2021

Goede service. Prima voorlichting uitleg . Duidelijk en prettig te woord gestaan. Bezorging prima. Werden 15 min vantevoren nog gebeld dat men onderweg was. Prima geregeld

René 12-01-2021

Ik heb een afvoer voor een keuken aanrecht gekocht. Goede beschrijving op de website, prima prijs, snel geleverd.

Brinkman 12-01-2021

Shop is goed leesbaar, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk en er wordt gedaan wat is afgesproken ook zijn de prijzen goed.

Maarten 12-01-2021

Levering conform verwachting, goede service en het gehele proces van koop tot en met de plaatsing is netjes en conform afspraak begeleid.